#1
i have no idea where im sposed to do this but the pit has answer to everything so here goes =D
i have an idea for a band logo. but im a horrible artist and were a broke highschool band so we cant afford for someone to do it for us. i was hoping someone would be kind enough to do us up a pic. the logo is our name Alysyum Asylum, with both words sharing the same first A and a dude in a strait jacket leaning against the A looking relaxed. anyone think they could do this?
#2
sounds cool and I totally would if I wasn't **** at drawing too.
You're using UG classic, congratulations.
You should be using UG classic.




E-Married to Guitar0Player

http://the llama forum because its gone forever which sucks and I hate it.
#4
you might wanna try deviant art, if you want drawing done, thats the place.
Quote by imdeth
Centorium you dick
I keep lookin behind me,You're amazing at this


Quote by Aerokizzombie
Dam,Cent, ur repeating man scares the shit out of me, its so true


Quote by CodChick
Omg Cent,Ive been havin nightmares because of u


Quote by MCMXCII
**** you man,I was just going to bed


I'm scary
#5
High school band? Don't you have any friends that will do it for free?
If you laugh at this I get to have sex with you.
Click here to see the most beautiful guitar imaginable.
Quote by Jeltz
Sukman_Jr: Going on a trip to Finmark in Norway is a bad idea aswell! Beware of Nazi-zombies!
#6
lol, this is why i go to a arts high school.
well for the grapihc artists and for my sound engineering haha.
#7
there IS a band logo creation thread thingie D:
Quote by ealtdharkon
Sorry to break this to you, but you "hardcore" fans don't HAVE mosh pits.
You have epileptic line dancing.


Quote by NotTheSun3290
Well... I AM a virgin, afterall...
#8
ya i know ppl who would, but there arent that many good artists in our school and i was hopping to have it look at least semi professional and thanks centorium ill try devian art
#9
Quote by magvol
there IS a band logo creation thread thingie D:
Yeah, in the Promote YOUR Band forum.