#1
aight this kid in my neighborhood bout a squier hss strat a while back and its sittin there now cuz he lost interest. i know squiers aint no big deal but i kinda want a single coil guitar to mess around with but it is an hss setup.

http://www.squierguitars.com/products/search.php?partno=0310700564

^thats the one. if i offered to buy it off him how much is it worth? how much should i offer rather? or should i just forget about buying it, lol

thanks guys!!
#2
its $180 new... hmmm... depending on the condition and his knowledge, $25?
Quote by pedromiles101
you're not gonna want to take a dump in a gross, off-colored, vintage toilet. you want something that is white and pearly; something that shines. something that you can put your cheeks against and say, "f*** yeah"
#3
Quote by randomhero93
its $180 new... hmmm... depending on the condition and his knowledge, $25?


haha well hes not that stupid. but i think he might go like pretty cheap lol. is $25 all its worth???
#5
i was thinkin somethin like $80 maybe less but not a whole lot more. Might be a stupid question but can u get screws for the humbucker that raise and lower it ithink theyre missing?
#6
well, if he didn't know anything about prices, you could've low-balled him. i would ask him what he's willing to let it go for. then you try going down from there.

for the screws, just go to a hardware store and find screws that fit
Quote by pedromiles101
you're not gonna want to take a dump in a gross, off-colored, vintage toilet. you want something that is white and pearly; something that shines. something that you can put your cheeks against and say, "f*** yeah"
#7
Quote by randomhero93
well, if he didn't know anything about prices, you could've low-balled him. i would ask him what he's willing to let it go for. then you try going down from there.

for the screws, just go to a hardware store and find screws that fit


well i gotta be careful cuz his parents bought it and i dunno if theyll let it go. so im textin him now and he wont text me back
#8
well, good luck. try modding the hell out of that thing if you get it.
Quote by pedromiles101
you're not gonna want to take a dump in a gross, off-colored, vintage toilet. you want something that is white and pearly; something that shines. something that you can put your cheeks against and say, "f*** yeah"