Page 1 of 2
#1
Long story short, I got done for drink driving. I was trying to play dumb, and 'failed' to give a breath test. The pig went to cuff me, so I ran. He caught up with me, and I tried to resist. I'm kinda strong, so I managed to hold him off. He got physical.... I ended up smacking him one.

I got tazered by his partner (****ing kills, btw. One of the most painful things I've experienced), arrested and then released on bail a few days later.

Court is in 2 weeks time.

I'm ****ing scared. This is basically my whole life over. Anyone been in a similar position? Help =/

Get bored > Make troll thread > lol hard
RIP Tom Searle.
Last edited by MH400 at Dec 15, 2011,
#2
I have zero sympathy for drink drivers.
dirtbag ballet by the bins down the alley
as i walk through the chalet of the shadow of death
everything that you've come to expect


#5
Quote by Trowzaa
I have zero sympathy for drink drivers.



This. You shat the bed on this one.
Schecter Hellraiser C7 FR/Bareknuckle Cold Sweat/Liquifire
Godin A12 - For Sale
1991 EBMM Silhouette
Emperor 2x12

7+>6, ERG Legion

Like going fast?
#6
I don't know what a drink driver is but....


My god were you ****ing drunk MH?
╘MESHUG╦G╗AH





Ibanez ARX 350
Dunlop 535Q
Ibanez TS9
Peavey TransTube Supreme
DRIVE Elite straight 412
#8
Quote by Zoot Allures
Damn, shame you didn't get away.

yeah, then he could do it all again and take out that family of 4 driving back from a happy visit at Grandma's.
Rhythm in Jump. Dancing Close to You.

Quote by element4433
Yeah. people, like Lemoninfluence, are hypocrites and should have all their opinions invalidated from here on out.
#11
A good lawyer will be well worth the cost.
Quote by CodChick


Seriously, I'm not a fan of iphones and guitars mixing.
#12
I swear... The longer you're here, the more bizarre you seem.

...modes and scales are still useless.


Quote by PhoenixGRM
Hey guys could you spare a minute to Vote for my band. Go to the site Search our band Listana with CTRL+F for quick and vote Thank you .
Quote by sam b
Voted for Patron Çıldırdı.

Thanks
Quote by PhoenixGRM
But our Band is Listana
#13
To echo everyone else, you're getting what you deserve if you decided to go driving drunk. Goodbye sir.

If you don't want to continue being an idiot, just admit that you were a moron and plead guilty. The fact is there'll be more respect for someone who goes up and admits he was wrong and owns up than someone who comes up with a stupid excuse.
THE FORUM UPDATE KILLED THE GRADIENT STAR

Baltimore Orioles: 2014 AL Eastern Division Champions, 2017: 73-78
Baltimore Ravens: 2012 World Champions, 2017: 2-0
2017 NFL Pick 'Em: 24-7
Last edited by necrosis1193 at Dec 15, 2011,
#14
Well I guess I'll see you in a few years then.
Quote by progdude93
my fetish is dudes with dicks small enough to pee on their own sacks.
#15
Quote by Trowzaa
I have zero sympathy for drink drivers.


I'm afraid everyone should have this point of view. I'm sorry it's all gone tits up, but man, look at the start of your story.
#17
Does everyone think he'll be in jail for this?
In the UK, you'd get a ban from driving for like a year and a large fine for smacking the cop.
dirtbag ballet by the bins down the alley
as i walk through the chalet of the shadow of death
everything that you've come to expect


#18


TS just gets weirder and weirder. From his profile:

Quote by Carmel

Quote by MH400 wrote on Nov 1st, 2011 at 10:10am:

Awesome pic. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakn' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.

what.


wat

...modes and scales are still useless.


Quote by PhoenixGRM
Hey guys could you spare a minute to Vote for my band. Go to the site Search our band Listana with CTRL+F for quick and vote Thank you .
Quote by sam b
Voted for Patron Çıldırdı.

