Page 1 of 2
#3
Quote by dr.rock666
tom hanks being related to President Lincoln.

Really? I thought it was about the Six Degrees Of Separation
#4
omgs tom hanks is dead spread the news!!


wilson has moved on

Quote by King Twili
It's just me and Doris here ;_;



Quote by Zaphikh
Poops is the chat MC - but here we know him as Early Cuyler.


Free Downloads, Yo!
#5
Well you just scared the shit out of me.
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#7
I was frightened for a second. You are not a good man for that.
■■■
'member The Pit of 10'? oH, I 'member!


╚═ ▼▲▼▲▼═╝
#12
Quote by blackthought
If Tom Hanks dies, I'll kill myself. Seriously.

This. Fuck you TS, that was not cool
The will be heartache,
there will be rain,
and joy I can't explain.
#15
I almost cried when I read the title.
Quote by Beserker

I would join in and make it an orgy, f*cking my father up the ass while he gives it hard to my sweet little pumpkin, culminating in me cumming all over his bearded face.


...is that what you wanted to hear?

#17
TS, the pit now hates you because of this thread what the fuck man, it's 2:50 in the morning where i am, i almost had a heart attack.
#20
"WHAAAA!????"

Was my reaction when i saw the title, Tom Hanks is a great man.
WHOMP

Think of that next time you are not allowed to laugh.
#21
F*ck him and Kiefer Sutherland? Conspiracy
Quote by Zardokk
Everybody must get stoned! (If they are me.)
#22
Quote by Bluestribute
. . . did no one read the rant ^^. I need to know what it's about

tl;dr
#23
+1 for thread title causing severe depression
“Just to sum up: I would do various things very quickly.” - Donald Trump
#24
I almost cried for a minute.

TS, you've just made a powerful enemy.
~don't finkdinkle when ur supposed to be dimpdickin~
#25
Quote by False_God
tl;dr

. . . well, it's confusing and about Abe Lincoln and Tom Hanks and ****. Basically like how we are all related. 'Cause I kinda skimmed through it

If you all hate the thread stop bumping it. Or if you aren't going to help
#27
Quote by Bluestribute
. . . well, it's confusing and about Abe Lincoln and Tom Hanks and ****. Basically like how we are all related. 'Cause I kinda skimmed through it

If you all hate the thread stop bumping it. Or if you aren't going to help

Nah, We're just going to let you watch in pain how everyone comes here and doesn't help the cause even a little bit.
#28
Quote by The_Casinator
Nah, We're just going to let you watch in pain how everyone comes here and doesn't help the cause even a little bit.

God dammit. Everybody say's F me just because that rant is called "Tom Hanks Is Dead". It explains everything
#29
Quote by The_Casinator
Nah, We're just going to let you watch in pain how everyone comes here and doesn't help the cause even a little bit.











For you: the tower of lulz
#30
Damn you TS! I got scared for a second!
キタ━━━━(・∀・)━━━━!!
Quote by Ichikurosaki
shred knows more about everything than anyone i think

Quote by IchiKurosaki
i hope we never meet shjred honestly i love you but im scared of you
#32
I was about to shit a fucking log cabin.
We spent a lifetime on the
Beaches of Normandy in vain


Quote by poopsmith666
oooh look at me, i'm clincher, internet tough guy


Quote by theBaartMan
When Nostradamus predicted badassery, he spoke of clincher09.


<//////> ~


UG's NIN fan club
#35
Dammit.
Whatever you get is too good for you TS.
I'm Canadian Eh?
Eat a live toad first thing in the morning. Nothing worse will happen to you all day.
Quis Custodiet Ipsos Custodes.
#36
Quote by Bluestribute
Who's joking? OMG No one read the article. Fuck meh



were you not expecting people to freak out at the thought of one of film's greatest actors dying?
#37
Quote by Lt. Shinysides
were you not expecting people to freak out at the thought of one of film's greatest actors dying?

Not like this. I was expecting them to actually read the article. This is how rumours get started!
#38
Quote by Bluestribute
Who's joking? OMG No one read the article. Fuck meh

Uh...duh? You're in the pit, no one here wants to read an article. Instated, as you can see by this thread, they just read the title of the thread and respond.
#39
i suggest we beat thread starter with one of forrest gumps metal leg braces.
Quote by Ichikurosaki
sloth is hacking away feebly at the grass because he is a sloth but he was trying so hard ;_; hes all "penguin im HERE i am here to help you penguin"
Page 1 of 2