#1
So basically, this morning I was playing Counter-Strike Source, when my laptop began to overheat. I took it apart, and cleaned off everything inside, it was covered in dust. I keep the laptop turned off, and go upstairs to play guitar while it cools off. I come back down later and play counter strike again, and 5 minutes later it overheats. I raged, and falcon punched the minotor. Now I am faced with a broken laptop LCD, and I am forced to use my mom's old crappy computer monitor.

TL;DR

"LCD Monitor!? FALCON PAUNCH!!"

Anything like this happen to you guys?
#2
No but,

It'll make you feel better.
May the Schwartz be with us! 2012



MAL


Q: OK, so do you care about the labels — nastiest, edgiest team in the NFL?

Jim Schwartz: It's better than the alternative — meekest, least aggressive, softest team in the NFL.


#3
Quote by Magicant
So basically, this morning I was playing Counter-Strike Source, when my laptop began to overheat. I took it apart, and cleaned off everything inside, it was covered in dust. I keep the laptop turned off, and go upstairs to play guitar while it cools off. I come back down later and play counter strike again, and 5 minutes later it overheats. I raged, and falcon punched the minotor. Now I am faced with a broken laptop LCD, and I am forced to use my mom's old crappy computer monitor.

TL;DR

"LCD Monitor!? FALCON PAUNCH!!"

Anything like this happen to you guys?

Step One: It's only a game.
Step Two: Laptops will be laptops, as boys will be boys.
Step Three: Take a deep breath
Step Four: FALCOOOOONNNNN PUNNNCCCHHHH
██████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
█████████████████████
██████████████████████
O CANADA!
#4
I agree. Your life is ****ed - 0

You deserved that one - 1


Quote by Våd Hamster
Find a dice and assign a number to each girl. Throw the dice.


The number you hope for at the moment you throw the dice, is the one you'll want to keep.
#6
What an idiot
Hull City A.F.C

Quote by Thrashtastic15
crunkym toy diuckl;ess ass ****igkjn ****** **** bitch ass pussy ****er douchecanoe ****** **** you s omn cnt you lieet le biutch
#8
captain falcon is the only man who can correctly execute the revered falcon punch, if you truly would have falcon punched the monitor the laptop would simply have disintegrated, so i guess your situation could be worse, better to have a broken monitor than a disintegrated laptop. but no this has never happened to me.
#11


Retard.

A real man would have Warlock Punched that shit.
Quote by Stormx
I tremble before your enormous penis.
Quote by molala2
and i farted, it was really stink
Quote by italiarlz135
Led Pepplin, you are god because of this thread.
Quote by josh999x, Brick23


Last edited by Led Pepplin at Oct 18, 2009,
#12
hehe u so stoopid
Cyanide Drip

Quote by Myfirstpubes
you're saying that everytime someone in the Pit fapped, they produced magic? Wow, we'd be in fucking Narnia by now by the Pit's rate of masturbation.


Quote by larrytheguitar
I jizzed while he gave me a lecture on using coasters.
#13
captain falcon is the only man who can correctly execute the revered falcon punch, if you truly would have falcon punched the monitor the laptop would simply have disintegrated, so i guess your situation could be worse, better to have a broken monitor than a disintegrated laptop. but no this has never happened to me.



hahahaah
#14
i knoes, i was stoopid. had a tantrum. deserved it.


not really complaining, just sharing my fail with everyone xD
#16
If you're dumb enough to buy a laptop, you must be dumb enough to accept your punishment.
Quote by CoreysMonster
Why, my pasty danish cracker, I believe you've got it!
#17
Quote by Gakbez
If you're dumb enough to buy a laptop, you must be dumb enough to accept your punishment.

Because having a portable computer is so stupid
#18
Quote by Gakbez
If you're dumb enough to buy a laptop, you must be dumb enough to accept your punishment.



dad bought me the laptop for christmas, though i asked for a desktop.

from now on everytime i see a laptop im gonna shoryuken it.
#19
Quote by Magicant
dad bought me the laptop for christmas, though i asked for a desktop.

from now on everytime i see a laptop im gonna shoryuken it.

