Page 1 of 2
#4
Quote by Army Dude
'He tried to tell me that the post office would not deliver to the street if you put an apostrophe on the address.'

Think of the post! Won't someone please think of the post!
Center
#5
████████████████████████████
███████████████████████████
█████████████████████████
██████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
#8
Quote by Kensai




some fast posting there Kjell.

Anyway I think this is pretty stupid. Language changes, don't cry about it old man.
#9
Quote by DieGarbageMan
he has a sexy grin





...and eyebrows!

''Ding Dong. Hello Ladies''.
#11
...and piercing blue eyes.

He said: 'I've been to three universities. I don't know it all but I still know a lot more than a mere corporal.'

Cheeky bastard, this guy.
i need to hear some sounds that recognize the pain in me, yeah.
#14
Quote by MH400
He reminds me of Fritzl.






lololol



Haha, I thought the same. Someone should check his basement.
Last edited by Serg1 at Aug 18, 2009,
#15
That. Is actually EPIC!
Tim.

You have entered the Twilight Zone
Beyond this world strange things are known
Use this key, unlock the door
See what your fate might have in store
Come explore your dreams' creation
Enter this world of imagination
#16
I've got a mate who lives around St John's Close somewhere, possibly even in St John's Close .

I must tell him to look out and see if that is still on the sign and if it is, I must go and get a picture there (Or even better with the man himself .) and then I can be really cool and you'll all love me...
I deeply regret the 6661 in my username. Siiiigh. Damn you, 14 year old me, you edgy little bastard.
#18
Woah, my grandfathers name is John Close xD Brutal.
AHH
Now you'll know my surname
**** YOU.

Meh, that's awesome, I could so see myself doing that one day during an uber bake spree.
My Gear
Guitars
Cort VX-2V
Basses
Stagg BC300
Amps
Marshall JCM900 4100 DR
Marshall 1965A
Hartke HA3500 Combo
#19
Quote by TimBFMV
That. Is actually EPIC!

Your post is worthy of a witty comment. I can't think of one though.
MaKing thE possiBlE...
...totaLlY impossible
#21
"St Johns Close has become St John's Close"

He still forgot the "." that belongs at the end of "st"!!!
New To Town With A Made Up Name

In The Angel's City

Chasing Fortune And Fame
09/03/2012
#22
Quote by sashki



It's "Grammar".

Unless you were being sarcastic. lol
RIP Tom Searle.
#23
I love this guy.
VENUSIAN
FB SC BC TW
Patterns In The Ivy present ethnicity on an intriguing and dedicated level. ~Ambient Exotica
A mesmeric melange of yearning voice, delicate piano and carefully chosen samples. ~Lost Voices
#26
Give this man a goddamn statue.
Quote by lizarday
oh yeah? well larry king the slayer guitarist owns bc rich guitars. (i think)
#29
Quote by MH400
It's "Grammar".

Unless you were being sarcastic. lol

Yeah, the only thing wrong with " lern 2 grammer " is the spelling of grammar.

Unless you were being sarcastic. lol
two and a half men.
#30
Quote by sashki
(Invalid img)




Quote by MH400
It's "Grammar".

Unless you were being sarcastic. lol

it's also "Learn" not lern
enjoi yourself


Quote by Arrived+Dparted




Zeus's beard, I died of laughter
#31
my hero
ಠ_ಠ
<|>
/ω\



Tell me what nation on this earth, was not born of tragedy-Primordial
#32
It's about damn time, this man is my new hero
Church burning is good for the (social) environment

_██_
(ಠ_ృ--------


Quote by theknuckster
It's like you take vodka, and then dilute it down until it's pretty much water, but still call it vodka, and proceed to pretend to get heavily wasted off it.
#37
I love how he was "vexed" at "until stocks last". Such an appropriate word.

I watched a programme when I was younger where some Grammar Nazi got a bunch of 8-10 year old kids to walk around the streets doing this to shop signs, posters and street signs. Nobody objected.
#39
This guy is awsome.
Quote by Union Jake
just straight up normal male group jerking session, it was like i was on my own aprt from getting kinda bumped into and the weird noises.
Wait what?

Quote by bodyheatseeker

You earned your name, pal.
Page 1 of 2