#1
Like if someone bought a metallica or zeppelin or shirt (insert extremely famous band of your choice here) at one of there first ever shows and preserved it or something like that would it be worth some money today?

or no?
Tick tock and waiting for the meteor
This clock is opening another door
Last edited by Msword7 at Aug 9, 2010,
#2
If it was from like the last tour or something, sure.
Quote by lolmnt
We're better than Mexico cuz we rule USA USA USA
#4
Yeah, you might be able to sell it for a bit on ebay, craigslist, etc.
Sail upon the open skies
#6
That was kind of popular with the hip-hop crowd for a little while. Not my cup of tea.

edit: Misread dat shit. They're out there, but it'd be difficult to track down a genuine one.
Last edited by -[NiL]- at Aug 9, 2010,
#8
I guess but it to really be worth anything you usually need something to varify that its a legit vintage shirt. Or you could sucker someone into buying it
#10
If you wait 20 years+, and have a way to verify that its the real deal, then yes, I would assume so. It would also be worth more if the band broke up/people died, etc.
Quote by Butt Rayge
Pretty sure Jesus was decaffeinated.


I'm just a hedonist without happiness
#13
Quote by LolCatGuitar
Does rolling stones count?

From the late 60's/early 70's I have a shirt, and it's so fragile I'm not allowed to wear it...


dinosaur shirt.

from dinosaur band.
yo.

I BELIEVE
#14
^


there you go.
You who build these altars now

To sacrifice these children
You must not do it anymore
#15
Quote by The Madcap


**** pawn stars.

Expert: "This is worth $10000."
Pawn Stars: "Thank you, how much do you want for it patron?"
Patron: "$10000"
Pawn Stars: "I dunno. We don't really have a market for these. We can do $500."
Patron: "WTF is this shit? $8000."
Pawn Stars: "We just don't know how long this will sit in the store. I'll tell you what. $800. (menacing stare)"
Patron: "I guess that'll do."
Pawn Stars: "Nice doing business with you."
Patron: (leaves, outside in the parking lot) " WTF just happened?"
E-peen:
Rhodes Gemini
Fryette Ultra Lead
Peavey 6505
THD Flexi 50

Gibson R0 Prototype
EBMM JP13 Rosewood
Fender CS Mary Kaye

WTLT

(512) Audio Engineering - Custom Pedal Builds, Mods and Repairs
#17
you see vintage concert t-shirts from 80s glam bands go for 3 figures on ebay all the time