Page 1 of 3
#1
Who takes the cake, Pit?
'64 Fender Telecaster
'08 Epiphone Prophecy EM-2
'06 Epiphone Les Paul-100
'08 Squier Strat Mini
'03 Ibanez AEG10
'90 Yamaha FG730S
'31 Kay Archkraft
#4
jsaatsaz
████████████████████████████
███████████████████████████
█████████████████████████
██████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
#7
Quote by Kensai
jsaatsaz

I didn't expect you to make that joke...

But yeah, who cares? I'm listening to it not ****ing it.
Blog Of Awesome UGers.
Quote by OddOneOut
I seem to attract girls.
Which is annoying, cos I'm a girl and I like cock.

Quote by IRISH_PUNK13
Being an idiot should be illegal too.
#9
you TS huhuhuhuhuh


huhuhu


huh

"You're a twat!"- That dude in morrisons

"You Ugly git!" - That girl in the restaurant

"You Were a Mistake!" - Mum

just a few of my fans..



#10
Quote by customisbetter
wait for it...




amidoinitrite?
If a mortal stands before us
Strike him down with sleight of hand.
And if heaven rides against us
Then God himself must be damned.


Computer Science major! Apple enthusiast!
I wear Vibrams and type with Dvorak!
#12
Quote by RPGoof



And yet the man has fucked more women than everyone in this thread has had wanks.
#16
Lemmy, Robert Trujillo, Dee Snider, Geddy Lee, the list goes on.
Quote by NGD1313
Well I don't know about solos but how about that Smoke on the Water riff. It's like...impossible.


THE TRUTH IS OUT THERE

I'm Jake. I'm a musician, philosopher, and exhibitionist.
#17
Steven Tyler reminds me of Goatse.

щ(˚Д˚щ

WTF?
[img]http://i.imgur.com/LYZyCdp.gif[/img]


Quote by CrossBack7
Momie's like not even a real person, just an asian, lesbian spirit.
#21
Its gotta be the singer of Strapping Young Lad

Last edited by alexmonty12 at Oct 4, 2009,
#23
Quote by alexmonty12
Its gotta be the singer of Strapping Young Lad



Devin is fucking sexy. GTFO.
#24
Jason Newstead.
XBL GamerTag = IAmSentient6

My gear:
Ibanez Artist
ESP ltd Viper 200
Schecter Diamond 8

Amps:
Marhshall MG30 (for sale)
Line 6 Spider III Half Stack (mine forever)
Interested in Melodic Thrash Metal? ALUSTRIUM AND LAST NAIL DRIVEN!
#25
Quote by Duffman123
*Trujilo


yo DO NOT diss the hideous ape man that is Robert Trujilo

and when and if I ever go bald in the future, I am gonna go for the Devin Townsend look, so **** you
VERY METAL!
\m/
RIP Ronnie James Dio

Quote by metaldud536
RazorTheAwesome, if I was a Ditto, I'd transform into YOU

Quote by Kensai
Basically god wanted to punish people for getting educated/eating apples.

Quote by Jackal58
We all desire a little pussy.
#26
Quote by alexmonty12
Its gotta be the singer of Strapping Young Lad






I lol'd so hard at this picture
#27
Quote by Duffman123




I lol'd so hard at this picture


you know the correct quote from anchorman is "60% of the time, it works everytime"
Sell and Promote your music TuneHub!



wy is yer mad at muy gramhar fer?


Quote by jimmyled
jimmybanks youre a genius.


aparently i ar smrt?
Quote by dyingLeper
jimmybanks youre a genius


GO SENS GO
#32
Damn, can't find a picture of bass man.

Quote by BobDetroit
Directions:
Unplug keyboard.
Place it in your butt so you can't post anymore.


Quote by Fadetoblack5:03
You deserve some form of awesome reward, but I'm to lazy. Imagine the rest of these:


#33
Quote by JimmyBanks6
you know the correct quote from anchorman is "60% of the time, it works everytime"

Ah fock!

*Goes to the control panel as quickly as possible*
#34


Courtney Love............proving that pure musical failure is possible
"It's better to be hated for what you are, than loved for what your not."- Kurt Cobain



FUCK yEAH YU-GI-OH!

SEND ME A MESSAGE IF YOU HATE MODERN MUSIC
EX. (POP/RAP/CRAPPY SCREAMO)
#36
Quote by CaRveItiNbass
Jason Newstead.

Really, he isn't.

I'm not gay, but he isn't ugly.
signature
#37
Quote by JimmyBanks6
you know the correct quote from anchorman is "60% of the time, it works everytime"

Fixed
#39
Quote by Ponyexpress
if i was gay...
i would bang dat man
plz dont sig that


im afraid im going to have to sig that
Was lacking a decent sig. Still is.
#40


I always thought Neil Young looked a little off...
Quote by FbSa
Back in the 70's I decided to take all the frets off Jaco's Bass thinking he would play worse. Man did that backfire.

[quote="'[x"]Huffy[x]']FUCK YES.

GSAWS, I LOVE YOU.
Page 1 of 3