#1
http://www.youtube.com/watch?v=aacqsqNl2gs

I just found apparently when I was young this guy was at our house one new years eve party we had.

Bloody insane and no it isn't fake...

Just thought I'd share it.
Quote by Bartleby
i tune to drop-Z and string my guitar with barbed wire.

Quote by UncleCthulhu
we r all rlaeted bcuz teh bibel sez so we r al innbreads lolo


Prime Minister of Puppets of The Australia FTW Club

One of The 9 Winners of the Official 5th MOD Contest
#3
He was?

i bet he was drinking Powerthirst
http://www.youtube.com/watch?v=qRuNxHqwazs
If You See Me Posting In The Pit HIT ME.
Quote by KingJak236
My hamster used to bite me when I picked it up, then it got too old and fat to bite and died in a pool of it's own vomit.

Quote by Kensai
That's the rockstar way to go. I salute him.
#4
Now thats just disgustingly huge!!!
The more you study the more you know. The more you know the more you forget......... so why study
#5
Quote by DirtyMakik
https://www.ultimate-guitar.com/forum/showthread.php?t=1153705

Do you want your thread to end up li-OHH SH!T GOTTA GO THE FBI IS AFTER MEEE!!!

Ah crap, just saw that.

Meh, I'll remember that next time.

Plus it's not a "OMG THIS YOUTUBE VIDEO IS SO HILARIOUS" vid, lol
Quote by Bartleby
i tune to drop-Z and string my guitar with barbed wire.

Quote by UncleCthulhu
we r all rlaeted bcuz teh bibel sez so we r al innbreads lolo


Prime Minister of Puppets of The Australia FTW Club

One of The 9 Winners of the Official 5th MOD Contest
Last edited by Dimster Ds at Jun 30, 2009,
#8
i'm sure that thread's title doesn't do it any favours.
Stand up and cheer if you like SimCity

Play Up Pompey, Pompey Play Up
THE WiLDHEARTS

Quote by goest
I'm going to take this opportunity to initiate my campaign to replace the phrase "Taking a shit" with "Busting a grumpy."
#9
Quote by SlipknotRule93
i'm sure that thread's title doesn't do it any favours.

Meh, I couldn't think of anything better.
Quote by Bartleby
i tune to drop-Z and string my guitar with barbed wire.

Quote by UncleCthulhu
we r all rlaeted bcuz teh bibel sez so we r al innbreads lolo


Prime Minister of Puppets of The Australia FTW Club

One of The 9 Winners of the Official 5th MOD Contest
#10
^

you could have said something on topic
Stand up and cheer if you like SimCity

Play Up Pompey, Pompey Play Up
THE WiLDHEARTS

Quote by goest
I'm going to take this opportunity to initiate my campaign to replace the phrase "Taking a shit" with "Busting a grumpy."
#11
Quote by SlipknotRule93
^

you could have said something on topic

I could have but I didn't, well it's not like it's gunna make it 2012
Quote by Bartleby
i tune to drop-Z and string my guitar with barbed wire.

Quote by UncleCthulhu
we r all rlaeted bcuz teh bibel sez so we r al innbreads lolo


Prime Minister of Puppets of The Australia FTW Club

One of The 9 Winners of the Official 5th MOD Contest