#1
$120. I know I don't need it...

I kinda want it though. Damn C-list getting stuff when I don't need it!!!

So here's the question: Should I look at it?
PRS SE SC ♦ Dean Cadi ♦ Squier Strat ♦ Crate V5 ♦ AXL Akita AT30 ♦ Alhambra 4P ♦ Takamine f-349 ♦ Goodall KCJ
Boss ME-20 ♦ Monteallums modded TS9DX ♦ DOD Grunge ♦ #1Echo ♦
#2
For that price?

Hell yeah, brilliant little amp.
Fender Highway 1 Strat
Agile Septor Pro 725

Fender Hot Rod Deluxe
Axe-Fx Ultra

Trust me, I'm a medical student
#3
The name of this thread made me think of something completely different. A fender that gives BJ's? $120? BARGAIN!
#4
^

I say go for it fo' sho!
Call me Cam
Quote by DirtyMakik
I'm Han Solo, Splamron's Greedo.

Han shot first. Greedo's dead.
#5
Can't have too many amps. Heck, I can leave it at my dad's house for when we jam! haha, I have a valid excuse, so I think I'll email the dude who's selling it.
PRS SE SC ♦ Dean Cadi ♦ Squier Strat ♦ Crate V5 ♦ AXL Akita AT30 ♦ Alhambra 4P ♦ Takamine f-349 ♦ Goodall KCJ
Boss ME-20 ♦ Monteallums modded TS9DX ♦ DOD Grunge ♦ #1Echo ♦
#6
You can probably flip it for more than 120 bucks, so it can be seen as an investment.

╠═══════╬═══════╣

THE SINE WAVE SURFER σƒ τλε τρπ βπστλεπλσσδ

╠═══════╬═══════╣


[quote="'[BurnTheDusk"]']Boss pedals may be built like tanks but I would rather buy a cardboard box that is on my side than pay for a tank that is working against me.
#7
Yeah, Its a cheap as dirt amp that sounds great for clean tones.

Plus if you find its not your cup a tea you can sell it for $300-$350
American Strat:
Area 61 Neck, Area 67 Middle & Bridge
Spretzel Locking Tuners
Graphtech Nut & String Tree
Lots O' Love!

JSX + Orange Cab
Fender Blues Deluxe
Deluxe Memory Man
Fulltone Full Drive 2 & OCD
H2O Chorus/Echo
#11
Quote by Say Ocean
BJ's for 120? Hell I could get one for like 50 tops down the street



What does an Alaskan hooker wear? Isn't it too cold up there!?
#13
It's probably sold by now. Those deals happen, but if you snooze you lose. Act fast.
#14
Yep it sold really fast. What a bummer. Damnit I spent too much time away from my computer yesterday...
PRS SE SC ♦ Dean Cadi ♦ Squier Strat ♦ Crate V5 ♦ AXL Akita AT30 ♦ Alhambra 4P ♦ Takamine f-349 ♦ Goodall KCJ
Boss ME-20 ♦ Monteallums modded TS9DX ♦ DOD Grunge ♦ #1Echo ♦
#15
IT MUST BE BOUGHT! Seriously, they have really nice cleans

Aw dude that sucks.
Quote by necrosis1193
As usual Natrone's mouth spouts general win.

Quote by Silverstein14
man, Natrone you're some kind of ninja I swear


Quote by gregs1020
plexi


i realize the longshot that is. little giant to humongous one.


Rest In Peace Stevie Ray