Hey, I'm a guitarist looking for a band in the Montreal Metropolitan area (Montreal, Laval, Rive-Sud, etc.).

- I'm 16 years old, so I'm looking for people from 14 to maybe 18 years old, but I'm really open on that question.
- I play just about any style of rock music, but mostly metal.
- I prefer to play rhythm guitar.
- I can sing. Not a professionnal singer, but decent.
- I consider myself to be an above-average player for the amount of time I've been playing (a year and a half).
- My favorite bands are listed on my profile. Also listed on my profile are some riffs I've came up with since beginning playing guitar. Be careful, they're pretty old...

If interested, send me an email at watermike(AT)hotmail(DOT)com

Le message en français:

Salut, j'suis un guitariste qui se cherche un band dans la région métropolitaine de Montréal (Laval, Rive-Sud inclus).

- J'ai 16 ans, donc je cherche du monde d'environ 14 à 18 ans, mais je suis très ouvert sur cette question.
- Je joue vraiment n'importe quoi qui est rock, mais surtout du metal.
- Je préfère le rhythm guitar (j'sais pas comment dire en français, soooo...)
- Je peux chanter. J'suis pas un chanteur entraîné, mais j'suis décent.
- J'me considère comme un guitariste au-dessus de la moyenne lorsqu'on tient en compte que je ne joue que depuis un an et demi.
- Mes bands favoris sont sur mon profile. Y'a aussi quelques trucs que j'ai composés. Faites attention, c'est pas mal vieux c'qui est là

Si vous êtes intéressés, envoyez-moi un courriel à watermike(AT)hotmail(DOT)com
Master of puppets I'm pulling your strings! Twisting your mind, smashing your dreams!

VIVE LE QUÉBEC! VIVE LE QUÉBEC LIBRE!

Charles De Gaulle, 1967

It's better to live one day as a lion
Than a thousand years as a lamb