Page 1 of 2
#2
HAHAHAHA!!!!!!!! We are such a hardcore band we kick each others asses HAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I love all 5 (sold a couple) of my Carvin X-100b's.
#5
I bet he did that on purpose, something about that singer screamed jackass to me
#8
I remember seeing that on tosh.0. I love the fish tank in the background lol.
ESP EC-1000 VB
Ibanez Gio
Peavey Vypyr 15w
#9
Quote by LessThanLuke
The guitarist most definitely did NOT fail. He succeeded. Admirably.

i agree with this man.
Belief is a beautiful armour but makes for the heaviest sword.
#10
Quote by Its Me Again
I remember seeing that on tosh.0. I love the fish tank in the background lol.

yeah lol what the heck are they playing a kids show?
#11
Quote by Its Me Again
I remember seeing that on tosh.0. I love the fish tank in the background lol.

i saw it there too. lol
Quote by pedromiles101
you're not gonna want to take a dump in a gross, off-colored, vintage toilet. you want something that is white and pearly; something that shines. something that you can put your cheeks against and say, "f*** yeah"
#13
I don't think "cool story bro" works when it's a link to a video. Pretty sure you guys are using the meme incorrectly.
#14
Damn it I'm on my ipod. What happens?
Better, Faster, Stronger

Kansas City Chiefs

Kansas State Wildcats
Quote by airbrendie
Hey guys in the last 3 weeks I ****ed all the girls in this picture, what do you think?

#17
Quote by VanTheKraut
Damn it I'm on my ipod. What happens?

The guy goes to throw is guitar around his shoulder and smacks his lead singer in the face with the headstock as it comes back around.
My Gear
- Peavey Vypyr 75w
- Epiphone SG G-310(Added Seymour Duncan's)
- Epiphone Black Beauty III
- Ibanez RG200
- Squier Telecaster Retrovibe
- John
#19
The first one use to be funny for me. Especially when I first saw it. But doesn't anyone realize how stupid they look?

Then the 2nd one is just obviously a hilarious fail. Can't see why thats not funny.
#24
I know a few lead singers that I would like to introduce that guitarist to.

I just hope he didn't hurt the guitar.
"Maybe this world is another planet's hell?" - Aldous Huxley
#25
Hilarious. But it belongs in the pit
-LTD Alexi 600
-LTD MH-100 QM
-Schecter Omen 6
-B-52 AT-112
Quote by My Father
So is this guitar Mexican made or human made? Wait, shit, that was really racist wasn't it?


My shitty covers: http://www.youtube.com/simpleben09
#26
Quote by MightyOwned
Funny, but come on man, we all started somewhere.

Were you any better when you started out?

Probably not but at least I had the sense not to post my playing for the whole interwebz to see.
#27
He was like "dude wheres my guitar? Oh wait in your face" lol
My gear
Schecter 7 string hellraiser
1984 Charvel (model unknown)
Mesa boogie Dual Recto Solo head
and some pedels!

UG's HateCrew Member
#28
Quote by Pithy Radish
This thread should've been about this guy.

http://www.youtube.com/watch?v=N1krkgvwHbo&feature=related


That kid is probably just starting out so nothing major there cause we all started where that kid is.

Now this guy has all ready been playing a year when he made this video and still sounded 100x worse than that kid.

http://www.youtube.com/watch?v=XejLGKJyX2U
#30
Like!
Quote by Maynard James Keenan


Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion
#32
Steam ID
XFire profile

Quote by Delboyuk_01
I don't think you can go wrong with a Black guitar, white ones are almost as good but black ones are better, white ones just don't sound quite as good.
Last edited by cheesefrog at Jul 22, 2010,
#36
Quote by primusclaypool1

Now, welcome to the fish I'll make a salad with a sharted winter

XDDDD
Quote by BobDetroit
Directions:
Unplug keyboard.
Place it in your butt so you can't post anymore.


Quote by Fadetoblack5:03
You deserve some form of awesome reward, but I'm to lazy. Imagine the rest of these:


#38
that dude definitely needed to be hit in the face, and the guitarist was the only one willing to do it!
Warmoth Telecaster Deluxe. Warmoth Strat. Seagull Artist Portrait Acoustic.

"Well good God damn and other such phrases, I haven't heard a beat like this in ages!"
-Dan Le Sac Vs The Scroobius Pip
#39
Quote by Concat
I don't think "cool story bro" works when it's a link to a video. Pretty sure you guys are using the meme incorrectly.


Bro story cool.
#40
That band is as musical as a car accident...
My Gear:

2006 Fender American Strat
'58 Reissue Korina Gibson Flying V
1963 Harmony H53 Rocket
Squier Tele Custom II

Fender Champion 600
Page 1 of 2