#1
theres several concerts i wanna go too but the problem is they are all 16+ and im only 15. I have a school ID and i just need to change the year to 1993. does anyone no any good quality paper or ways to change it and still look legit. i can easily pull off 16 and dont wanna get a fake ID. PLEASE HELP

also, how the **** do venues expect 16 year olds to prove their age, bring their ****ing passport because almost no one has liscences at that age
#2
You wont need to prove your age if you dont look like your 11. Just say you dont have any ID. They wont give a shit.
My gear:
  • Fender American Standard Telecaster
  • Ibanez RG450
  • Laney VC15
  • Electro Harmonix HOG
  • Vox Satchurator
  • Blackout Effectors Musket fuzz
  • Electro Harmonix Pulsar
  • Earthquaker Devices Disaster Transport
  • Malekko Chicklett

#3
Stop shaving now. If you can't grow a beard, start shaving now, as in other parts so you have a collection of hair ready to glue to your face by concert day. You're gonna look great
Blog Of Awesome UGers.
Quote by OddOneOut
I seem to attract girls.
Which is annoying, cos I'm a girl and I like cock.

Quote by IRISH_PUNK13
Being an idiot should be illegal too.
Last edited by Venice King at Jan 7, 2010,
#5
Quote by Venice King
Stop shaving now. If you can't grow a beard, start shaving now, as in other parts so you have a collection of hair ready to glue to your face by concert day. Your gonna look great

This man is a genius. Do what he says.
#6
If they check for ID, your school ID won't work
If they don't, then just go in

Either way you'll need better ID than that
#7
Quote by Venice King
Stop shaving now. If you can't grow a beard, start shaving now, as in other parts so you have a collection of hair ready to glue to your face by concert day. Your gonna look great

You mean "You're going to look great."
He's no good to me dead-Boba Fett
#8
Quote by buddyboombotz
You mean "You're going to look great."

Woops, nice save. But in my defence it is 2:46 am
Blog Of Awesome UGers.
Quote by OddOneOut
I seem to attract girls.
Which is annoying, cos I'm a girl and I like cock.

Quote by IRISH_PUNK13
Being an idiot should be illegal too.
#9
I was in the same situation, being 15 and trying to get into a 16+ concert. Most places will let you in if you're under 16 as long as you go with someone who is above 16. Good luck.
ಥ_ಥ ಠ_ಠ ಠ_ೃ ·ಏ· ಢ_ಢ


E-Married to the sexy DarkConcertine


and Jon777 .


#10
I don't know how it is where you are, but I know that in Ireland if you look the least bit over 16 they couldn't really give a toss
Ego inflating praise here:
Quote by Fishyesque
That is SOOOOOOOOOOO sig worthy! Pure awesomeness to you, sir.

C wut I did thar Fishy?

's UG