#1
so my drummer drew my band a new logo.

he drew it by hand then scanned it onto his computer then filled it using MS paint.

and he wants me to put effects on it with photoshop/paint/ other image editing software..

but since its not an actual font idk what to do..

what effect type things are there that would look cool and work in this situation??


edit: heres the picture

Quote by wonderflap
You had to put a penis option.......

The results are now nulled due to this being the pit.... The home of penis watch wearers.


Quote by TheChaz
Rust in peace invented food
he sure is one legit dude
don't let it get to your head

ಠ_ಠ
#2
what would be cool is having a logo that didn't look almost exactly like thousands of others
Quote by RATM forever
definitely the best spam thread today!
#3
Quote by halloweenhead
what would be cool is having a logo that didn't look almost exactly like thousands of others
There's a reason for that. They look good.
#4
nice use of batman logo
Quote by cliff_em_all
cof_median11 is a Child Rapist.

Quote by blink day 4 eva
Theres a mosquito that lives in my room and i let him bite me all the time and i let him live. It's our special deal. His name is "The Dude".

Quote by Babbs
cof_median11, you sick ****.
#5
Quote by cof_median11
nice use of batman logo

lol i noticed that too
Quote by wonderflap
You had to put a penis option.......

The results are now nulled due to this being the pit.... The home of penis watch wearers.


Quote by TheChaz
Rust in peace invented food
he sure is one legit dude
don't let it get to your head

ಠ_ಠ
#9
Create a clipping path using the magic wand tool and then you an add filters and backgrounds til your hearts content.
Gear:
Fender Stratocaster
Silvertone 1448L
TC Electronic Polytune
Fender Blues Jr.
More in profile...
#10
Quote by Fiddelers elbow
Do you play black metal?

well some of the guitar parts are kind of cradle of filth-esque if you'd consider them black metal at all
Quote by wonderflap
You had to put a penis option.......

The results are now nulled due to this being the pit.... The home of penis watch wearers.


Quote by TheChaz
Rust in peace invented food
he sure is one legit dude
don't let it get to your head

ಠ_ಠ
#11
Quote by PedroLesPaulVM
Create a clipping path using the magic wand tool and then you an add filters and backgrounds til your hearts content.


never use the magic wand tool!! havent u seen the you suck at photoshop seriers???? lol
#12
Just put some kind of lightspeed stary background and make it on fire.

That or put a sun behind it, and make the logo a different color flames

Since Polaris is a star.

Nice name by the way
VERY METAL!
\m/
RIP Ronnie James Dio

Quote by metaldud536
RazorTheAwesome, if I was a Ditto, I'd transform into YOU

Quote by Kensai
Basically god wanted to punish people for getting educated/eating apples.

Quote by Jackal58
We all desire a little pussy.
#13
Make the background red and put a suitable pic there. Nice logo BTW... what genre do you guys play ?
#14
Quote by XxRustInPeacexX
well some of the guitar parts are kind of cradle of filth-esque if you'd consider them black metal at all


If It were me Id scrap it right away.
multicolour random messge!

FAC 13
"The hacienda must be rebuilt"
#16
Quote by paranj
Make the background red and put a suitable pic there. Nice logo BTW... what genre do you guys play ?

like, low screaming/growling vocals, black metal and hardcore guitar, and like hardcore drums, so its kinda hart to determine
Quote by wonderflap
You had to put a penis option.......

The results are now nulled due to this being the pit.... The home of penis watch wearers.


Quote by TheChaz
Rust in peace invented food
he sure is one legit dude
don't let it get to your head

ಠ_ಠ
#19






i figured it out, and this is what i got!
Quote by wonderflap
You had to put a penis option.......

The results are now nulled due to this being the pit.... The home of penis watch wearers.


Quote by TheChaz
Rust in peace invented food
he sure is one legit dude
don't let it get to your head

ಠ_ಠ
#20
^1 and 3 are fockin' epic, dude. Srsly.

[IN PHIL WE TRUST]


Quote by Trowzaa
I only play bots. Bots never abandon me. (´・ω・`)

#21
Quote by XxRustInPeacexX


i figured it out, and this is what i got!





Teach me your ways!
Quote by MakinLattes
dwelling on past mishaps is for the weak. you must stride into the future, unabashed and prepared to fuck up yet again.
Last edited by itchy guitar at Jul 9, 2009,
#22
The first is EPIC.

Seriously, just awesome, maybe throw in a comet or something cosmic.
Eternity isn't long
If all you so is sleep
And forever is just a little while
If all you do is dream.




All Alone is All we Are
#23
lol thanks, its wicked easy, you hardly have to do anything, its just the basic photoshop effects
Quote by wonderflap
You had to put a penis option.......

The results are now nulled due to this being the pit.... The home of penis watch wearers.


Quote by TheChaz
Rust in peace invented food
he sure is one legit dude
don't let it get to your head

ಠ_ಠ
#24
Quote by SteveHouse
^1 and 3 are fockin' epic, dude. Srsly.


this......damn those look better than most album covers
Quote by Valid12891
I wish I had an extra sensitive third nipple, and a girl who was into that sort of thing.

Quote by _Ixnay_
In Russia, Winter Cold + Vodka + Big-Chested Women = No problem.


Book of shadows 2?
O_o
#25
Try one with a blackhole in the middle.
Eternity isn't long
If all you so is sleep
And forever is just a little while
If all you do is dream.




All Alone is All we Are