You're so hard eh?
██████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
█████████████████████
██████████████████████
O CANADA!
#20
Quote by Magicant
minotor




Quote by Magicant
dad bought me the laptop for christmas, though i asked for a desktop.

from now on everytime i see a laptop im gonna shoryuken it.


Why not just use PSI Rockin'? Wait you're a Mr. Saturn
Last edited by Daffodil Lament at Oct 18, 2009,
#21
Quote by Daffodil Lament



I didn't pick up on that.
██████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
█████████████████████
██████████████████████
O CANADA!
#22
Quote by rock_star77
You're so hard eh?


nah, you dont have to be hard to use shoryuken.

FORWARD; DOWN; DOWNFORWARD, PUNCH
#23
Quote by rock_star77


I didn't pick up on that.


neither did i actually. LOL. hard to see your spelling mistakes when your sitting 5 feet away from the computer monitor
#24
Quote by Magicant
neither did i actually. LOL. hard to see your spelling mistakes when your sitting 5 feet away from the computer monitor

██████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
█████████████████████
██████████████████████
O CANADA!
#25
Quote by Magicant
neither did i actually. LOL. hard to see your spelling mistakes when your sitting 5 feet away from the computer monitor
Quote by Stormx
I tremble before your enormous penis.
Quote by molala2
and i farted, it was really stink
Quote by italiarlz135
Led Pepplin, you are god because of this thread.
Quote by josh999x, Brick23


#28
I've always wondered, if I punch an LCD monitor, do I get Liquid Crystal all over my hands? And if so, does it burn? And by burn, I mean like crabes.


btw, Niagara Region in Ontario.
██████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
█████████████████████
██████████████████████
O CANADA!
#29
Well, no liquid crystal got on my hands, but theres rainbow-like patterns all over the monitor, and its pushed in.

but yeah, protip: don't buy anything from emachines.
#30
What an idiot, specially if it was a gift, you totally deserve what happened.
No muerde, no calla
Sin sangre no hay arte
Nada ni nadie
De nada más

#31
Quote by Magicant
Well, no liquid crystal got on my hands, but theres rainbow-like patterns all over the monitor, and its pushed in.

but yeah, protip: don't buy anything from emachines.

Yeah, because they aren't punch resistant
██████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
█████████████████████
██████████████████████
O CANADA!
Last edited by rock_star77 at Oct 18, 2009,
#34
^ Yeah, I don't think many computer companies take into account whether someone will punch it...
Hull City A.F.C

Quote by Thrashtastic15
crunkym toy diuckl;ess ass ****igkjn ****** **** bitch ass pussy ****er douchecanoe ****** **** you s omn cnt you lieet le biutch
#35
I did something similar to my lame wireless adapter on my PC... It's giving me lots of trouble with the connection, being slow, and unresponsive some of the time (I'm pretty far from the modem, and no other place to put it), so one day I got mad, took it, swung blindly and threw it at a wall, where it shattered. I don't get that mad any more.
#36
dropkick > falcon punch
Quote by poopsmith666
thats pretty epic actually.

-Cheap classical guitar
-Cheap western
-Ibanez GRX70 jumpstart package
-Shine bass + Eden Nemesis en8jr 25W
#37
Quote by Magicant
Well, no liquid crystal got on my hands, but theres rainbow-like patterns all over the monitor, and its pushed in.

but yeah, protip: don't buy anything from emachines.


Ummmm I have a emachines desktop and this thing is the shit!

Of course i dont flucking falchon punch it either because my screen also happens to be my flat screen tv on the wall
Guitars:

1998 Squier Affinity Stratocaster

Amps:

Peavey Valve king 112

Money is just paper, but it affects people like poetry.