Page 1 of 2
#1
my friend (and bassist) was sort of hanging out with this girl, and they were gonna get together. hes like nearly 16 and shes just gone 17. shes like an emo kid, her msn name is like 'Sindie Suicide' or some jizz. either way, they had sex. and then she asked him if he wanted her to be his girlfriend and he says to her "no i dont think so, it just wouldnt work, as i dont love you".

twat or no?

Epiphone Hummingbird
Epiphone Futura Custom Prophecy (Twin EMG)
Vox Valvetronix VT20+
Vox Wah
Boss MD-2
Danelectro Cool Cat Drive
Boss EQ


#3
No.
Quote by thanksgiving
I'm coming for you with a castrator!
You sick bastard.



Watch that video below

If this video reaches 1000 views before Christmas, I'll play with my titties on cam.

#6
yup, but her own fault.
"You're a twat!"- That dude in morrisons

"You Ugly git!" - That girl in the restaurant

"You Were a Mistake!" - Mum

just a few of my fans..



#7
id say so since he just used her for sex
castrate him
ALL OF MY CRAP SONGS/IDEAS

Quote by God
LOLjk guise, im not real.


Quote by JDbbx
I don't want to go into detail but it involves my girlfriend, a condom and 10 seconds.

If anyone sigs that I shall be most irritated
#8
no they did it 3 or maybe 4 times overr like 2 days last weekend.

now shes a mess (not that she wasnt an emo mess of mascara and foundation anyway)

Epiphone Hummingbird
Epiphone Futura Custom Prophecy (Twin EMG)
Vox Valvetronix VT20+
Vox Wah
Boss MD-2
Danelectro Cool Cat Drive
Boss EQ


#10
Hes a twat, but she just let him **** her so
We sailed through endless skies...

Quote by King Twili

if someone sigs this i will be fairly displeased.


Lady Gaga has a penis! >>EVIDENCE<<

i¯i▀▀▀i¯i‾°δ‾‾Pך]█████████████████████████
#11
Yeah, that's a little dickish, at least the way he said it, if he did say it that way.
The playground of the world
#13
Quote by Eddie4President
Yeah, that's a little dickish, at least the way he said it, if he did say it that way.


Agreed.
Wait.



Roger Waters - 12th May!
#14
Quote by will123456789
yup, but her own fault.

This.
Blog Of Awesome UGers.
Quote by OddOneOut
I seem to attract girls.
Which is annoying, cos I'm a girl and I like cock.

Quote by IRISH_PUNK13
Being an idiot should be illegal too.
#15
Quote by Silver-spear94
no they did it 3 or maybe 4 times overr like 2 days last weekend.

now shes a mess (not that she wasnt an emo mess of mascara and foundation anyway)



now you just seem like a twat
unless she was ugly? therefore proving your statement to be true
ALL OF MY CRAP SONGS/IDEAS

Quote by God
LOLjk guise, im not real.


Quote by JDbbx
I don't want to go into detail but it involves my girlfriend, a condom and 10 seconds.

If anyone sigs that I shall be most irritated
#16
Quote by Eddie4President
Yeah, that's a little dickish, at least the way he said it, if he did say it that way.


exactly what he told me he said. he tell me all this stuff, doesnt seem to remember im not a ***** myself anymore.

Epiphone Hummingbird
Epiphone Futura Custom Prophecy (Twin EMG)
Vox Valvetronix VT20+
Vox Wah
Boss MD-2
Danelectro Cool Cat Drive
Boss EQ


#17
Quote by Silver-spear94
no they did it 3 or maybe 4 times overr like 2 days last weekend.

you probably should have mentioned that before
#18
Did he act like he wanted to be her boyfriend? Or did he simply just hang out with her and they hooked up?


If he played on her emotions just to sleep with her then he is a bit of a twat.
#21
Nah he's not a twat. It's her fault for letting him get at her before they actually had something if she was planning on dating him. If anything it's the right thing to do, seeing as at least now he isn't just playing her for that sweet poon.
#22
He's an honest twat. You, on the other hand, is a stereotyping twat. STOP BEING MEAN TO THE EMOS


S t a i r s s r i a t S

#23
Quote by Venice King
This.

But she might have thought that he loved him
#24
Quote by daytripper75
Did he act like he wanted to be her boyfriend? Or did he simply just hang out with her and they hooked up?


If he played on her emotions just to sleep with her then he is a bit of a twat.


he told her he loved her once, on the phone when i was on he phone to my girlfriend after school.

Epiphone Hummingbird
Epiphone Futura Custom Prophecy (Twin EMG)
Vox Valvetronix VT20+
Vox Wah
Boss MD-2
Danelectro Cool Cat Drive
Boss EQ


#26
Quote by daytripper75
Did he act like he wanted to be her boyfriend? Or did he simply just hang out with her and they hooked up?


