Page 1 of 4
#1
I'm interested in seeing just how this'd work. Fire away!
Gear
---------
JS20S Satriani signature
Epiphone Les Paul Standard
Gibson SG Classic
Randall RM100 Combo w/ Plexi, JTM, Ultra, Recto, and Brown Modules
#4
(۳ ˚Д˚۳
WTFISTHIS****!?!??


O_o
[img]http://i.imgur.com/LYZyCdp.gif[/img]


Quote by CrossBack7
Momie's like not even a real person, just an asian, lesbian spirit.
#10
I want to have dirty, sexy buttsecks with Phantom123.

But no homo.


Amidoinitrite?
Tonight I kill your fucking face.
I killed your face.


HG FC: 4211 7971 0287
Plt FC: 3052 1000 9033
#12
hey Just_Matt that was a terrible contribution to this thread... but i applaud you for following the rules
My gear
Epiphone Les Paul Standard
B-52 LS100 Half Stack
Dunlop SW30 Slash Signature Wah
Digitech Hardwire CR-7 Stereo Chorus
Digitech Hardwire DL-8 Delay/Looper
Boss BD-2 Blues Driver
Fender CD220CE Acoustic
#14
sporkman7 i just finished sleeping with your mother but its nothing like sleeping with you, please take me back
My gear
Epiphone Les Paul Standard
B-52 LS100 Half Stack
Dunlop SW30 Slash Signature Wah
Digitech Hardwire CR-7 Stereo Chorus
Digitech Hardwire DL-8 Delay/Looper
Boss BD-2 Blues Driver
Fender CD220CE Acoustic
#17
Gunpowder, you f***in-

wait a minute...
DO YOU LIEK ME???

cause i dont like you


Quote by Floods_Solo
Lol. If insomniac's were called something less cool like "cock lords" or something I bet there would be significantly less people claiming to be it.
Last edited by noob888 at Oct 5, 2009,
#21
mmolteratx may well be the most badass person ever. I can imagine that you're sitting at your computer, wearing bunny pajamas and making dolphin sounds, and yet still I think you're f***ing awesome. Please excuse me while I clean my keyboard.
Gear
---------
JS20S Satriani signature
Epiphone Les Paul Standard
Gibson SG Classic
Randall RM100 Combo w/ Plexi, JTM, Ultra, Recto, and Brown Modules
#23
Your avatar is hot...
DO YOU LIEK ME???

cause i dont like you


Quote by Floods_Solo
Lol. If insomniac's were called something less cool like "cock lords" or something I bet there would be significantly less people claiming to be it.
#24
Phantom123, I'm going to have sex with you while you're sleeping whether you like it or not!
#25
Stag McDyre is the best name ever.
Quote by vulcan422
i wish i could see Children Of Bodom agen
Quote by red157
Granted. But you have to endure support by the Miley Cyrus, Jonas Brothers and a steaming turd.

1. Death
2. Children Of Bodom
3. Metallica
4. Megadeth
5. Pantera
6. Cannibal Corpse
#26
You win (insert your name here)!



There is a war going on for your mind.

If you are thinking, you are winning.


Resistance is victory.


We are building up a new world.
Do not sit idly by.
#28
This is retarded. Anyone that posts in this thread is a cunt.

...Wait...
Gunpowder: FUCKING ROCKS!!!
Quote by The Madcap
[witty set-up]
Gunpowder FUCKING ROCKS!!!!!

Quote by Kensai

Gunpowder you fucking rock!!

Quote by Dirge Humani
Now I can say, with sufficient certainly, that you, Gunpowder...

FUCK ROCKS!
#29
I made love to xaviergray Gunpowder and all I got was this lame sig.

Edit: Damn you Gunpowder. *shakes fist*

Quote by hazzmatazz
youmakemesmile...

Quote by sebastian_96
Today I stole a girls tampons for being such an annoying bitch.





MUFC


My love for you
Is like a truck
Berserker.
Last edited by Zero-Hartman at Oct 5, 2009,
#30
lolz i thought you were Xavier GAY
PSN USERNAME: MetuulGuitarist7
STEAM:MetuulGuitarist7
Origin:MetuulGuitarist7
feel free to add me
#31
Quote by Zero-Hartman
I made love to xaviergray and all I got was this lame sig.


I made love to Zero-Hartman and all I got was this lousy, out-of-context quote.

XAVIEDIT: Don't make me leave you... Don't even try to deny our love... I thought what we had was special
Last edited by xaviergray at Oct 5, 2009,
#32
WTF!!is a TAB is so amazing. only he can post something that is 5% right, 70%wrong, 25%stupid
e-married to Jack (bladez)
#33
Quote by Zero-Hartman
I made love to xaviergray Gunpowder and all I got was this lame sig.

Edit: Damn you Gunpowder. *shakes fist*


Don't damn me, Zero...Zero-STUPIDman!
Gunpowder: FUCKING ROCKS!!!
Quote by The Madcap
[witty set-up]
Gunpowder FUCKING ROCKS!!!!!

Quote by Kensai

Gunpowder you fucking rock!!

Quote by Dirge Humani
Now I can say, with sufficient certainly, that you, Gunpowder...

FUCK ROCKS!
#34
Quote by Gunpowder
Don't damn me, Zero...Zero-STUPIDman!


I'd hit Gunpowder.
Gear
---------
JS20S Satriani signature
Epiphone Les Paul Standard
Gibson SG Classic
Randall RM100 Combo w/ Plexi, JTM, Ultra, Recto, and Brown Modules
#35
Quote by Momentosis
(۳ ˚Д˚۳
WTFISTHIS****!?!??


O_o

Fuck off with that shit. It's not funny in the slightest.
The will be heartache,
there will be rain,
and joy I can't explain.
#36
Quote by ESPLTDV401DX
WTF!!is a TAB is so amazing. only he can post something that is 5% right, 70%wrong, 25%stupid

im gonna sig this

EDIT:
dammit, its over 250
PSN USERNAME: MetuulGuitarist7
STEAM:MetuulGuitarist7
Origin:MetuulGuitarist7
feel free to add me
#37
Quote by titsmcgee852
Fuck off with that shit. It's not funny in the slightest.


It's posts like this that put the "TITS" back in "TITSMCGEE852".

Quote by WTF!!is a TAB
im gonna sig this


WTF!!is a TAB's ego is outweighed only by the character limit in his signature.
Last edited by xaviergray at Oct 5, 2009,
#39
Quote by xaviergray
It's posts like this that put the "TITS" back in "TITSMCGEE852".

oi
The will be heartache,
there will be rain,
and joy I can't explain.
#40
Quote by titsmcgee852
oi


Gonna sig that! Even though it wasn't for me...

...Actually, nevermind.
Page 1 of 4