#1
i am watching tyra banks...(i know) anyways there is a black chick on there who claims to dislike black ppl


opinions?
"you have a short attention span...

NO were not."-metalocalypse
#2
There are probably white people who dislike white people also.

edit; It's all because shes black! inniit?
Matthew 7:7 ""Ask and it will be given to you; seek and you will find; knock and the door will be opened to you."

Pop Punk! Check us out!: Flinch
#3
Whoa whoa whoa. Wait one goddamn minute. Back the fun bus the fuck up. You were watching Tyra Banks???


Me too!!!!


JK faggot.
#4
It's possible. I don't like people in general, so, I guess I don't like white people, and I'm white.
"We barely remember who or what came before this precious moment"

Tool, anyone?
Alter Bridge, maybe?
A bit of John Mayer?
Some beethoven sounds delightful, as well.
#5
Its possible. A little odd, but some people just don't like people in general.

EDIT: ^ yeah basically what the post above me said.
wen i ask they say that they fall into the habit smhw ........but nyways i think there is a connection smwhere. Now i being a teetollar will not give into this habit nyhw

FOR JUST £2 A WEEK, YOU CAN PREVENT THIS.
#6
yeah i no but she has a kkk mask and all
"you have a short attention span...

NO were not."-metalocalypse
#7
id rather watch maury

but i guess it is possible, maybe she grew up in a white neighborhood?
This shit is Pie.
Black Metal Pie.
It talks about winter.
Join if you like, or kindly leave.
Or else you die.

i like shooping
shoop da wooping
and chargin mah lazorz
not necessarily in that order
#8
Quote by dethbymetal15
yeah i no but she has a kkk mask and all

wat

Yeah, a lot of white teenage girls claim to "hate" white people, although all their friends are white... I think it's just the cool thing to do now
#9
yeah lol the new trend is to hate your own race...damn crackers
"you have a short attention span...

NO were not."-metalocalypse
#10
Quote by HomelessDood
id rather watch maury

but i guess it is possible, maybe she grew up in a white neighborhood?



ME TOO!! maury > all.


fvck racist people.. even if they are self racist. she should kill herself so theres one less racist on the earth...


and one less niggg.......


JK JK
Quote by King Twili
It's just me and Doris here ;_;



Quote by Zaphikh
Poops is the chat MC - but here we know him as Early Cuyler.


Free Downloads, Yo!
#11
Quote by dethbymetal15
yeah i no but she has a kkk mask and all


so shes gonna do hate crimes on herself???
<--- Craig: Guy With Best Username Ever
Quote by Primus2112
\m/[-_-]\m/

lulz, best name ever.

Quote by herby190
TS, your username is really difficult to type, so I'm just going to refer to you as Craig from now on. Okay? Okay.
#12
yeah i dont understand either lol
her
"i dont hate them, i jus have a strong dislike of them"

i like how she uses them like shes white lol
"you have a short attention span...

NO were not."-metalocalypse
#13
There is a word for this... I can't remember what it is...

God damn what is it!?!?!?


Quote by Våd Hamster
Find a dice and assign a number to each girl. Throw the dice.


The number you hope for at the moment you throw the dice, is the one you'll want to keep.
#14
Quote by thanksgiving
There is a word for this... I can't remember what it is...

God damn what is it!?!?!?



stupid.
Quote by King Twili
It's just me and Doris here ;_;



Quote by Zaphikh
Poops is the chat MC - but here we know him as Early Cuyler.


Free Downloads, Yo!
#16


Also, it's totally possible she just hates popular black culture but sucks at expressing it.

[IN PHIL WE TRUST]


Quote by Trowzaa
I only play bots. Bots never abandon me. (´・ω・`)

#17
omg i love that uncle rukus moment.

"he thought he was gonna get off on that 'im blind' excuse"
Quote by King Twili
It's just me and Doris here ;_;



Quote by Zaphikh
Poops is the chat MC - but here we know him as Early Cuyler.


Free Downloads, Yo!
#18
Quote by thanksgiving
There is a word for this... I can't remember what it is...

God damn what is it!?!?!?


I think the word you and Early are looking for is "hypocrite," although he is also correct.
#20
People can hate people of any race. Heck there are a few white people that I would gladly b*tch slap
#21
i like black people... i just don't like the 'blackitude' (black attitude) loads of them seem to have.

aaaaand it's not only black people that have blackitude, there are plenty of white people that think they're ghetto.

eurgh.

but yeah... black people are great, great food, great culture, great hair.