#1
To hopefully match this guitar:

I was thinkin about one of the black and white Satriani straps.
Also what about straplocks? I'm lookin at Dunlop and Ernie Ball.
Thanks
Quote by lolmnt
We're better than Mexico cuz we rule USA USA USA
#3
Well anymore than $30 for a strap is ridiculous. And the straplocks are like $20 usually.
Quote by lolmnt
We're better than Mexico cuz we rule USA USA USA
#6
Quote by wolvenrick
dang just wanted to say u've got one sexy guitar finish sir!

Thank you. But if you read my sig you'll learn I had a unfortunate New Guitar Day.
Is there really any dif between the strap locks besides look?
Quote by lolmnt
We're better than Mexico cuz we rule USA USA USA
Last edited by DimebagLivesOn at Aug 1, 2009,
#8
dimarzio cliplock is a good option. kill two birds with one stone for <$20.
i used to be a mod, then i took an arrow in the knee.
#9
Quote by mikeyElite
dimarzio cliplock is a good option. kill two birds with one stone for <$20.

They seem a little flimsy though, just from my looking.
Will the holes on the guitar strap still get all cut up with the straplocks?
Quote by lolmnt
We're better than Mexico cuz we rule USA USA USA
#10
Quote by DimebagLivesOn
Thank you. But if you read my sig you'll learn I had a unfortunate New Guitar Day.


so now u lost that sexy little thing or what?

Will the holes on the guitar strap still get all cut up with the straplocks?


didnt do with me i cut them to fit the straplocks but i cut them too much sadly new strap of same type was like 30 euros so then i'd better tighten it every 2 weeks or so
Last edited by wolvenrick at Aug 1, 2009,
#11
Quote by mikeyElite
dimarzio cliplock is a good option. kill two birds with one stone for <$20.


+1 i love these straps, the feel sooo comfortable and they will not fail you.
Originally Posted by StewieSwan
schtick_bomb is actually a Tare. An evil race of aliens from the planet Nibiru who have come to fight the power of Jesus Christ.


#12
Quote by schtick_bomb
+1 i love these straps, the feel sooo comfortable and they will not fail you.


i love them too, have them on both my guitars.
i used to be a mod, then i took an arrow in the knee.
#13
Quote by wolvenrick
so now u lost that sexy little thing or what?


didnt do with me i cut them to fit the straplocks but i cut them too much sadly new strap of same type was like 30 euros so then i'd better tighten it every 2 weeks or so


Sorry for blurry crappy phone pic, but yeah it came like that, so I sent it back and have to wait for another one. Moreover, they won't ship to a different adress and I'm staying with my grandma on the other side of the state for 2 weeks.
Quote by lolmnt
We're better than Mexico cuz we rule USA USA USA
#14
so what does F.U.B.A.R means?

cant get any clear view out of the pic other than a piece of the headstock

it is broken or something?
#15
Quote by wolvenrick
so what does F.U.B.A.R means?

cant get any clear view out of the pic other than a piece of the headstock

it is broken or something?

I'd take another, but it's alredy shipped. Look near the 6th string tuning peg, there's a chip all the way down to the wood.
Oh and FUBAR is F*cked Up Beyond All Recognition

EDIT: Right where the headstock slopes down
SUPER MS PAINT EDIT: here
Quote by lolmnt
We're better than Mexico cuz we rule USA USA USA
Last edited by DimebagLivesOn at Aug 1, 2009,
#16
Quote by DimebagLivesOn
I'd take another, but it's alredy shipped. Look near the 6th string tuning peg, there's a chip all the way down to the wood.
Oh and FUBAR is F*cked Up Beyond All Recognition

EDIT: Right where the headstock slopes down
SUPER MS PAINT EDIT: here



NOW i see what u mean that's pretty bad hope u get the same guitar tho with finish and playablity

take those straplocks of the fender type thing that model straplocks is really good as long as you let professionals cut ur strap to fit it!
#17
Quote by wolvenrick
NOW i see what u mean that's pretty bad hope u get the same guitar tho with finish and playablity

take those straplocks of the fender type thing that model straplocks is really good as long as you let professionals cut ur strap to fit it!

Oh yeah. I'll have to strangle someone if I don't get my silverburst LP.
What about cool straps for teh sexyness?
Quote by lolmnt
We're better than Mexico cuz we rule USA USA USA