#1
I've been avoiding downloading manson's new cd, because well, the 4 songs I heard off of it all sucked massively. Can anyone tell me if that whole album is as bad
#3
lol
Quote by guitgrinder
Yep. I'm real mad. I got done havin some fun jammin w/ my band today, gonna have a Sloppy Joe dinner, w/ Tater Tots covered in chili, then my girlfriends gonna blow me tonight. I've got lots to be mad about!
#4
Quote by xChristgrindeRx
Holy fucking shit, you're dumb.

i'm sure that was necessary and mature jack ass
#6
Quote by Ozzmark
It's awesome.

thank you very much. nice to see someone with an actual thought. I will have to check it out.
#7
considering what you just said, I think xChristgrindeRx's response was quite restrained...
Ibanez RG 550 (1989, MIJ)
--Peavey 5150--
Custom DIY 2x12
Peavey Bandit II
Ibanez AD 220 Analog Rack Delay
MXR Flanger (not the reissue)
MXR 10 Band EQ
Boss NS-2
Dunlop 95q Wah (broken)
Heavily Modded Strat
#8
Quote by Ozzmark
It's awesome.

lol
Quote by guitgrinder
Yep. I'm real mad. I got done havin some fun jammin w/ my band today, gonna have a Sloppy Joe dinner, w/ Tater Tots covered in chili, then my girlfriends gonna blow me tonight. I've got lots to be mad about!
#9
Marilyn Manson talk goes here

Back to your cage, forum cadets.
Quote by justinb904
im more of a social godzilla than chameleon

Quote by MetalMessiah665
Alright, I'll give them a try, Japanese Black Speed rarely disappoints.

Quote by azzemojo
Hmm judging from your pic you'd fit in more with a fat busted tribute.
#11
Manson's latest effort? Heard it? From the cell? They're allowed to record that??

Jesus, that's metal.
Philosophy > Life
#12
Hey guys I heard this band has an album out and should i downloaded it for free because it is no effort at me all to steal it but i dont want to waste my precious time i heard sum songs and they werent good lol. should i download it and does anyone no any good torrent sights?
#13
Quote by mattallica
Hey guys I heard this band has an album out and should i downloaded it for free because it is no effort at me all to steal it but i dont want to waste my precious time i heard sum songs and they werent good lol. should i download it and does anyone no any good torrent sights?

Other planes lie beyond the reach
Of normal sense and common roads
But they are no less real
Than what we see or touch or feel
-Burzum

MoogleRancha is a twat
#14
Quote by mattallica
Hey guys I heard this band has an album out and should i downloaded it for free because it is no effort at me all to steal it but i dont want to waste my precious time i heard sum songs and they werent good lol. should i download it and does anyone no any good torrent sights?



Judging from the music listed on your page, I assume you're joking...
Quote by Senor Kristian
Viking fact no. 1: Viking helmets did not have horn.
Viking fact no. 2: Vikings tobogganed on their shields into battle.
Viking fact no. 3: Vikings drank mead.
Viking fact no. 4: One of your ancestors are likely to have been raped by a viking.
#15
Guitar_Kingdom, concider this my "QFT"! I don't want to quote pictures and spam the thread, but you were spot on, sir!
#21
Quote by mattallica
Hey guys I heard this band has an album out and should i downloaded it for free because it is no effort at me all to steal it but i dont want to waste my precious time i heard sum songs and they werent good lol. should i download it and does anyone no any good torrent sights?


has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
My Last.fm

Quote by \Powerslave/
HelloHalo, I love you.


WHO SEND ALL THESE BABIES TO FIGHT?
#24
Quote by xChristgrindeRx
lolwut


as you know don't saying I am? Understandable not there is.
My Last.fm

Quote by \Powerslave/
HelloHalo, I love you.


WHO SEND ALL THESE BABIES TO FIGHT?
#26
I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant. I am ignorant.