Page 1 of 7
#1
http://www.prisonplanet.com/new-bill-gives-obama-kill-switch-to-shut-down-the-internet.html

The federal government would have “absolute power” to shut down the Internet under the terms of a new US Senate bill being pushed by Joe Lieberman, legislation which would hand President Obama a figurative “kill switch” to seize control of the world wide web in response to a Homeland Security directive.


Thoughts? I doubt he'd be stupid enough to shut down the internet. He'd be assassinated in 10 seconds.
R.I.P. Ronnie James Dio. Supplied amazing music to both me and my mother.

He will be missed.
#3
He's unaware of the power he has been given control over. Silly Obama.
Quote by Pleasure2kill
The truth is, Muslims never apologized for their faith having something to do with the attacks on 9/11.
#5
But hes Obama.......
Quote by angusfan16
I got my sister pregnant once. Yeah, that was awkward, but mostly because she's 6 years younger than me.
#6
Quote by ItsOnlyGNR
America is becoming more and more communist every second that Obama is president.


Excuse me, do you even know what Communism is?
#7
I clicked the link and my wireless cut out on me. I almost shat my pants.
Gear:
Peavey Millennium 4 BXP
Peavey TNT 115
Gibson Les Paul Studio
Blackstar Ht-1R
#8
This is horse bull and chicken Shit.
Let's not bicker and argue about who killed who...
Quote by Necrophagist777
I'm ORION, LORD OF EVIL, give me your soul and breathe in my darkness.

YOU WILL NOT ENJOY THIS......
╭∩╮( º.º )╭∩╮
#9
Quote by ItsOnlyGNR
America is becoming more and more communist every second that Obama is president.




Yeah, communist..
Quote by Pleasure2kill
The truth is, Muslims never apologized for their faith having something to do with the attacks on 9/11.
#11
Quote by ItsOnlyGNR
America is becoming more and more communist every second that Obama is president.


communist/socialist
#13
God damn it, fucking Socialism.

lulz

Quote by hazzmatazz
youmakemesmile...

Quote by sebastian_96
Today I stole a girls tampons for being such an annoying bitch.





MUFC


My love for you
Is like a truck
Berserker.
#14
Quote by ItsOnlyGNR
America is becoming more and more communist every second that Obama is president.


Communism is a social structure in which classes are abolished and property is commonly controlled, as well as a political philosophy and social movement that advocates and aims to create such a society



so America is becomming this?
Drum drum drum away!
#15
I'm Conservative and I don't believe that. If the internet were gone the economy would crash in seconds
I let you get away so cleanly.
#16
ooo ****************************************************************************************************************************************************************************************************
slayingdragons face says just about everything.
please tell me he won't...please...
#17
What about web-based news groups?
Freedom of the press anyone?
I'm sort of ignorant on what exactly constitutes "the press" but that's my first reaction to this.
My Gear:
G&L ASAT Classic Tribute
Ibanez RGT42
PRS Santana SE


Randall RG50TC

DOD YJM308 Preamp Overdrive
Digitech RP250

Tortex jazz picks (1.14 mm)
#18
Pfft, it's kind of funny;

America separated from the British rule, so they would have to be under any ridiculous taxes and could have the right to the freedom of speech.

And here our government is imposing the same thing, bit by bit.

Kinda funny how things work out.
#19
I think it's only meant to be there as a very last resort kinda thing. Like pnkhrdwndr said (lol copy paste), it would pretty much ruin a lot of things I guess. A lot of business relies on the internet now, so I guess if they have to shut it down, it would be for a bloody good reason.

EDIT: Wait, is that website called Prision Planet, and run by a guy who is known for conspiracy theories? Hmm...
Cam Sampbell's my hero
Last edited by Lil Macker at Jun 17, 2010,
#20
Quote by ItsOnlyGNR
America is becoming more and more communist every second that Obama is president.


Communism would be the exact opposite of what is happening.
#21
Quote by SlayingDragons
Pfft, it's kind of funny;

America separated from the British rule, so they would have to be under any ridiculous taxes and could have the right to the freedom of speech.

And here our government is imposing the same thing, bit by bit.


Kinda funny how things work out.


