#1
what up,

need some advice y'all. should i...

A: wait til october and get seymour duncan phat cats at cost ($80 a set)

or...

B: buy some gfs dream 90/mean 90s at $65 a set now.

what would you do?
My live set-up:
72 Tele Custom
TC Electronics Polytune
MXR Dynacomp
deviever Shoe Gazer
Way Huge Red Llama Clone
Effector13 Soda Meiser
Vintage Proco Rat
DOD Buzzbox
Dwarfcraft Robot Devil
EA Tremolo
Lovepedal Pickle Vibe
Traynor YBA-2B
#2
you have 65 now and it takes till october to collect another 15 ?
My Gear
-ESP truckster
-Ibby RG 7 string
-Mesa/Boogie Studio Preamp (Mk2C+ mod)
-Mesa/Boogie 50-50 Stereo Poweramp
-Mesa/Boogie Vertical 2x12 (C90 and EVM)
#3
Quote by georgakis187
you have 65 now and it takes till october to collect another 15 ?


that's when my discount kicks in


....smart ass
My live set-up:
72 Tele Custom
TC Electronics Polytune
MXR Dynacomp
deviever Shoe Gazer
Way Huge Red Llama Clone
Effector13 Soda Meiser
Vintage Proco Rat
DOD Buzzbox
Dwarfcraft Robot Devil
EA Tremolo
Lovepedal Pickle Vibe
Traynor YBA-2B
#4
wait. phat cat is a great pickup have it in my neck position.
GEAR:
Epiphone LP special model 2 (Heavily modded - killswitch and custom midi X-Y touch pad).
Digitech Whammy, Zvex Fuzz Factory, Boss Dynamic Wah, Electro harmonix Little Big Muff, Zoom G7.1ut, Digitech Grunge, Korg KP2.
Marshall AVT 50x
#5
The Duncans are a much better investment, imo. Also, you have a dicount from SD? Feel like sharing?
R.I.P. Les Paul, 1915-2009

A man chooses, a slave obeys.
#6
Quote by bv310
The Duncans are a much better investment, imo. Also, you have a dicount from SD? Feel like sharing?


i get everything at cost once oct. rolls around not just SD. i can get gear at cost +3% for friends. i'd love to tell you where but that's probably a breach of contract.
My live set-up:
72 Tele Custom
TC Electronics Polytune
MXR Dynacomp
deviever Shoe Gazer
Way Huge Red Llama Clone
Effector13 Soda Meiser
Vintage Proco Rat
DOD Buzzbox
Dwarfcraft Robot Devil
EA Tremolo
Lovepedal Pickle Vibe
Traynor YBA-2B
#7
Still awesome for you.
R.I.P. Les Paul, 1915-2009

A man chooses, a slave obeys.
#9
definitely wait, SD is much more than a $15 improvement.
R.I.P. Les Paul, 1915-2009
Quote by Shinozoku
You have a walnut stop sign banjo-tar signed by MAB

˙ןooɔ sı uosɐǝɹ ןɐǝɹ ou ɥʇıʍ ƃıs ɹnoʎ uı ʇxǝʇ uʍop ǝpısdn ƃuıʇʇnd
Quote by Scowmoo
You deserve an Awesome Award for Awesome People.
Seriously.

Stop Sign Guitar? HELL YES!
#10
Quote by doctorums
what up,

need some advice y'all. should i...

A: wait til october and get seymour duncan phat cats at cost ($80 a set)

or...

B: buy some gfs dream 90/mean 90s at $65 a set now.

what would you do?
This is wrong.

SD Phat Cats cost $80 each. You can sometimes get a set for $150.

It's not a $15 difference. It's at least $85 difference.
Meadows
Quote by Jackal58
I release my inner liberal every morning when I take a shit.
Quote by SK8RDUDE411
I wont be like those jerks who dedicate their beliefs to logic and reaosn.
#11
Quote by SomeoneYouKnew
This is wrong.

SD Phat Cats cost $80 each. You can sometimes get a set for $150.

It's not a $15 difference. It's at least $85 difference.



i will get them at cost/wholesale
My live set-up:
72 Tele Custom
TC Electronics Polytune
MXR Dynacomp
deviever Shoe Gazer
Way Huge Red Llama Clone
Effector13 Soda Meiser
Vintage Proco Rat
DOD Buzzbox
Dwarfcraft Robot Devil
EA Tremolo
Lovepedal Pickle Vibe
Traynor YBA-2B
#12
Quote by doctorums
i will get them at cost/wholesale
cool! how?
Meadows
Quote by Jackal58
I release my inner liberal every morning when I take a shit.
Quote by SK8RDUDE411
I wont be like those jerks who dedicate their beliefs to logic and reaosn.
#13
He's not allowed to say

it breaches contract or some crap
R.I.P. Les Paul, 1915-2009
Quote by Shinozoku
You have a walnut stop sign banjo-tar signed by MAB

˙ןooɔ sı uosɐǝɹ ןɐǝɹ ou ɥʇıʍ ƃıs ɹnoʎ uı ʇxǝʇ uʍop ǝpısdn ƃuıʇʇnd
Quote by Scowmoo
You deserve an Awesome Award for Awesome People.
Seriously.

Stop Sign Guitar? HELL YES!
#14
yeah sorry i can't say exactly which one. i work for an online retailer that's not owned by guitar center. that should narrow it down if you know the industry.
My live set-up:
72 Tele Custom
TC Electronics Polytune
MXR Dynacomp
deviever Shoe Gazer
Way Huge Red Llama Clone
Effector13 Soda Meiser
Vintage Proco Rat
DOD Buzzbox
Dwarfcraft Robot Devil
EA Tremolo
Lovepedal Pickle Vibe
Traynor YBA-2B
#15
^I gotcha. I know where I wanna work
R.I.P. Les Paul, 1915-2009
Quote by Shinozoku
You have a walnut stop sign banjo-tar signed by MAB

˙ןooɔ sı uosɐǝɹ ןɐǝɹ ou ɥʇıʍ ƃıs ɹnoʎ uı ʇxǝʇ uʍop ǝpısdn ƃuıʇʇnd
Quote by Scowmoo
You deserve an Awesome Award for Awesome People.
Seriously.

Stop Sign Guitar? HELL YES!
#16
Not owned by GC?

sweetwater, sam ash, music123, zzounds, ... etc. yeah, that really narrows it down.
Meadows
Quote by Jackal58
I release my inner liberal every morning when I take a shit.
Quote by SK8RDUDE411
I wont be like those jerks who dedicate their beliefs to logic and reaosn.
#17
you can pm me if you really wanna know
My live set-up:
72 Tele Custom
TC Electronics Polytune
MXR Dynacomp
deviever Shoe Gazer
Way Huge Red Llama Clone
Effector13 Soda Meiser
Vintage Proco Rat
DOD Buzzbox
Dwarfcraft Robot Devil
EA Tremolo
Lovepedal Pickle Vibe
Traynor YBA-2B
#18
Quote by SomeoneYouKnew
Not owned by GC?

sweetwater, sam ash, music123, zzounds, ... etc. yeah, that really narrows it down.


music123 is owned by GC
My live set-up:
72 Tele Custom
TC Electronics Polytune
MXR Dynacomp
deviever Shoe Gazer
Way Huge Red Llama Clone
Effector13 Soda Meiser
Vintage Proco Rat
DOD Buzzbox
Dwarfcraft Robot Devil
EA Tremolo
Lovepedal Pickle Vibe
Traynor YBA-2B