#1
http://www.youtube.com/watch?v=1093mAz3BCs

i just learned sweeps a little while ago and i saw a video of just the sweeps so i decided to try it out.

kinda sloppy in some parts but meh. im actually not even sure if im playing the little bridge parts correctly.

Own an Ibanez RG series guitar? Join the group.


Quote by DkassBTU
fly ass ******s wearin my hat

hahahahaha
#2
PULL THE TRIGGER BITCH haha
It's a pretty good cover.. Your tone is nice and tight, what are you playing through?
It's sloppy mainly in the tapped notes and you sometimes get out of tempo.. but still that's pretty easy to fix..
well done friend
#3
yeah im still pretty bad at sweep tapping.

its just my ibanez rg2 with emg's through a pocket pod through a peavey 15w amp lol. nothing great.

Own an Ibanez RG series guitar? Join the group.


Quote by DkassBTU
fly ass ******s wearin my hat

hahahahaha