Was bound to happen.
Squier Strat
Behringer Fuzz
GFT-90
#23
Quote by pnkhrdwndr
I'm Conservative and I don't believe that. If the internet were gone the economy would crash in seconds


Yeah seriously.
In what kind of situation would the president even need an internet kill switch? This is just dumb
love is love // return to dust
#24
hahahaha internets, where will the /b/tards go then?
Marshall amplifiers are the truest purveyors of rock and roll known to man.

"And give a man an amplifier and a synthesizer, and he doesn't become whoever, you know. He doesn't become us."

Holy crap, check this out!
#25
Quote by ItsOnlyGNR
America is becoming more and more communist every second that Obama is president.


What the honest...I don't even....


I love how taking away something seems to be a synonym for communist. Oh and how communism is seen to be some kind of greater evil...
...Stapling helium to penguins since 1949.
#26
Quote by ItsOnlyGNR
America is becoming more and more communist every second that Obama is president.


Wat. I think you're a tad confused.
#27
Oh yea, the ads at the side feature Illuminati and Alex Jones. Credible source, non?

Quote by hazzmatazz
youmakemesmile...

Quote by sebastian_96
Today I stole a girls tampons for being such an annoying bitch.





MUFC


My love for you
Is like a truck
Berserker.
#28
Quote by Lil Macker
I think it's only meant to be there as a very last resort kinda thing. Like pnkhrdwndr said (lol copy paste), it would pretty much ruin a lot of things I guess. A lot of business relies on the internet now, so I guess if they have to shut it down, it would be for a bloody good reason.


To protect from what exactly?
#29
Quote by JackalUK
To protect from what exactly?


Virus's from myfreepaysite
Most of the important things


in the world have been accomplished


by people who have kept on


trying when there seemed to be no hope at all
#30
TS here. To those who doubt the credibility of the source, I'm with you. Prison Plant? Seriously? But this article seems to have it's shit together. And we remember what happened with Dio's death; sometimes suspicious sites just post the info faster.

EDIT: ^^ They give viruses? I THOUGHT THAT SITE WAS LEGIT
R.I.P. Ronnie James Dio. Supplied amazing music to both me and my mother.

He will be missed.
#31
this is such bullshit! are we turning into australia?!
you brought a hooker to church?
#32
Quote by JackalUK
To protect from what exactly?

The goatse man.
Marshall amplifiers are the truest purveyors of rock and roll known to man.

"And give a man an amplifier and a synthesizer, and he doesn't become whoever, you know. He doesn't become us."

Holy crap, check this out!
#33
Quote by ItsOnlyGNR
America is becoming more and more communist every second that Obama is president.



That's a good a-troll

The UG Awards exist only to instill me with existential doubt.


For me, the 60's ended that day in 1978...

Willies. Fuck the lick and fuck you too.
#34
come on.. and you belive that?... jeezz... usa is not the centre of the world... grow up.
Quote by Moggan13
Serjem is like a Bishops testicals: Swollen
ಠ_ಠ
IIIIfb * KARKOLI * ytIIII(mostly rock... a little funky, a little hard just the way you want it )
#35
Quote by ghostnineone
this is such bullshit! are we turning into australia?!

Aargh, yes that is bullshit I agree, although what is actually happening is that a black list of websites has been written and may be banned. It's utterly useless of course and will only serve to frustrate ordinary internet users, but it's a long way from turning off the entire internets.
Marshall amplifiers are the truest purveyors of rock and roll known to man.

"And give a man an amplifier and a synthesizer, and he doesn't become whoever, you know. He doesn't become us."

Holy crap, check this out!
#36
Quote by Serjem
come on.. and you belive that?... jeezz... usa is not the centre of the world... grow up.


Are you telling me to grow up? Dude, I'm just spreading the word and giving my take on it. Learn to spell and think before you post.

Please
R.I.P. Ronnie James Dio. Supplied amazing music to both me and my mother.

He will be missed.
#37
Quote by tancanada
Yeah seriously.
In what kind of situation would the president even need an internet kill switch? This is just dumb


Yeah, same thing with nuclear weapons
#38
Quote by ItsOnlyGNR
America is becoming more and more communist every second that Obama is president.



... i think your a little bit confused on what communism is. pfffttt


Edit. but on topic. this is still a little upsetting... where will i get my answers to my homework if this happens? haha
Quote by Suffrin
I've never heard of it. But Ironically, my highschool sports teams were known as the Logan Berries.



Minecraft Name : Selibucaz2
Last edited by selibucaz at Jun 17, 2010,