Page 1 of 2
#4
Nope.

But my mother does. Although she preaches energy conservation to me at every opportunity.
#5
Nope, what a waste of water.
Quote by 20cdndollars
You are god, floppypick



Floppydick


If that's how you read my name, leave a message saying so on my profile
#6
This is a pretty poor excuse for a thread...
and yes, I do
Church burning is good for the (social) environment

_██_
(ಠ_ృ--------


Quote by theknuckster
It's like you take vodka, and then dilute it down until it's pretty much water, but still call it vodka, and proceed to pretend to get heavily wasted off it.
#10
I don't when I'm at someones house, other wise I usually do.

On a related note, I feel so uncomfortable brushing my teeth when someone is right by me, so I always lock the bathroom door.
#12
I don't, I like to save money due to water bills. Some parts in my country don't even get water for weeks on end.
The content of this signature is pretty much irrelevant
#15
No because my mother raised me right.
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#16
No, because it's an asshole thing of people to do.
WILDCARD, BITCHES!!

Call me Patrick! My username sucks anyway
#18
Quote by due 07
On a related note, I feel so uncomfortable brushing my teeth when someone is right by me, so I always lock the bathroom door.

same here
lol
I don't let the water run tho.... what a waste
#19
nope
Gotta keep my eyes from the circling skies...
tounge tied and twisted just an earth bound misfit...

>CRYPTIC METAPHOR<


Quote by ilikepirates
ilikeyou.

not hated
#21
Who really cares?
キタ━━━━(・∀・)━━━━!!
Quote by Ichikurosaki
shred knows more about everything than anyone i think

Quote by IchiKurosaki
i hope we never meet shjred honestly i love you but im scared of you
#22
Quote by Shredoftheday
Who really cares?


Southern California is having a major drought right now.

We care.
WILDCARD, BITCHES!!

Call me Patrick! My username sucks anyway
#24
Nope. I turn it off. If I'm not using it there's no reason for me to leave it on the entire time.
#25
Quote by The Horror!
I like how no one's said anything about the video yet

i know
#27
Becasue the video wasn't that lulzworthy. I din't even crack a smile. I was caught off-guard, as I was expecting some crazy propaganda. Which I gues it was .
#28
of course i do. as a wealthy canadian, and as such i own the vast majority of the world's fresh water, it is my right. NO! my patriotic duty to be as excessive as possible and to waste as much of the worlds resources, especially fresh water.
#29
no, i dont let it run.
Quote by boreamor
Thousands upon thousands of people yelling "IcyHot"...

Quote by imdeth
She looks like she has triforces in her eyes...

Quote by Nakon14
*sigh* yet again, only on UG would somebody rush to their computer to tell the pit when their lives or property are in dire trouble.
#33
no because it makes me wanna piss and having to piss while brushing your teeth is really hard when you absolutely have to be looking at the mirror to brush your teeth.

and i'm not putting the mirror over the toilet. i don't wanna watch myself piss like that.
#34
It took me a minute to figure out the video, then when i figured it out, i lol'd.


also, i do leave the water running.
KLH & KGB
11/28/09
#37
Quote by The Horror!
I like how no one's said anything about the video yet
The kid supports NOB, so what?

And no, I do not. I would actually feel bad if I did. So, I don't.
Quote by Teh Forest King
A kid took a fetal pig during pig dissection, put a napkin on it as a cape, wrote "super pig" on it, then threw it out the window onto the greenhouse below, yelling "super pig, blast off!". He failed the pig lab
#40
i don't.

really though the length of your shower seems like it would be much more significant. every bit counts i spose.


My mind is going. I can feel it.
Page 1 of 2