Page 1 of 2
#3
theres gonna be a ****storm from parents if this airs
Quote by MeltingWaxFace
Afterwards I said to her "Why did you blitz my asshole like that?"


#4
Quote by carbonchemicals
theres gonna be a ****storm from parents if this airs

Did the guy puke when he got hit?
#6
Hey, if you go to fast, shit happens. You won't teleport to candyland.
When all else fails, ask the pit.
#7
Quote by StratoTele
Did the guy puke when he got hit?


ya
Quote by MeltingWaxFace
Afterwards I said to her "Why did you blitz my asshole like that?"


#8
Definitely gets the point across.
Quote by SomeoneYouKnew
You should be careful what you say. Some asshole will probably sig it.

Quote by Axelfox
Yup, a girl went up to me in my fursuit one time.

Quote by Xiaoxi
I can fap to this. Keep going.
#9
Quote by Nakon14
http://www.youtube.com/watch?v=nkuReA-AGa8

any of his

scares me like **** into buying that stuff

I'll see your Billy Mays and raise you this
http://www.youtube.com/watch?v=QwRISkyV_B8


EDIT: this is much worse
http://www.youtube.com/watch?v=L7TeTNzz8v4&feature=related
Last edited by in2thesun88 at Nov 17, 2008,
#14
Quote by eddiethehead888
kid deserved it...

haha

what in the hell makes you say that?
Quote by Sonicxlover
I once told a Metallica fan I liked Megadeth, and he stabbed me 42 times.
#16
thats fu^ked up!
Quote by Jackal58
That's the thing though. What can you do to a group of people that believe if they abandon their cause they will burn in hell?

yeah imma troll

whatcha gon do bout it?
#17
Quote by Sonicxlover
I once told a Metallica fan I liked Megadeth, and he stabbed me 42 times.
#19
Quote by gun4hire
haha

what in the hell makes you say that?


you saw it, he puked all over that chicks nice shirt. I would kill him too if he puked on a nice shirt of mine.

and his eyebrows are too thick o_O

>_>
<_<
#20
Quote by Trefellin

lmao, read the comments on the 3rd video, I think there are distant relatives of pit monkeys replying to the vid.
#21
#22
I hate this and the work related accident ads. Give kids ****ing nightmares for christsakes.
#24
seriously guys, that chick chef's screaming made me hard
Quote by Sonicxlover
I once told a Metallica fan I liked Megadeth, and he stabbed me 42 times.
#26
Quote by eddiethehead888
really? it made me cum

i said that earlier
Quote by Sonicxlover
I once told a Metallica fan I liked Megadeth, and he stabbed me 42 times.
#27
Quote by eddiethehead888
really? it made me cum

The grease is what gave me the ideas.
#28
Quote by gun4hire
lol'd at the first one
frew up at the second one
and came at the third one


Actually, the first one is pretty funny.
#29
Quote by Trefellin
Actually, the first one is pretty funny.


I think the first two are funny. With the way they nonchalantly speak while they're bleeding and whatnot, I figure they were intended to be lightly humorous while having a serious message.
#30
Quote by gun4hire
seriously guys, that chick chef's screaming made me hard


I'd marry her post-recovery. Cuz you could just sit there... ya know, just peeling dried flakes of skin of her face and hands. Slowly, carefully, playfully. Just to pass the time and ponder.

Quote by madbasslover
I think the first two are funny. With the way they nonchalantly speak while they're bleeding and whatnot, I figure they were intended to be lightly humorous while having a serious message.


True.
#31
^trefellin, you scare me
Quote by Sonicxlover
I once told a Metallica fan I liked Megadeth, and he stabbed me 42 times.
#32
i dont think im gonna get a boner for a couple days after the chef one.
Quote by illuminatiano
do not go on guitar forums

there are drugs there

( and ololol there are )
#34
Quote by gun4hire
do you guys think that going over the top and scaring people into behaving is effective?

for example:

http://www.youtube.com/watch?v=zmJjQekIaAs


I'm not the kind of person to laugh at car accidents.

But I did after seeing that.

It's just so obvious what they're trying to do, and they made this absolutely innocent cutesy world full of lambs and hugging until, bam, car accident.

There will always been morons who mess about on the roads, and these kind of ads probably aren't going to do anything about it.
Quote by juancsego
i have a right to do anything with the least amount of activity possible and if u cant respect that u can go to japan and buy panties out of vending machines...communists


If you live in Australia, save your internet:

Click.
#35
Quote by gnaraaron
i dont think im gonna get a boner for a couple days after the chef one.

well then we should trade dicks cause my boner just wont go away.
Quote by Sonicxlover
I once told a Metallica fan I liked Megadeth, and he stabbed me 42 times.
#36
Quote by Trefellin



The first two were okay.

The third one was way too ****ed up. There's a line between making a point and being grotesque that is unnecessary to cross.
Quote by BeefWellington

what's the point in being "philiosophical"?

Interesting question...
#37
Quote by gun4hire
well then we should trade dicks cause my boner just wont go away.


How's it going gun4hire?
#38
Quote by gun4hire
well then we should trade dicks cause my boner just wont go away.

Sigged.
GHOST BLOWJOB!
WHOOO! WOOOOOOOOOOOO!
#39
Quote by coryklok

How's it going gun4hire?

pretty good, been pretty busy with **** so i haven been on in a while and now that i've got like four threads that im keeping tabs on im too distracted from getting anything done. damn this place
Quote by Sonicxlover
I once told a Metallica fan I liked Megadeth, and he stabbed me 42 times.
#40
Quote by gun4hire
pretty good, been pretty busy with **** so i haven been on in a while and now that i've got like four threads that im keeping tabs on im too distracted from getting anything done. damn this place

Well, thats the Pit for ya. Sucks you in and you never escape.
Page 1 of 2