Page 1 of 6
#1
It's been 3 years since I've been on here.

Wondering if The Pit is anymore active in their social life and less like Anonymous now.


So, what number are you at UG'ers?


EDIT:


Realized I never said my own.


Lost virginity a month after 16th birthday.
19 years old now.
Had sex with 44 different girls/women
Last edited by MrDURPEEDURP at Oct 9, 2011,
#2
Billions and billions.
Quote by jakesmellspoo
ooh look at me i'm ERIKLENSHERR and i work at fancy pants desk jobs and wear ties and ply barely legal girls with weed and booze i'm such a classy motherfucker.
#3
like 8 or something.
Quote by Overlord
It's not hard to be nice, but it's nice to be hard
#5
iv slept with at least 28 girls, something like that, i cant remember off the top of my head, wait, yes i can, 1 lol
#6
HAHA Yea I thought that was soo funny too!
Quote by Overlord
It's not hard to be nice, but it's nice to be hard
#7
Quote by jrcsgtpeppers
iv slept with at least 28 girls, something like that, i cant remember off the top of my head, wait, yes i can, 1 lol



I lol'd, thanks hahaha
#8
Hmmmm, smells like TS is trying to brag.............
Sergio 'Checo' Perez 2013 Formula One World Drivers Champion
#17
Quote by MrDURPEEDURP
We'll just go with 0 for you.

A Carl Sagan joke gets me 0? You're awful.
Quote by jakesmellspoo
ooh look at me i'm ERIKLENSHERR and i work at fancy pants desk jobs and wear ties and ply barely legal girls with weed and booze i'm such a classy motherfucker.
#18
Well, only one girl, but I've slept with your mother over a hundred and fifty times, son. Now go back to bed and don't come out of your room again until it's light outside.
Do you feel warm within your cage?

And have you figured out yet -


Life goes by?
Quote by Hydra150
There's a dick on Earth, too
It's you
#19
Quote by ErikLensherr
A Carl Sagan joke gets me 0? You're awful.

I fell asleep on my arm once, scariest thing that ever happened to me. I thought it was kill.
#20
Quote by MrDURPEEDURP
Well If I was... I would've posted my # in the OP.


ya, but it's much classier to make a thread without the number to have people beat it out of you. then it looks like you bragged on accident.

(and 0 for me, will change on the halloween party tho)
"I specialize in driving a set like I'm driving a Lexus" - Uncle Mez
#21
I've never "slept" with anyone. No bed has ever been involved.
I'm rgrockr and I do not approve of this message.
#22
1.5, figure that one out.
TESTAMENT, SCAR SYMMETRY......SELF EXPLANATORY


ALEX SKOLNICK, PER NILSSON........ADULATION MANDATORY


Gear: JACKSON RR3


Member#25 of the IRON MAIDEN ARE GODS CLUB. PM Revelations to Join
#23
Quote by laid-to-waste
ya, but it's much classier to make a thread without the number to have people beat it out of you. then it looks like you bragged on accident.

(and 0 for me, will change on the halloween party tho)



Isn't that exactly what I did...? (minus my number part).
#24
Quote by rgrockr
I've never "slept" with anyone. No bed has ever been involved.


You don't need to be in a bed to sleep. I've slept on couches, carpet, grass, trees, benches, trig points, mates etc.

EDIT:


Quote by breakstuff
1.5, figure that one out.


You harpooned yourself a land whale
Last edited by devourke at Oct 6, 2011,
#25
Quote by devourke
You don't need to be in a bed to sleep. I've slept on couches, carpet, grass, trees, benches, trig points, mates etc.


"I specialize in driving a set like I'm driving a Lexus" - Uncle Mez
#26
Quote by laid-to-waste


I've slept in some cold places bro. I ain't ashamed to say I've huddled on my broskis to keep warm.
#27
4

that I can remember....

no it's 4
Quote by lambofgod127
btw im in hs and im almost 18 so if u do think she was flirting with me dont say that its wrong im almost a grown man.




༼ ▀̿Ĺ̯▀̿ ̿ ༽ WE ARE ROB ༼ ▀̿Ĺ̯▀̿ ̿ ༽
#28
I dont know TS...

*sunglasses*

..How many mums have you got?


YYYYEEEEAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
(sorry)
Such is posting in Soviet Russia
#29
One. Last time I did it was almost three years ago, though.
Quote by lolmnt
We're better than Mexico cuz we rule USA USA USA
#30
Quote by DimebagLivesOn
One. Last time I did it was almost three years ago, though.


The vacuum cleaner doesn't count.
Just because I have some strong opinions doesn't mean I agree with everything I say.
#32
Quote by xgunterx
The vacuum cleaner doesn't count.

I don't touch those things, that was her job.
Quote by lolmnt
We're better than Mexico cuz we rule USA USA USA
#36
Quote by iwannabesedated
Nearly 19 years old and ZERO.

Not for lack of trying.




At least you're honest and have a sense of humour.
Just because I have some strong opinions doesn't mean I agree with everything I say.
#38
Quote by PaulyVengeance
I notice you didn't take into account any of the Gay or Lesbian UG'ers in your thread title.


Homophobe.



It didn't cross my mind