stratman_13
666lb bongsession
Join date: Jun 2007
2,002 IQ
#1
Just saw this about five minutes ago, caught the second fight.

It's pretty ****ing awesome.

Giant robots going at it in an arena for three rounds.

The first fight from last week:

http://www.youtube.com/watch?v=irb4z3P64zA

Anyone else seen it?
--

How do you say "I'm okay" to an answering machine?

--
Last edited by stratman_13 at Mar 5, 2013,
Crazyedd123
Seeking electricity
Join date: Jan 2009
2,158 IQ
#2
Let the wars begin!
Breakfast, Breakfast, it's great for us
We eat, we eat, we eat
That frozen meat
Oh boy, oh boy, oh boy, it can't be beat
lolmnt
Earth of the Butt
Join date: Sep 2006
4,159 IQ
#3
I watched it earlier and it was prty dumb
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
eGraham
Rattle That Lock
Join date: Oct 2008
1,539 IQ
#4
lol
Quote by Trowzaa
I wish I was American.

~ A Rolling Potato Gathers No Moss ~
stratman_13
666lb bongsession
Join date: Jun 2007
2,002 IQ
#5
Yeah, The Commander got cut in half by the purple/carbon fiber robot (I cannot remember its name to save my life).

I was a little skeptical about the show until that happened.
--

How do you say "I'm okay" to an answering machine?

--
DukeDeRox
I draw STUFF
Join date: Oct 2010
87 IQ
#7
Oh, it's on in like an hour. I'll give it a watch after the Blues game.

I wanna see more about how they're built and work lol I guess it could be neat.
me+yourmom=69
Banned
Join date: Jun 2012
160 IQ
#9
I just watched and actully started to get exited when steel cyclone breaks the other robots arm
food1010
Bassist
Join date: Jun 2007
1,660 IQ
#10
Looks like a giant game of Rock Em Sock Em Robots. Which is awesome. However, it looks overly staged/theatrical.
Only play what you hear. If you don’t hear anything, don’t play anything.
-Chick Corea
stratman_13
666lb bongsession
Join date: Jun 2007
2,002 IQ
#11
Quote by Malchius
Looks like a stupider version of Robot Wars.

I'll slightly give you that.

The only thing I don't like is that the bots aren't user created; they're made for the show.

Still pretty awesome though. I've always wanted to watch giant robots fight each other. And now I can.

The first fight is actually on Youtube.

Actually just replaced the promo vid with the first fight.
--

How do you say "I'm okay" to an answering machine?

--
Last edited by stratman_13 at Mar 5, 2013,
zdh
Registered User
Join date: Oct 2007
45 IQ
#12
Still more real than wrestling.
catempire
yawn...
Join date: Dec 2004
146 IQ
#13
****ing stupid and fake.
Quote by Dirtydeeds468
Holy Crap.

I love you more than life itself.
skylerjames13
Dude
Join date: Jan 2009
2,068 IQ
#14
It looks kinda fake to me
Quote by DonGlover

You look like a young Eugene Levy, but with a moustache.

Quote by slapsymcdougal
Quote by Dreadnought
Kicking a man when he's down, I'm proud of you

When they're down is the safest time.

Soundcloud
necrosis1193
UG Nerd
Join date: Oct 2008
8,778 IQ
#15
Wasn't it based off a bad sci-fi movie that came out a year or two ago?
Hey you! Yes, you! Buy my music! It's cool and stuff!

Baltimore Orioles: 2014 AL Eastern division champions, 2015: 81-81
Baltimore Ravens: 2012 world champions, 2015: 5-11
2015 Pick 'Em: 155-101
jugglingfreak
UnBanned
Join date: Apr 2010
66 IQ
#16


Same thing and more interesting to watch than that crap.
Last edited by jugglingfreak at Mar 6, 2013,
Johnny_Ibanez
ʎuuɥoſ
Join date: Mar 2009
1,251 IQ
#18
Quote by Malchius
Looks like a stupider version of Robot Wars.


I hope you're not suggesting Robot Wars is stupid. Robot Wars was awesome, except that time Tornado beat Razor in the series 6 final because they cheated. I was livid about that then, and I'm livid about that now.

MADSTACK.



JustRooster
Internet Bully
Join date: Jan 2005
7,164 IQ
#20
That fight was stupid as hell.

Quote by EyeNon15
Thats too bad, I was under the impression I was arguing something profound

DukeDeRox
I draw STUFF
Join date: Oct 2010
87 IQ
#24
Battle bots was the shit. I loved it. I remember one robot that was just two tires and a long hammer in between and it would just spin.