Poll: Do you use the C word?
Poll Options
View poll results: Do you use the C word?
Yes, quite often
41 21%
Yeah, every now and then/Ocassionally
69 36%
No, not really/Rarely
77 40%
Never. I am very offended by it.
6 3%
Voters: 193.
Page 1 of 3
#1
Inspired by this video:

http://www.youtube.com/watch?v=4E_7q4hzWFc

Do you guys use the c word? Or do you find it offensive?

I personally use it occasionally. Not very often. I'm not offended by it or see anything wrong with using it (although in certain context, it can be a pretty harsh word). I also know just how offended people can get when it's used, so I've only really used it around friends I'm really close to that I know won't mind.
Last edited by The Madcap at Jul 20, 2010,
#3
I use it all the cunting time.
The UG Awards exist only to instill me with existential doubt.


For me, the 60's ended that day in 1978...

Willies. Fuck the lick and fuck you too.
#6
oh for cunts' sake. not this cunting thread again.

Quote by Wilma Fingerdo
I have an ex-wief, I use it constantly

You're using UG classic, congratulations.
You should be using UG classic.




E-Married to Guitar0Player

http://the llama forum because its gone forever which sucks and I hate it.
#9
I only use it when I want to call some bitch a cunt.
Quote by SomeoneYouKnew
You should be careful what you say. Some asshole will probably sig it.

Quote by Axelfox
Yup, a girl went up to me in my fursuit one time.

Quote by Xiaoxi
I can fap to this. Keep going.
#10
Quote by Wilma Fingerdo
I have an ex-wief, I use it constantly




Quote by Nomack
Next hendrix is like a a sidesplitting triumph of slapstick and scatology, a runaway moneymaker and budding franchise, the worst thing to happen to Kazakhstan since the Mongol hordes, and, a communist.


This is my sig!
#11
lol semen

Epiphone Les Paul Standard w/ SD Alnico Pro II's
Fender Aerodyne Telecaster & Stratocaster
Marshall JCM 800 4104 combo


E-Married to Funny_Page
#14
I only when I'm really pissed off, or I'm using it in joking sorta matter. I try not to use it that much (however I use fuck and shit FAR too much...).
#18
Quote by leg end
I can't stand swearing. I literally never swear. So that's not a good word in my books.

You are now going to get called a cunt in this thread, you realise that?
YOU WILL LOVE EACH OTHER
YOU WILL LOVE EACH OTHER
YOU WILL LOVE EACH OTHER
YOU WILL LOVE EACH OTHER
YOU WILL LOVE EACH OTHER
YOU WILL LOVE EACH OTHER
YOU WILL LOVE EACH OTHER
//////////////////////////////////////HEALTH
#19
No, why should I? It just sounds weird using it in Norwegian.
ERROR 0x45: Signature not found
#21
Nah, I think I used it once.
Quote by DieGarbageMan
can i get a tl;dr up in this bitch?

A mod makes a joke and hi-jacks a thread...

Quote by paintITblack39
usually, this is often discussed in the political threads ...

let's change the question: are you pro or antti niemi?
#22
I only use it when I'm speaking with a Scottish accent

Same with faggot.



stratkat
#23
i kick a bitch in the **** till she makes a queef and it sounds like a ****ing whoppie cushion
Fuck it.
#24
Quote by sg255
You are now going to get called a cunt in this thread, you realise that?

Go for it you... You..

<.<

>.>

SILLY HEAD!
#25
Quote by leg end
I can't stand swearing. I literally never swear. So that's not a good word in my books.

The ****? You some sort of christing ****** or something?
Quote by Wilma Fingerdo
britt's use the word C_nt like f@gs use fabulous imo

It's not got the same stigma that it has in the states or wherever.
Quote by EuBoat
I only use it when I'm speaking with a Scottish accent

Same with faggot.

This.
The UG Awards exist only to instill me with existential doubt.


For me, the 60's ended that day in 1978...

Willies. Fuck the lick and fuck you too.
#26
Quote by leg end
Go for it you... You..

<.<

>.>

SILLY HEAD!

cunt.
You're using UG classic, congratulations.
You should be using UG classic.




E-Married to Guitar0Player

http://the llama forum because its gone forever which sucks and I hate it.
#28
The brits love the word.

Here in Canada is looked down upon, that's why I use it more haha. But in the UK it's a normal everyday word innit.
Epiphone Les Paul (Modded with 2 passive pickups and an EMG81)
Yamaha RG guitar w/ Floyd Rose
Rogue Acoustic

BlackHeart BH5 Tube Amp


Danelectro Metal. Digitech Bad Monkey, Digitech CF-7, Crybaby Wah, Danelectro EQ.
#30
i live under a rock. ive never heard that word before.... i had to ask someone what it meant
geez
Quote by spanishyanez
How many licks does it take to get to the center of a M0lliP0Ps?


the world may never know!

e-married to KENSAI

如果你可以阅读这个,你是中国人。
#31
Quote by LezPaulEpiphone
Nah, it sounds weird, it doesn't fit into anything.



neither does a wee tango on the cobbles, but I hear that shit all day bub
#32
Quote by dustyboy316
The brits love the word.

Here in Canada is looked down upon, that's why I use it more haha. But in the UK it's a normal everyday word innit.

It's still a swear word. You couldn't call a five year old kid a **** to his face.


Actually, as I typed that I realised I have seen people do that. You wouldn't do it if you were well mannered.
The UG Awards exist only to instill me with existential doubt.


For me, the 60's ended that day in 1978...

Willies. Fuck the lick and fuck you too.
#33
Quote by M0lliP0Ps
i live under a rock. ive never heard that word before.... i had to ask someone what it meant
geez



#34
I rarely use it in vain, but the other day I said something along the lines of, "I've gotta go wash the cunt off my dick."
#35
Quote by M0lliP0Ps
i live under a rock. ive never heard that word before.... i had to ask someone what it meant
geez



#36
^^^ i meebo-ed someone. i didnt want to get sigged asking "whats a ****?"
Quote by spanishyanez
How many licks does it take to get to the center of a M0lliP0Ps?


the world may never know!

e-married to KENSAI

如果你可以阅读这个,你是中国人。
#37
Quote by M0lliP0Ps
^^^ i meebo-ed someone. i didnt want to get sigged asking "whats a ****?"




This is phenomenal.

I'm gonna sig it anyway!


edit: Actually no, I'm going to use it as leverage.
Last edited by SeveralSpecies at Jul 20, 2010,
#38
It's a word, get the cunt over it

EDIT: But yeah, i wouldn't say it to a five year old, it's not even the word, it's just the context. you don't teach a 5 year old about sex, you don't teach them cunt, if you do, they'll want to know what it is.

EDIT EDIT: Oh, and I rarley say it anywho....
Last edited by theepiczebra at Jul 20, 2010,
#39
It's not in my daily vernacular.

I very very rarely say it, if ever. I don't have anything against it though.
daytripper75

Bullieve


Quote by Amuro Jay
I'm gonna need specific instructions again on how to properly dance with my pants on my head.
Quote by lolmnt
First you put your pants on your head.
Second you dance.
Third you wipe off all the pussy.
Page 1 of 3