Page 1 of 2
#3
+1
'07 Fender MIM Strat-Sunburst
'09 Epiphone Les Paul Custom-White
Digitech Whammy
Boss Overdrive/Distortion
VOX AD100VTH + Legion 4x12 Cab
VOX AD50VT + Sunn 2x15 Cab
Squier P-Bass
Acoustic B200H and B115 cab
1967 Hammond J-111 Organ
#7
ok I may help, for im a girl too, um what type of girl is she? like a girly girl, tom boy, emo, punk?
answer that and your half way there, do you know what she listens to? like pop, rock, screemo...???

oh and dont try and show off, she wont like it lol
#9
The Searchbar always works. Gets them all hot and horny.
Quote by Cathbard
If all you had to go on was the forum you'd think a Decimator could cure noise caused by dodgey stage lighting and restock the ocean's population of sperm whales
#10
a lot of common sense in this thread
and dude, weak. impressing chicks with your guitar is pure faggitry, why not impress her with your depth of personality and witty conversation?
'omgzorz you play guitar as well lets make a pr0n' is an unlikely reply to seeing you play.
#11
Quote by guitar god7007
I do not have a girlfriend and i know a girl that plays guitar. I am quite fond of her. So I ask, what songs do girls like???
I would like to perform one infront of her.


..
ERADICATE THIS DISEASE



Because it's killing me.
#12
Quote by stephen_rettie
a lot of common sense in this thread
and dude, weak. impressing chicks with your guitar is pure faggitry, why not impress her with your depth of personality and witty conversation?
'omgzorz you play guitar as well lets make a pr0n' is an unlikely reply to seeing you play.


+1
#13
Damien Rice - Cannonball
Jose Gonzales - Heartbearts
Smashing Pumpkins - Galapogos

Quote by hazzmatazz
youmakemesmile...

Quote by sebastian_96
Today I stole a girls tampons for being such an annoying bitch.





MUFC


My love for you
Is like a truck
Berserker.
#14
Quote by Zero-Hartman
Damien Rice - Cannonball
this
Quote by Zero-Hartman
Jose Gonzales - Heartbearts
this
Quote by Zero-Hartman
Smashing Pumpkins - Galapogos
or this
Fender Special Edition Custom Telecaster FMT HH in Crimson Red
Reverend Sensei HB FM in Tobacco Burst
Fender Vintage C Neck, HH, Surf Green Nitrocellulose (Handmade)

Egnater Rebel-30 MKI Head
Egnater Tourmaster Series 412B 280W 4x12 Cabinet
Last edited by Aurigo at Jan 29, 2009,
#15
Quote by Teh Traineez0rz
Shitty n Culla


This, although I love shitty and culla.
#16
she is like 1 of the popular girls in skool and i think shes a girly girl
but she can only play sweet home alabama and smoke on the water lol
o and shes a blonde chick
#18
Quote by guitar god7007
she is like 1 of the popular girls in skool and i think shes a girly girl
but she can only play sweet home alabama and smoke on the water lol
o and shes a blonde chick

You got no hope.

At least I'm being honest with you.
Quote by Cathbard
If all you had to go on was the forum you'd think a Decimator could cure noise caused by dodgey stage lighting and restock the ocean's population of sperm whales
#19
Quote by guitar god7007
she is like 1 of the popular girls in skool and i think shes a girly girl
but she can only play sweet home alabama and smoke on the water lol
o and shes a blonde chick


im sorry i was kinda ripping on you but english must not be your first language.
anyway i stand by my advice that no relationship will spring from you playing a song.
as cheesey as it sounds social interaction may be the way forward.
#20
do an unplugged I'm Gonna Be Your God by Slayer, including the vocals, worked for me... well, my girlfriend likes the song, i was already seeing her before i played it to her
#22
Believe me, chicks dig the search bar.
Quote by Capt_Clarkson
Quote by LegsOnEarth
Wait 5 hours
Be accused by the promoter of being late
Get told we have only a 10 minute set
Play pure noise for 10 minutes

Worst and most amusing gig of my life.

Anyone else had this kind of **** happen?!

Dimebag had a worse gig.
#24
Quote by mrcrono
They don't. I asked.

Oh...and for all these years I've been asking chicks if they want to use my searchbar, and the run away in disgust.
Quote by Capt_Clarkson
Quote by LegsOnEarth
Wait 5 hours
Be accused by the promoter of being late
Get told we have only a 10 minute set
Play pure noise for 10 minutes

Worst and most amusing gig of my life.

Anyone else had this kind of **** happen?!

Dimebag had a worse gig.
#25
try some of todays pop then if shes girly girl, like avril, pink, i dunno... christina? um fallout boy as killing your self as it is lol , um **** like that i guess? f*ck girly girls.
OR
LOL check her myspace to see what she's into LOL good ol myspace
#26
seriously, ignore everyone else and listen to me:

play THE SCORPIONS and your girl will let you stab her in the ****.
#27
Quote by guitar god7007
she is like 1 of the popular girls in skool and i think shes a girly girl
but she can only play sweet home alabama and smoke on the water lol
o and shes a blonde chick


That means... what?
#29
Quote by _-Joey-_
I CUM BLOOD!!!


(had to be done)



Did it really?


Anyway...fuck acoustic...play some loud shit...

Examples:

Forsaken - As I Lay Dying
Ants of the Sky - Between the Buried and Me
The 80's Song - Underoath
#30
If I was a chick and a guy was trying to impress me with his acoustic playing, I would punch him in the groin and yell "MAN THE **** UP! PLAY SOME IMMOLATION!"
#31
guitar god7007 is a penis. I also think he should sig this.
The DNA results show that Jeremy Kyle is a nob.


Quote by titsmcgee852
I want to look at your sexual naked body.
#32
Quote by Zero-Hartman
Damien Rice - Cannonball
Jose Gonzales - Heartbearts
Smashing Pumpkins - Galapogos

Yes.

Also:

HEY THAR DELILAH WUTS IT LIEK IN NU YARK CITYYYY
Quote by imdeth
This man deserves my +1

+1

Quote by denizenz
Go in peace my son, and teach to the pit dwellers what I have shown unto you.


ಠ_ಠ


XBL: huffy409
#34
Quote by guitar god7007
i got no gf and i no a girl that plays guitar i like her
wot songs do girls like???
cos i wanna play 1 infront of her


Quote by JackWhiteIsButts
I saw Pantera live once, Dime changed into a body bag right there on stage.


#36
Bitch, play Free Bird.
Quote by imdeth
This man deserves my +1

+1

Quote by denizenz
Go in peace my son, and teach to the pit dwellers what I have shown unto you.


ಠ_ಠ


XBL: huffy409
#37
Quote by guitar god7007
i got no gf and i no a girl that plays guitar i like her
wot songs do girls like???
cos i wanna play 1 infront of her

I don't know what acoustic songs they like, but I know what they hate.
Trolls.
They can smell them from a mile away.
#38
This works from personal experience try:

Free Fallin' by Tom Petty

Put the right emotion into it and bam....
Quote by Perfection 101
If we all had this guy's clarity of thought, world peace would ensue





Quote by Zugunruhe
incidentally, there are absolutely no results for "bizzare anal kazoo" on google.


#39
Another one of these threads?

Dude, it's a musical instrument, not a sex magnet that you can stick on the end of your Johnson whenever you decide you need a "gf".

SHEdit: Oh never mind. You're 12.

[IN PHIL WE TRUST]


Quote by Trowzaa
I only play bots. Bots never abandon me. (´・ω・`)

Last edited by SteveHouse at Jan 29, 2009,
Page 1 of 2