Poll: MEN ONLY: Is the 'sit down wee' acceptable?
Poll Options
View poll results: MEN ONLY: Is the 'sit down wee' acceptable?
Yes, by all means, the 'sit down wee' is perfectly acceptable.
93 58%
Only under certain circumstances (Please mention in post)
43 27%
Never ever ever ever.
24 15%
Voters: 160.
Page 1 of 3
#1
Personally, I enjoy a sit-down wee first thing in a morning or very late at night. Whenever tired, concentration is reduced and the chance of poor aiming is increased. Furthermore, the feeling of relieving yourself from the comfort of being sat down makes the morning 'sit down wee' very appropriate, satisfying and by all means an enjoyable feat to perform.

How about you, Pit?
Quote by Ruination
I do genuinely love her, and not just because I like her breasts you know?
Last edited by jimbojetuk at Jul 10, 2011,
#3
the only time i do it is when i think i'm about to take a shit, and it turns out i don't really have to.
Go Veg.
#4
Only when you're extremely tired or having a shit. Otherwise U A GURL.
dirtbag ballet by the bins down the alley
as i walk through the chalet of the shadow of death
everything that you've come to expect


#8
If your so drunk you can't stand up without spraying everywhere then yeah.
#9
only if you wear the safety strap, dont want to break your tv
Sell and Promote your music TuneHub!



wy is yer mad at muy gramhar fer?


Quote by jimmyled
jimmybanks youre a genius.


aparently i ar smrt?
Quote by dyingLeper
jimmybanks youre a genius


GO SENS GO
Last edited by JimmyBanks6 at Jul 10, 2011,
#10
clean shit (you know what I mean)+ long piss=most amazing feeling
#11
Peeing while sitting is awesome.

Anyone who says it's for girls is a pussy! It's something real men do. Like waring pink shirts!
#12
Quote by T.s.e


The stupidity is baffling.


And what battles you, T.s.e?

The sit down wee needs to become a respected feat to perform - it is very important to respect the right we have to sit down while we urinate, and something many males fail to admit they enjoy as they find urinating stood up a demonstration of their masculinity rather than a comfortable natural relief of the body.
Quote by Ruination
I do genuinely love her, and not just because I like her breasts you know?
#14
only if you're plastered and standing up will cause mass destruction to the general area.
You're using UG classic, congratulations.
You should be using UG classic.




E-Married to Guitar0Player

http://the llama forum because its gone forever which sucks and I hate it.
#15
Quote by WantsLesPaul
i cant pee sitting down because i have too big dick


No, your toilet is just really really small. You know, like those pots little kids doo doo in?
#16
Only when you're absolutely smashed, or whilst shitting.

Quote by Pat_s1t
I remember Das_Skittles made me rage hard.

Quote by WCPhils
I can't stand Das_Skittles everything he says makes me mad.

Quote by due 07
Skittles is the shit you cuntles. Slob on his knob.

My Band Youtube Channel Last.fm
#17
Not only that, but I also sit down in the shower. I can't be bothered to stand. It's called the rest room for a reason.
Quote by vintage x metal
I love you =] I can't say I was very fond of you when we first started talking because you trolled the hell out of my threads, but after talking to you here I've grown very attached to you.

Yeah, write to my fanclub about it, honey.
#20
Only under certain circumstances. Like if you go to take a dump, but turns out it was only a fart
Quote by UntilISleep
You have excellent taste in literature, dear sir

Quote by Primus2112
You have excellent taste in video games, good sir.

Quote by GbAdimDb5m7
You have terrible taste in signatures, idiotic sir.

kkoo
#21


Quote by guitarxo
I had a dream about your avatar once, so yes of course.

Quote by Bladez22


every time i see that twirling electrode avatar of yours I know that the post is worth reading or the link is worth clicking


#23
Only when you're about to poo and you changeyour mind.
This is why I don't like arguing on the internet.
Quote by damian_91
If only you could back that statement up.
Quote by Zombee
Wolfgang's Philadelphia Study. Look it up yourself.
Quote by damian_91
No need to, absurd generalizations aren't my thing.
#25
Only if you've already had a vasectomy
Quote by travs2448

How many of you are vegan?
Hopefully none

Does anyone know any fun recipes?
Yeah a big juicy flank steak

What can be done with tofu?
Nothing it taste like crap

Is there such thing as vegan meat? Vegan sausages ect
WTF ARE YOU ON?
#26
I prefer to stand, but as stated above if you have to take a dump at the same time its probably wisest to sit. However it is probably unwise to sit and pee with an erection. But its also a tad inaccurate and sloppy when standing, so I usually just piss into the bath tub.
#27
I do it occasionally when I feel like I'll be peeing for a while (once peed for about a minute straight lol) or if I need to take a dump.
Fanfiction profile: Kutlessrocker's Fanfiction profile. Click Me!

Quote by BrokenBricks
haha yah, kinda. cows are such hilarious creatures, they would be so worthless in nature. the totality of their existence is to taste good with A1 poured on them.
#31
1) Really, really drunk.
2) As a treat when you first wake up in the morning, but not EVERY time, that takes the fun out of it.
#32
Yes. I only pee standing up when I am in a hurry or in a public bathroom. My toilet seat is just too damn comfortable to resist.
#33
I'm always in a hurry and sitting down to piss takes too long...
#35
Who's going to know?
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#36
I won't waste my time getting up to wee if I was already sitting down to dookie.
You are now using UG Black.
You are now using UG Classic.


Listening to: Coltrane


The apple always falls close to the tree, but the tree always falls on the power lines.
Last edited by Wolfinator-x at Jul 10, 2011,
#38
No... God gave you an awesome penis for a reason. I also don't like sitting down because my huge penis hits the bowl if I'm not careful.
████████████████████████████
███████████████████████████
█████████████████████████
██████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
#40
EDIT: ^^why do you even OWN dick then? Might as well chop it off if you're not going to use it properly.
NOPE. Not natural.
'And if this clock keeps beating down, let the branded time keep playing, of all the minutes that were taken away, will your watch be waiting.'
Last edited by Slaughtered at Jul 10, 2011,
Page 1 of 3