#1
Came in the mail a few hours ago, I wonder what it is, hmm can't be a Blackheart. My cat moves fast.


Unboxing


Cab


Head


More pics




I don't have a speaker cable yet, still coming in the mail
Lets jump in a pool


_____________________________________________
Last edited by I am wet : Today at 03:26 XM.
#3
oh god. It's just sitting there teasing you.
Gear
American Deluxe Stratocaster
Deluxe Reverb Reissue
#5
Quote by clyne39
oh god. It's just sitting there teasing you.

It is, luckily im very busy all weekend so i won't have to sit and stare at it, did that for hours today haha.
Lets jump in a pool


_____________________________________________
Last edited by I am wet : Today at 03:26 XM.
#6
Hope them cables come soon, that's got to suck.

HNAD bro/
FIGHT MY BRUTE!
Quote by Tackleberry
Only time Ive seen a true single coil in a chrome humbucker housing was chinese knock off where they claimed it was a humbucker but half the housing was empty.
#8
Sad story:
When I hovered over this thread in the GG&A, and I saw, "hmm can't be a Blackheart", I became interested 'cause I was expecting an epic troll NAD. THIS is what GG&A has come to?!

HNAD!
Schecter Gryphon; Ibanez AEG20E
Peavey Rage 158 ; TRAYNOR YCS50
EHX Big Muff Pi; Dunlop CryBaby GCB-95 (modded); MXR M-108 10-band; DigiTech JamMan Looper
#9
at least you didnt have to get a tatoo, lol. congrats.
I wondered why the frisbee was getting bigger, then it hit me.
#11
HAND.
This thread came in an awesome timing for me :P.
Can you plase tell me hot to get a sound with gain(Distorted/overdrived) on this stack?
#12
sweeeeeeet. i really want one of those. HNAD!
The Best Floyd Rose Is A Setup Floyd Rose!

Gear:
STARcaster Strat
Dean Tradition Acoustic
03 B.C. Rich NJ Warlock Speedloader
Xaviere XV-599
Epi 1984 Explorer
Crate GTD65
Epi Valve Jr
Bogner Alchemist Head
Marshall 1960B
#13
Quote by BD 425
Sad story:
When I hovered over this thread in the GG&A, and I saw, "hmm can't be a Blackheart", I became interested 'cause I was expecting an epic troll NAD. THIS is what GG&A has come to?!

HNAD!

haha yah
Tons of N_D's lately, but they've all been straight-forward.
When my Avatar and Egnater come, I'll try to make it epic

-Gibson LP VM
-Silvertone Kentucky Blue
-MXR CC Delay
-Ibanez TS-9
-Egnater Rebel 20
-Avatar 1x12

My rig is simple
Haha. UG's Chuck just said chuck. haha
You're not truly playing guitar unless you know theory.
#14
HNAD
Gear:
Squier Strat
Cordoba 20TM-CE Acoustic Electric Tenor Uke
Bugera V22
#15
HNAD!!
___________________________
Playing on some new gear....review to follow
#16
Sick as! love he blackheart

Whats HNAD exactly?
My Songs:
God of Thunder - Kiss
Detroit Rock City - Kiss
The Metal - Tenacious D
Tush - ZZ Top
Open invitation - Santana
Hog Bitch Stomp - Buckethead
#18
Quote by I am wet
I don't have a speaker cable yet, still coming in the mail


When I got my amp it was just sitting in my room looking at me for like 2 weeks till I got a cab...
Jackson DK2M
Washburn WD-18SW
Ibanez RGR421EXFM
Genz Benz El Diablo 100w -> Framus Dragon 412
Boss GE-7
Ibanez TS-9
#19
Did your cat watch that video from 'The Ring'?

Congrats man! I have the Blackheart little giant head and love it!
#24
Quote by MetalHead916
Damn, that has to suck waiting for the cable.

HNAD!!

Eh it's not that hard waiting, I'm really busy this weekend and I'm only home when I'm sleeping and for lunch right now, but my cable should be here tomorrow
Lets jump in a pool


_____________________________________________
Last edited by I am wet : Today at 03:26 XM.
#25
YAAAAAYYY!!!
My dad took me to get a speaker cable, my LG sounds great!
Lets jump in a pool


_____________________________________________
Last edited by I am wet : Today at 03:26 XM.
#27
Thanks, she like to do what im doing.
Lets jump in a pool


_____________________________________________
Last edited by I am wet : Today at 03:26 XM.
#28
Quote by I am wet
YAAAAAYYY!!!
My dad took me to get a speaker cable, my LG sounds great!

Why do you have "embarassment" next to it in your sig?
daytripper75

Bullieve


Quote by Amuro Jay
I'm gonna need specific instructions again on how to properly dance with my pants on my head.
Quote by lolmnt
First you put your pants on your head.
Second you dance.
Third you wipe off all the pussy.
#29
Quote by JayT44
Why do you have "embarassment" next to it in your sig?

Oh i thought that was like a holy face, like when the angels are decending from heaven, ahh okay im gonna change it right now.
Lets jump in a pool


_____________________________________________
Last edited by I am wet : Today at 03:26 XM.
#30
Quote by I am wet
Oh i thought that was like a holy face, like when the angels are decending from heaven, ahh okay im gonna change it right now.

daytripper75

Bullieve


Quote by Amuro Jay
I'm gonna need specific instructions again on how to properly dance with my pants on my head.
Quote by lolmnt
First you put your pants on your head.
Second you dance.
Third you wipe off all the pussy.
#31
Quote by JayT44

Okay i made it an angel
Lets jump in a pool


_____________________________________________
Last edited by I am wet : Today at 03:26 XM.
#32
Quote by I am wet
Okay i made it an angel

Now would be the proper time to use the embarassment emoticon...
daytripper75

Bullieve


Quote by Amuro Jay
I'm gonna need specific instructions again on how to properly dance with my pants on my head.
Quote by lolmnt
First you put your pants on your head.
Second you dance.
Third you wipe off all the pussy.
#33
Quote by JayT44
Now would be the proper time to use the embarassment emoticon...

Lets jump in a pool


_____________________________________________
Last edited by I am wet : Today at 03:26 XM.