#2
definatly a JCM800 or 900
Quote by gregs1020
Brett has been saving for a splawn for 4 years
countries have been toppled in the time it's taking, revolutions won got a black pres

yawn


Quote by bubb_tubbs
When he finally gets one it'll probably be televised like the Berlin Wall coming down.
The end of an era
#3
my guess would be JCM 900.
Deacon of Zeppelinism PM TheHeartbreaker to join
speed demon of the UG Jeepers
Member of the Neutral Milk Hotel club PM Hamish5178 to join~
#4
wow...such violent music...and yeah jcm800 or 900...im leaning towards jcm900 more...
"Prefiero morir parado que vivir siempre arrodillado" - Ernesto "El Che" Guevara de la Serna (1928 - 1967)
#6
what everyone else said!
Guitars:
'13 MIM Fender Strat - '05 Epi G-400
Amps:
Fender HRD - VHT Special 6 Ultra -
Jet City JCA20H - Mesa Rectifier 2x12
Pedulz:
Slash Wah - OCD v1.7 - Red Llama MKII -
Big Muff Pi - Carbon Copy - Phase 90 - Ditto Looper
#7
y do people like that screaming **** jesus
[quote="'[VictorinoX"]']damn straight. How do our ghetto counterparts say..."Kickin it old school"?

currently upgrading my gear but here's the stuff im keeping
Gibson les paul studio
Rebuilt ibanez rg
Ibanez rgr421exfm

Hopefully a new amp soon
#8
It's a different generation than it used to be. I'd take old early 90's rock anyday over that whiny ****
#9
Quote by XJudX
y do people like that screaming **** jesus

I... hate... screamo. But yeah, prolly a JCM900. Doesn't quite have the balls of the 800.


Just like screamo music.


Metalcore is as screamy as I get. Everything else if growling or vocal fry, or good old fashioned singing.
Then there's this band called Slice The Cake...

Bunch of faggots putting random riffs together and calling it "progressive" deathcore.
Stupid name.
Probably picked "for teh lulz"

Mod in UG's Official Gain Whores
#10
man im 18 and i can't stand that crap. and really that guy has a alright voice then he has to prove his testicles have dropped by doing the deepest scream he can...
[quote="'[VictorinoX"]']damn straight. How do our ghetto counterparts say..."Kickin it old school"?

currently upgrading my gear but here's the stuff im keeping
Gibson les paul studio
Rebuilt ibanez rg
Ibanez rgr421exfm

Hopefully a new amp soon
#11
I'm 18, too dude. I was raised by a different standard than most of us (old school as **** >.<. I just like saying **** like "back in the day" cause it makes me sound like a curmudgeony old man.
#13
If you want to sound like Emery then get a Mesa Stiletto, that's what they started using once they got bigger. It's much better than any Marshall out there, more versatile, and it will sound better at lower volumes too.
#14
[quote="'[VictorinoX"]']I'm 18, too dude. I was raised by a different standard than most of us (old school as **** >.<. I just like saying **** like "back in the day" cause it makes me sound like a curmudgeony old man.


lol atta boy we old school boys gotta keep it....... well.... old school lol
[quote="'[VictorinoX"]']damn straight. How do our ghetto counterparts say..."Kickin it old school"?

currently upgrading my gear but here's the stuff im keeping
Gibson les paul studio
Rebuilt ibanez rg
Ibanez rgr421exfm

Hopefully a new amp soon
#16
[quote="'[VictorinoX"]']damn straight. How do our ghetto counterparts say..."Kickin it old school"?

don't even know what to say to that.............. maybe sig it :stickpoke
[quote="'[VictorinoX"]']damn straight. How do our ghetto counterparts say..."Kickin it old school"?

currently upgrading my gear but here's the stuff im keeping
Gibson les paul studio
Rebuilt ibanez rg
Ibanez rgr421exfm

Hopefully a new amp soon
#18
Tis done
[quote="'[VictorinoX"]']damn straight. How do our ghetto counterparts say..."Kickin it old school"?

currently upgrading my gear but here's the stuff im keeping
Gibson les paul studio
Rebuilt ibanez rg
Ibanez rgr421exfm

Hopefully a new amp soon
#20
heh i dunno what's the record around here :P

oh btw love the avatar :P TAKE THAT OZZY lol
[quote="'[VictorinoX"]']damn straight. How do our ghetto counterparts say..."Kickin it old school"?

currently upgrading my gear but here's the stuff im keeping
Gibson les paul studio
Rebuilt ibanez rg
Ibanez rgr421exfm

Hopefully a new amp soon
#21
my personal best is three.

Yeah I like it. I'm trying to change it, but idk. I may leave it. Thanks.
#22
i wouldn't that ****'s funny, specially cause i'm an ozzy fan lol

LOVE my black sabbath, and who could forget crazy train
[quote="'[VictorinoX"]']damn straight. How do our ghetto counterparts say..."Kickin it old school"?

currently upgrading my gear but here's the stuff im keeping
Gibson les paul studio
Rebuilt ibanez rg
Ibanez rgr421exfm

Hopefully a new amp soon
#24
exactly

thats the reason i don't listen to the radio any more....

Ipod connector in the car FTW
[quote="'[VictorinoX"]']damn straight. How do our ghetto counterparts say..."Kickin it old school"?

currently upgrading my gear but here's the stuff im keeping
Gibson les paul studio
Rebuilt ibanez rg
Ibanez rgr421exfm

Hopefully a new amp soon
#26
lol that works too

heh at my local guitar shop my freind just puts on the i tunes radio which is actually pretty nice
[quote="'[VictorinoX"]']damn straight. How do our ghetto counterparts say..."Kickin it old school"?

currently upgrading my gear but here's the stuff im keeping
Gibson les paul studio
Rebuilt ibanez rg
Ibanez rgr421exfm

Hopefully a new amp soon
#27
I saw them live (supporting band) and they were really, really loud. And poorly EQ'd. And poorly mixed.
#28
wouldn't expect any less ^

Like a few riffs in crazy train are good but hes no toni iommi, that man was good especially with fed up fingers
[quote="'[VictorinoX"]']damn straight. How do our ghetto counterparts say..."Kickin it old school"?

currently upgrading my gear but here's the stuff im keeping
Gibson les paul studio
Rebuilt ibanez rg
Ibanez rgr421exfm

Hopefully a new amp soon