#1
I'am looking to sell my Ibanez RG350DX tomorrow at PMT (local music store) but I dont know how much they will give me for it. They sell them there for about £330

I've phoned the place but they closed a few minutes earlier :/
Whatever I get for it I am going to put towards a Telecaster

Has anyone sold one of these recently? If so how much did you get?
Thanks in advance
#3
unfortunantly there gonna give you somewhere between 100-150 for it in order to turn a solid profit when they sell it, if your luck and its in flawless shape you may pull 175,

good luck with the sale and the tele
xbox live gamertag: phillips215
#6
Its completely undamaged, I never touch the thing...
I went off playing metal a week after buying it :P
#8
Quote by The_Paranoia
Trying to look cool?

Fail.


Tele> Ibanez


Yeah my thoughts exactly
#10
ill trade you a flying vee for it
Quote by Deliriumbassist
Antisocial Behaviour Order. A chav's equivalent of GCSEs.
#12
if your going to sell it don't do it as a trade in as th store will rip you off as they are in it to make a proffit whilst you are just wanting to get shot of it at a fair price
#13
Quote by Poglia
Depends on your style.

Yeah, true. I'm not a metal guy so...

Quote by sglover34479
yeah, tele are better. Are you getting a Gibson or Epi?

Anyone else confused?
#14
Quote by The_Paranoia
Trying to look cool?

Fail.


Tele> Ibanez


nah i wasnt trying to look cool, its probably my metal mind talking loool
SLAP
#16
Quote by The_Paranoia
Trying to look cool?

Fail.


Tele> Ibanez

Trying to look cool by telling someone else they failed? Nice one.

Ibanez =/= Tele

Stop comparing two things that are barely similar. They are both good for different things.

TS, it really all depends on the store in question, you're really gonna have to ask them whenever they're open.
Gear:
Ibanez S470DXQM
Laney GH50L - Laney GS212IE
Boss GE7
MXR Wylde OD
Boss DD2
Boss CE20
Walden G570
#17
Quote by Sir Daniel
TS, it really all depends on the store in question, you're really gonna have to ask them whenever they're open.


Yeah I am going to go in tomorrow, thanks
#18
Quote by sglover34479
yeah, tele are better. Are you getting a Fender or Squire?


Corrected
#20
Quote by Poglia
Squier, not Squire. Double corrected.


haha ermm I'am gonna get one of the Fender MIM Telecasters
they seem like a bit of a bargin tbh

(oh and btw if anyone is interested in buying it for £230 give me a shout )

#22
Quote by Firewolf2
Sell it to me for $100.


Uh... Are you trying to insult the man, or do you just not know about exchange rates?
#23
Quote by irishstang_87
Uh... Are you trying to insult the man, or do you just not know about exchange rates?



Actually I have a hangover and typed that by accident, sorry to anyone I offended.
#24
Quote by Firewolf2
Actually I have a hangover and typed that by accident, sorry to anyone I offended.


ah its fine man
#25
Quote by Waffles_64
haha ermm I'am gonna get one of the Fender MIM Telecasters
they seem like a bit of a bargin tbh

(oh and btw if anyone is interested in buying it for £230 give me a shout )


it definetly looks worth £230 maybe even more if you only got a few weeks ago
#26
Quote by Waffles_64
Its completely undamaged, I never touch the thing...
I went off playing metal a week after buying it :P


then refund the damn thing instead.
Ibanez S540

MXR EVH Phaser
Ibanez TS-9
Ibanez WD-7
Electro Harmonix LPB-1

Traynor YCS 50 Blue
#30
Quote by sglover34479
yeah, tele are better. Are you getting a Gibson or Epi?



I'll level with you guys, I've never taken any drugs or gotten drunk, but I must have been messed up when I wrote this, I don't even remember this thread
#31
Sell it elsewhere. You'll get a lot more towards your tele. Guitar shops are evil for part ex - especially PMT.
Quote by Skraeling86
That's a lot of booze. Frankly, I'm impressed. You're of a stronger timber than the average man, jimbob! Hail you.



Quote by Bubban
Yes you should go to a doctor, fucking moron. We can't do anything about your hemorrhoid.