#1


Just wanna take the mick out of my chav mate... any volunteers for the shooping!
If life gives you oranges, say "f*ck oranges" and bail.

Hey You!
#2
no
Quote by gjvx
Damn you Spicer001, I'll get you for this...

[GT]Spicer001 of the UG Gaming Force
#3
Nope.
Quote by Les_Frederiksen
PlayMadness, you give me hope for mankind.

Quote by Darksucker
PlayMadness - Jesus 2.0

Quote by genghisgandhi
Society's doing great. There's a rise of people like PlayMadness. I feel pretty good about the way things are going.
#5
Quote by imdeth
Better base pic please? I love me a good shoop thread


ill have a good search around for you
If life gives you oranges, say "f*ck oranges" and bail.

Hey You!
#9
He looks like an average British guy to me.
RIP Jasmine You.

Lieutenant of the 7-string/ERG Legion

Quote by FaygoBro420
Yo wassup, I'm trying to expand my musical horizons if you know what I mean, so can anybody reccomend me some cool Juggalo jazz?
#11
Quote by aznrockerdude
He looks like an average British guy to me.


*slap*

You take that back!
R.I.P. My Signature. Lost to us in the great Signature Massacre of 2014.

Quote by Master Foo
“A man who mistakes secrets for knowledge is like a man who, seeking light, hugs a candle so closely that he smothers it and burns his hand.”


Album.
Legion.
#13
yeah thats not a chav... just a bit of a nob
MY DESIGN/PHOTOGRAPHY TUMBLR
Quote by SEALSniper1152

If you take a jar, and whisper what you want to hate into it, then close the jar, coat it in crunchy peanut butter, and shove it up your ass. I'm pretty sure you could hate everything after that.
#14
What is a chav? (sorry i suck)
Quote by Draken
lulz is a stupid term used by rectal dwelling wart children.
Last edited by Mythmaster30 at Jan 13, 2009,
#16
yeah the pic sucks.
"You're a twat!"- That dude in morrisons

"You Ugly git!" - That girl in the restaurant

"You Were a Mistake!" - Mum

just a few of my fans..



#17
Quote by Mythmaster30
What is a chav? (sorry i suck)

Wannabe gangster who thinks they're "tough" and hates any rock / metal...(Around where I live it's like that anyway, it sucks)
#18
Quote by Mythmaster30
What is a chav? (sorry i suck)


Originally stands for Council Housed And Violent.
R.I.P. My Signature. Lost to us in the great Signature Massacre of 2014.

Quote by Master Foo
“A man who mistakes secrets for knowledge is like a man who, seeking light, hugs a candle so closely that he smothers it and burns his hand.”


Album.
Legion.
#21
Sorry can't find any pictures because he doesnt let anybody take pics of him lol
If life gives you oranges, say "f*ck oranges" and bail.

Hey You!
#22
this shoop thread sucks, only one half arsed attempt on paint so far.


Disgusting


PSN ID: ArranP
#23
Quote by Zaphod_Beeblebr
*slap*

You take that back!

Is that you?
RIP Jasmine You.

Lieutenant of the 7-string/ERG Legion

Quote by FaygoBro420
Yo wassup, I'm trying to expand my musical horizons if you know what I mean, so can anybody reccomend me some cool Juggalo jazz?
#24
Quote by apmaman
this shoop thread sucks, only one half arsed attempt on paint so far.


Disgusting




Chavfield seems to disagree.

But yeah, without a decent pic nothing will happen. I miss decent shoop threads.
#25
Quote by aznrockerdude
Is that you?


No but...I'm average and British, I look nothing like the dumb bastard.

Yes I am very judgemental and bigoted.
R.I.P. My Signature. Lost to us in the great Signature Massacre of 2014.

Quote by Master Foo
“A man who mistakes secrets for knowledge is like a man who, seeking light, hugs a candle so closely that he smothers it and burns his hand.”


Album.
Legion.
#26

Meh.
Quote by Dæmönika
Quote by italynlprkn
yo tambien
What the hell's a tambien?
Quote by Oblivion_Rps
its like basic math. 1 + -1 = 1