If he played on her emotions just to sleep with her then he is a bit of a twat.


Yah I'll agree with this. I mean, having sex without dating isn't bad, but if you trick them into thinking there will be a relationship and saying that he's a dick.
Epiphone Les Paul (Modded with 2 passive pickups and an EMG81)
Yamaha RG guitar w/ Floyd Rose
Rogue Acoustic

BlackHeart BH5 Tube Amp


Danelectro Metal. Digitech Bad Monkey, Digitech CF-7, Crybaby Wah, Danelectro EQ.
#27
You're friend is a playah!

Seriously, it was a bit of a twattish move.
#28
Yes......................wait no.......................................well morally Yeah because he kinda just used her for sex...........................but no because well........................................................................................underage sex?
They made me do push ups in drag

I'm gonna have a really hard time if we're both cannibals and racists.

Don't dress as a whore, he'll thump you.

I'm a firework, primed to go off
#29
the rest of us quit out twattish playa ways last year, and me and my friend shane both have long standing relationships going on.

maybe hes a slow learner.

Epiphone Hummingbird
Epiphone Futura Custom Prophecy (Twin EMG)
Vox Valvetronix VT20+
Vox Wah
Boss MD-2
Danelectro Cool Cat Drive
Boss EQ


#30
Quote by padgea7x
Yes......................wait no.......................................well morally Yeah because he kinda just used her for sex...........................but no because well........................................................................................underage sex?



underage sex is more fun.


Epiphone Hummingbird
Epiphone Futura Custom Prophecy (Twin EMG)
Vox Valvetronix VT20+
Vox Wah
Boss MD-2
Danelectro Cool Cat Drive
Boss EQ


#32
dude, ive never met her =]

i just think he was being a twat.

and wanted more opinions.


i dislike emo kids generally. bunch of problem free, emotionally insecure whiners.

Epiphone Hummingbird
Epiphone Futura Custom Prophecy (Twin EMG)
Vox Valvetronix VT20+
Vox Wah
Boss MD-2
Danelectro Cool Cat Drive
Boss EQ


#33
Hmm, can't blame him, sex is just a thing that happens and its over

and omg, i think i'm hearing things....

___________________________________________________________________

Quote by Sendrith
my schools administration is a bunch of douchebags. A friend of mine got suspended for 2 days because he spat on some brown guy.


Quote by cof_median11
we made a giant snowball and i mean huge and we rolled it down the hill at our school and hit a little girl almost killing her.


Quote by Bizarro
If you time it right, jumping and redirecting his fist into your vagina works pretty well.


Quote by tonedeafidiot
Look, I'm doing your sister and that's all there is to it.
#36
Quote by Silver-spear94
my friend (and bassist) was sort of hanging out with this girl, and they were gonna get together. hes like nearly 16 and shes just gone 17. shes like an emo kid, her msn name is like 'Sindie Suicide' or some jizz. either way, they had sex. and then she asked him if he wanted her to be his girlfriend and he says to her "no i dont think so, it just wouldnt work, as i dont love you".

twat or no?


No, he's going dipping. Not in for the full regatta.

I told a girl who's cutting herself to f*ck a cucumber?

Am I a twat?
<--- This is Wally. Not Waldo.

Gear List:
Ibanez RG570
Fender MIA Strat (in black, HSS)
Godawful Marshall MG practice amp

My Youtube
My godawful blog
#37
Yes. There's a way of doing it smoothly, you kids are too young to know it.

Quote by vulgarmachine
I told a girl who's cutting herself to f*ck a cucumber?

Am I a twat?

Yes.
████████████████████████████
███████████████████████████
█████████████████████████
██████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
#38
Quote by flashmdg
But she might have thought that he loved him

I'm gonna assume you mean her, and she should have asked before having sex with the guy.
Blog Of Awesome UGers.
Quote by OddOneOut
I seem to attract girls.
Which is annoying, cos I'm a girl and I like cock.

Quote by IRISH_PUNK13
Being an idiot should be illegal too.
#39
Meh. If he had said something awful like "hey what's the difference between you and my guitar? I keep my guitar after i play it" or something then he'd be a twat. But she's just dumb.
Quote by yellowfrizbee
What does a girl have to do to get it in the butt thats all I ever wanted from you. Why, Ace? Why? I clean my asshole every night hoping and wishing and it never happens.
Bitches be Crazy.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
#40
No

Anyone saying Yes is stupid
Quote by gjvx
Damn you Spicer001, I'll get you for this...

[GT]Spicer001 of the UG Gaming Force
Page 1 of 2