#3
what is 0-16?
Quote by n to the k
^ you are wise


Quote by Maus24
There's been sooo many threads done on this; I don't even wanna hear that you used the searchbar. Staring at it and giggling does not count.
The worlds fu cked up and we lit the fuse, its all used up what you gonna do?
#4
I can't believe they are even a pro team, they pretty much ruin our near perfect/fvcking amazing sports city. My high school varsity team can do better.
Quote by MetalOblivion93
The Philosopher = Smart
The Philosopher = Win


Quote by sashki
Slayer wrote a negative song about you because you considered the possibility of them writing a positive song.


JOIN THE PS3 ALLIANCE GROUP
#5
Man, and I thought I was depressed. That guy has to be one of saddest people, who on Earth would want to be reminded that their team is the worst in history.
Easily the second best guitarist from Oklahoma City
#7
Quote by Supertait
what is 0-16?

It is the definition of failure... a cornerstone of futility...the alpha-dog of winlessness


That is the Lions creed...
Quote by Hakanku
I once went in to a public restroom and George Michael approached me for sex. True Story.
#8
Quote by Supertait
what is 0-16?

Win/Loss record for the Detroit Lions.

They're the first team in NFL history to have that record. There have been losing teams in the past when there were only 14 games, but they're the first since they went to a 16 game season.
-Guitar Gear-
1995 American Fender Strat, EMG 85 pup
Randall RH200 Head
Marshall 1960a Cab
Woods Acoustic
-Bass Gear-
Spector Legend 4 bass
Washburn Bantam bass
Hartke HA2500
Fender Bassman 410H
Play what you love, love what you play
#9
^I see, thats poor.
Quote by n to the k
^ you are wise


Quote by Maus24
There's been sooo many threads done on this; I don't even wanna hear that you used the searchbar. Staring at it and giggling does not count.
The worlds fu cked up and we lit the fuse, its all used up what you gonna do?
#12
Quote by thebasshacker
Man, and I thought I was depressed. That guy has to be one of saddest people, who on Earth would want to be reminded that their team is the worst in history.



No they aren't. They have the worst single-season record, but the Buccaneers first two seasons, they went 0-26 before getting a win.
<Han> I love Hitler
#13
LOL, Detroit Lions...
RIP Jasmine You.

Lieutenant of the 7-string/ERG Legion

Quote by FaygoBro420
Yo wassup, I'm trying to expand my musical horizons if you know what I mean, so can anybody reccomend me some cool Juggalo jazz?
#14
Mr. I, Please Buy The Liooonssssss!
Quote by MetalOblivion93
The Philosopher = Smart
The Philosopher = Win


Quote by sashki
Slayer wrote a negative song about you because you considered the possibility of them writing a positive song.


JOIN THE PS3 ALLIANCE GROUP
#17
Quote by emagdnimasisiht
My mum is from Detroit. Now I know why she never talks football.

because she's a woman?
<Han> I love Hitler
#18
Quote by HaKattack
because she's a woman?

No because she's always in the kitchen
Quote by Hakanku
I once went in to a public restroom and George Michael approached me for sex. True Story.
#19
Quote by Blitzraptor007
No because she's always in the kitchen



Same difference.
<Han> I love Hitler
#20
Quote by emagdnimasisiht
My mum is from Detroit. Now I know why she never talks football.


Cuz she's too busy in the kitchen?

EDIT: Wow... FAIL.
GO YANKEES!
#21
Quote by Yanks4Life92
Cuz she's too busy in the kitchen?

EDIT: Wow... FAIL.

Quote by Hakanku
I once went in to a public restroom and George Michael approached me for sex. True Story.
#23
And how ****ing dare can anyone out there make fun of Detroit. Leave Detroit Alone!!
-Chris Crocker, who is also a detroit fan lolololooolololooololololololollloololol!!!1!!1
Quote by Azgirio
Yeah, you definitely raped his churches and burned his women.

Quote by LordBishek
Forgive the bluntness, but what in the chucklefucking hell is this?
#25
*reported*

1. spammy
2. if you're going to put this crap anywhere it should go in the appropriate thread
Quote by SteveHouse
Also you're off topic. This thread is about Reva eating snowmen.
#26
Why does he have a fatass of a wife? He can deffinetly get better chicks with pecs like his.

No homo.
love is love // return to dust