Thanks
Quote by PhoenixGRM
But our Band is Listana
#19
Oh, and what good would running do? They had your car with all your information in it. Like...it wouldn't take long to find you.
#20
And you still have the nerve to call him a pig...just shows how much of a fool you really are.
Last edited by mcamp1230 at Dec 15, 2011,
#21
Quote by blake1221
Oh, and what good would running do? They had your car with all your information in it. Like...it wouldn't take long to find you.


Alright, as much as I hate drunk drivers, and as little sympathy as I have here, in his defense on that one, he was drunk.
THE FORUM UPDATE KILLED THE GRADIENT STAR

Baltimore Orioles: 2014 AL Eastern Division Champions, 2017: 73-78
Baltimore Ravens: 2012 World Champions, 2017: 2-0
2017 NFL Pick 'Em: 24-7
#22
Quote by Trowzaa
Does everyone think he'll be in jail for this?
In the UK, you'd get a ban from driving for like a year and a large fine for smacking the cop.



Apparently the cop suffered a broken eye socket and has partially lost sight in his right eye, so my lawyer doubts i'll get a fine.
RIP Tom Searle.
Last edited by MH400 at Dec 15, 2011,
#23
Quote by necrosis1193
Alright, as much as I hate drunk drivers, and as little sympathy as I have here, in his defense on that one, he was drunk.


Oh....right.


>_>
#24
Sorry bro. There's no excuse for driving under the influence. You put too many innocent lives at risk for me to have any sympathy.
#25
I hope you get skull ****ed by a guy named jimbo. I also hope the cop you hit kicked the shit out of you while you were tazed.
#26
Quote by winterXsolstice
I hope you get skull ****ed by a guy named jimbo. I also hope the cop you hit kicked the shit out of you while you were tazed.



lol. nah. He was out cold.
RIP Tom Searle.
#27
Sorry dude, you took it from bad to worse. You'll be lucky to only be stuck with two charges.
Keep you doped with religion and sex and TV
And you think you're so clever and class less and free
But you're still fucking peasants as far as I can see

A working class hero is something to be.
#32

That's hilarious!

Anyways, I wouldn't be surprised if you spent a while in jail.
I smoke like Rasta, got hair like pasta
I be sippin' on them shots then bustin' rhymes like Busta


Load up the bong, crank up the song, let the informa call 911
#33
Quote by MH400
lol. nah. He was out cold.



Say hi to Graeme Burton & William Bell for me bro!


fffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.................
Sergio 'Checo' Perez 2013 Formula One World Drivers Champion
Last edited by p_c at Dec 15, 2011,
#34
Quote by chaoticfables


I think everyone here got trolled. Jay,


hahaha.

Where the hell has your Facebook gone?
RIP Tom Searle.
#35
I wish you didn't put that edit in at the bottom because the first thing I was going to say was 'obvious troll is obvious.'

Nobody will believe me now.

EDIT: Also, cool your jets everybody. Cops are cunts. They deserve a good punching.

People who hit cops are also cunts. they deserve a good tazering.

Everyone is cunts.
Last edited by Butt Rayge at Dec 15, 2011,
#36
Oh I see...just another shitty MH400 thread.

Natural disaster #36 survived.

...modes and scales are still useless.


Quote by PhoenixGRM
Hey guys could you spare a minute to Vote for my band. Go to the site Search our band Listana with CTRL+F for quick and vote Thank you .
Quote by sam b
Voted for Patron Çıldırdı.

Thanks
Quote by PhoenixGRM
But our Band is Listana
#37
Quote by Xiaoxi
Oh I see...just another shitty MH400 thread.

Natural disaster #36 survived.



I hope another earthquake takes out Christchurch.
#39
Thank god he caught you TS. You'll be able to sleep soundly at night knowing that you're locked up behind bars. And all because you decided to run from the cops instead of taking a DUI.

Say hello to your new cellmate Bubba for me!
#40
Well, damn. The fact a thread like this wouldn't surprise me in the Pit made this one very well-hidden.

Kudos sir.
THE FORUM UPDATE KILLED THE GRADIENT STAR

Baltimore Orioles: 2014 AL Eastern Division Champions, 2017: 73-78
Baltimore Ravens: 2012 World Champions, 2017: 2-0
2017 NFL Pick 'Em: 24-7
Page 1 of 2