#1
Talk about the crap hitting the fan:

An off duty police officer who was out walking his dog when two men approached his, angry over his dog going to the bathroom. The officer, John Doll, told the men, Michael and Daniel Stauffer, that he had already picked up the waste. The Stauffers were still angry, so Mr. Doll told them to get on the ground.

They complied, but a third man, Noah Coburn, snuck up behind the officer and attacked.


Yikes.
#3
Glad to see he didn't take any shit from them.
Quote by ozzyismetal
Neopowell, that's because you are a pumped-up sex offender.
Quote by Kensai
You're exactly the kind of person who'd have sex in a bar drunk
Quote by Zero-Hartman
You're a terrible, terrible man. This is a new middle for you.

I write things. You can read them.Essay on UK student riots
#4
Some people can't just mind their own shit, can they?
Quote by Pleasure2kill
The truth is, Muslims never apologized for their faith having something to do with the attacks on 9/11.
#6
Quote by Deliriumbassist
You forgot the last bit:


So he was on his own, was sneak attacked and STILL managed to kick ass.

well he had a dog.
#8
Oh great. Another thread with shitty puns.
Quote by Tyler Durden
It's only after we've lost everything that we're free to do anything.

Erowid
#10
Quote by RockGuitar92
Oh great. Another thread with shitty puns.

That wasn't funny, you're so full of shit.
#11
Quote by RockGuitar92
Oh great. Another thread with shitty puns.

Icwotudidthur
#13
Quote by catursly
I guess thats why they call them the poolice!


best pun so far
I'm like a black Dr. Who, Except I'm white

I only watch porn with names that are puns or have alliteration in the title...
#16
Quote by maplekarma
Cut that shit out.

This thread is going down the crapper
#18
EDIT: ^ You win the thread

Wow, I wish he served some copral punishment on those guys!

/pseudolinguistics http://en.wiktionary.org/wiki/copro-#Italian
Quote by Zero-Hartman
I just Google "Elephant penis", and was strangely aroused.



Apparently, I'm a good shitter

Quote by TomusAM
jonne.i just took the best dump I ever seen
Last edited by jonne.i at Jul 2, 2010,
#19
Quote by Milesthedude
I'd have liked to see the look on their faeces after he layed down the law.



#20
I'm just wondering what was going through their minds when a dude in plain clothes told them to get to the ground. I know I would have been like "**** off!!!"
Decaptivated

Ibanez S370 (all custom)
Mesa Boogie Studio Pre
Fender Champ 25se (used to power Mesa pre)
Custom 2x12 cab w/ Eminence Texas Heats
#21
Quote by Milesthedude
I'd have liked to see the look on their faeces after he layed down the law.




Oh....

Oh that was... fantastic. If this were a real life place I would kiss you for that fantastic pun.
Quote by the_white_bunny
your just a simpleton that cant understand strategy apparently.

Quote by the_white_bunny
all hail king of the penis sucking(i said balls. you said dick for some reason?) Isabiggles
#22
Quote by maplekarma
Neither, Pennsylvania

fuck yeah! We beat the tobacco tax, and we're trying to beat cops or any ignorant cunt that thinks leaving dog shit around is cool.

Quote by Deliriumbassist
So he was on his own, was sneak attacked and STILL managed to kick ass.

You forgot the last bit:
Police charged the Stauffers and 25-year-old Noah Coburn with aggravated assault, conspiracy and public drunkeness
Last edited by pak1351 at Jul 2, 2010,
#24
Quote by Deliriumbassist
Actually it seems like you lot are more prepared to beat up those who indeed pick up their dog waste.

He says he got all of it, apparently 3 people had a differing opinion.
#25
Quote by pak1351
He says he got all of it, apparently 3 people had a differing opinion.


Yeah, and they got their asses kicked.
#26
Quote by maplekarma
Yeah, and they got their asses kicked.

One guy got his ass kicked, the other two just laid on the ground after the cop told them to do so. He probably was walking one of those little dogs too.
#27
I wonder if the cops dog was a Shih Tzu.
St. Mirren F.C
Champions of Renfrewshire Since 2006
SPL Survivors Since 2006
#28
Teh pitz is full of shitty threads these days....
Quote by supersac
ive won an argument with a girl but then i still lost
Quote by rgrockr
I guess that's why my ass was sore when I woke up this morning.

It is now my goal to get skylerjames13 to BURN OUT
Every thread I touch closes
I ENJOY SKAAAAAAA
#30
soo many puns, so much lulz and so much win.

can we get a smilliey of win up in this biitch?
People in the pit take my post way too seriously.

MyAnimeList
7-String Legion

If you have a question PM me and I will always get back to you.
#31
Quote by pak1351
One guy got his ass kicked, the other two just laid on the ground after the cop told them to do so. He probably was walking one of those little dogs too.

GTFO. No one thinks you're cool.
#32
"when two men approached his, angry over his dog going to the bathroom"

i say not legit when they can't spell HIM right
Gotta keep my eyes from the circling skies...
tounge tied and twisted just an earth bound misfit...

>CRYPTIC METAPHOR<


Quote by ilikepirates
ilikeyou.

not hated
#33
Quote by TheChaz
GTFO. No one thinks you're cool.

Lol, go back to to boning your boyfriend or walking your little dog. California is a blight on the country, financially and philosophically