#2
RIP dude i dont know
Sell and Promote your music TuneHub!



wy is yer mad at muy gramhar fer?


Quote by jimmyled
jimmybanks youre a genius.


aparently i ar smrt?
Quote by dyingLeper
jimmybanks youre a genius


GO SENS GO
#3
lol, heart attacks are gay.



RIP you troll.
There's no such thing; there never was. Where I am going you cannot follow me now.
#4
Awwwwww what.
dirtbag ballet by the bins down the alley
as i walk through the chalet of the shadow of death
everything that you've come to expect


#5
RIP guy :/

I just youtube'd one of his songs (I'm Gonna Give You AIDS)... does anyone else think that dave mustaine would sound like that if he screamed?
</post>
#6
I posted it in the AC thread, but I'll put it here too.

Seth's legacy:
-did a lot of drugs
-did a lot of hookers
-yelled stuff
-made many people angry

RIP.
#7
R.I.P Seth

When will the world come across such a musical visionary again?
Proud follower of Åkerfeldtism

P S T F I N D E R

Quote by FFTLxx
Uhh there was this guy who didn't get any of the questions in some exam so he put 2 pencils in his nose and headbutted the desk.. and died.. that's pretty stupid.


#9
I'm not gonna lie, the death of the man who fronted the band Anal **** probably leaves the world a more disease and stupid free place than before
#10
I always thought if you listened to AxCx and turned it down, it sounds like someone turning a faucet on and off...
Top 15:
Neutral Milk Hotel
Smashing Pumpkins
Placebo
Elliott Smith
Devendra Banhart
Pavement
Anberlin
Eve 6
The Clash
Imogen Heap
Ingrid Michaelson
Bayside
Minus The Bear
The Replacements
Bright Eyes/Conor Oberst
#11
Quote by The_Casinator
I hated his band, and I always thought he was a shitty person.

Still, RIP.

This.
He really did come off as a douche, but I can't say I haven't got some entertainment out of his song titles.
REGGIE
#12
Quote by trueamerican
I'm not gonna lie, the death of the man who fronted the band Anal **** probably leaves the world a more disease and stupid free place than before

It definitely does.
#13
dying was sooo gay bro
THE SOLE PURPOSE OF THIS SIG IS TO GRAB YOUR ATTENTION TO THIS POST OF UTTER GENIUS
#15
Quote by Deplorable
I posted it in the AC thread, but I'll put it here too.

Seth's legacy:
-did a lot of drugs
-did a lot of hookers
-yelled stuff
-made many people angry

RIP.

**** yeah

successful life

rip indeed
Quote by -Collapse-
Oh, hello mister tracer! Lets dance!
Quote by CodySG
And we all poop in the sandwiches!


New Drug Chat, Eh? CLICK HERE


pass: misterhoffman
#17
Someone should write a song about him called "Your Heart Stopped Beating When it Realized What A Gay Musician You Are"
Quote by JohnnyV
I'm pretty sure the feeling i get when i blow my load on my computer screen is a f*ck of a lot different than when i shoot in on my girlfriend's face.


Music things

PRS SE Custom 24
Epiphone G400
Vox AC15C1
#19
Dying is fucking gay, Seth.

The world has lost a great troll. RIP.

Quote by Pat_s1t
I remember Das_Skittles made me rage hard.

Quote by WCPhils
I can't stand Das_Skittles everything he says makes me mad.

Quote by due 07
Skittles is the shit you cuntles. Slob on his knob.

My Band Youtube Channel Last.fm
#20
Hated his music, but I'm sure he had a good side like almost everyone, as well as family and friends who care about him.

R.I.P you bastard.