#2
Awesome fun
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
the jonas brothers are sooo
█▄█ █▀█ ▀█▀
█▀█ █▄█ ♥█
☆┌─┐ ─┐☆
 │▒│ /▒/
 │▒│/▒/
 │▒ /▒/─┬─┐
 │▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘
 └┐▒▒▒▒┌┘ PEACE! LOVE! JONAS!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
#3
I'm not gonna lie. I wanna live in Canada so damn bad.
I can honestly say I have really been far even as decided to use even go want to do look more like.


I don't always post on UG, but when I do, I post in the Pit. Stay thirsty my friends.
#4
Quote by IMABBALLPLAYER
I'm not gonna lie. I wanna live in Canada so damn bad.

Same

that, or Sweden
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
the jonas brothers are sooo
█▄█ █▀█ ▀█▀
█▀█ █▄█ ♥█
☆┌─┐ ─┐☆
 │▒│ /▒/
 │▒│/▒/
 │▒ /▒/─┬─┐
 │▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘
 └┐▒▒▒▒┌┘ PEACE! LOVE! JONAS!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
#5
I just want to move to California before they impose tax on marijuana.
Mother Earth is pregnant for the third time
For y'all have knocked her up.
I have tasted the maggots in the mind of the universe
I was not offended
For I knew I had to rise above it all
Or drown in my own shit.
#6
Well, I love BC and I've played hockey all my life so moving to Canada would be pretty fun. Until I missed the beach, which would be pretty freakin' quick.
Quote by dubstar92
Hockey is blatant racism... White guys hitting black puck with sticks.

Quote by Tire Me.
Dumbledore wasn't the only headmaster that night.
#9
It's true, Canada doesn't exist. It's just barren, dead, and cold. A wasteland, essentially.

AND I LOVE LIVING HERE.
#11
Quote by IMABBALLPLAYER
I'm not gonna lie. I wanna live in Canada so damn bad.

Same. I've been wanting to move to Vancouver for about two years now.
Voted 3rd Friendliest User of UG 2010

BUILD A TIME MACHINE, AND JERK OFF IN IT, AND SEND IT TO HITLER!


Saxo-Walrus

Steam & PSN ID: Panopticon20
#14
Chyeah well of course your economy will do well when your currency is candy canes.
We're only strays.