Poll: I am...
Poll Options
View poll results: I am...
Straight
396 86%
Gay
4 1%
Bi
37 8%
Other ('that guy again' mode)
24 5%
Voters: 461.
Page 1 of 4
#5
Quote by due 07
Tsk tsk, should've made the poll public.



Why? The whole point of me making the poll private was to stop others getting ridiculed by morons.
RIP Tom Searle.
#6
Quote by MH400
Why? The whole point of me making the poll private was to stop others getting ridiculed by morons.



Because the pit is so anti-gay.
Check out my band Disturbed
#7
Quote by MH400
Why? The whole point of me making the poll private was to stop others getting ridiculed by morons.


You're a true hero to the people.
#8
Quote by MH400
Why? The whole point of me making the poll private was to stop others getting ridiculed by morons.


It's not like anyone here is homophobic you fag.
#9
Quote by MH400
Why? The whole point of me making the poll private was to stop others getting ridiculed by morons.

Then how am I supposed to ridicule others?!
#10
Quote by MH400
Why? The whole point of me making the poll private was to stop others getting ridiculed by morons.

Alright gaywad.
“Just to sum up: I would do various things very quickly.” - Donald Trump
#11
Quote by MH400
Why? The whole point of me making the poll private was to stop others getting ridiculed by morons.

But now how am I gonna know which users not to waste my time & energy making creepy cyber-sexual advances on?
#12
Quote by StewieSwan
Because the pit is so anti-gay.



Well, lets face it. The Pit is 99% 14 year old keyboard warrior.

no homo, btw
RIP Tom Searle.
#13
Quote by MH400
Well, lets face it. The Pit is 99% 14 year old keyboard warrior.

no homo, btw

Yeah, but you've got like a 500% higher chance of taking shit if you said "I believe Jesus Christ is my Lord & Savior" than if you said "I like to take giant dicks up the ass." No one wants to pick on fags around here.
#14
Quote by MH400
Well, lets face it. The Pit is 99% 14 year old keyboard warrior.

no homo, btw


olololo OP like pen0r but doesn't want us to know!
you're a stone fox
#18
Quote by TheReverend724
Do you even try with your threads anymore?



Not really. I just come on when I'm bored to spam / troll / cause shit
RIP Tom Searle.
#19
I'm straight when I'm sober, when drunk I couldn't care less if it's a guy or girl I'm kissing, so I picked "other".
Quote by Anthropocentric
Your balls. You lost the right to them. Hand them over.


Quote by T00DEEPBLUE
What kind of person needs to have a Flying V shoved up their vagina?



Join The 7-String Legion! Now!
#20
Quote by MH400
Not really. I just come on when I'm bored to spam / troll / cause shit

insta perma IMO
#21
Quote by neidnarb11890
Yeah, but you've got like a 500% higher chance of taking shit if you said "I believe Jesus Christ is my Lord & Savior" than if you said "I like to take giant dicks up the ass." No one wants to pick on fags around here.

And that's what's so magical about the Pit.
OT:


Gozd in gora poj,
silen ženimo hrup,
uboga gmajna, le vpup, le vkup,
le vkup, le vkup z menoj,
staro pravdo v mrak tulimo,
da se pretulimo skozi to zimo
Last edited by JamSessionFreak at Jan 2, 2012,
#22
pansexual, google it brah.


typically im attracted to females(well, attractive females ) but i couldn't see myself dismissing a potential relationship based solely upon the reproductive organ the other person keeps in his or her pants.
#23
Quote by rickyj
pansexual, google it brah.


This sums up the post I intended to make, pretty much.

As an aside, googling will shed a little light on the random colors in my sig.
#26
I'm somewhat sexual. I'm probably 7/10 sexes in terms of sexuality.
Quote by StonedColdCrazy
Fact is nobody has ever proven smoking to cause cancer.
#27
Straight as you can get.
You want some more seeneyj hate? WELL YOU CAN'T HAVE IT

You're all a bunch of f*cking slaves! - Jim Morrison

UG Awards
1st: Biggest Ego
1st: Most Likely To Become Famous
1st: Most Pretentious User
#28
im straight wanna fight about it?

but seriously im secure im my manlyness i can tel a good loking guy usually a bro he looks good and then go on a date with my girl no problem
i did however almost got lucky witht he prom king...dont worry nothign happened
#29
Quote by supersac
i did however almost got lucky witht he prom king...dont worry nothign happened

Yeah it's perfectly straight as long as the balls don't touch
#30
Quote by rickyj
typically im attracted to females(well, attractive females ) but i couldn't see myself dismissing a potential relationship based solely upon the reproductive organ the other person keeps in his or her pants.
I think I'm gonna go ahead and say "this".

I mean, good feelings are good feelings. Sex shouldn't be a prerequisite.
#31
Quote by jetfuel495
I think I'm gonna go ahead and say "this".

I mean, good feelings are good feelings. Sex shouldn't be a prerequisite.



gay
Check out my band Disturbed
#32
Quote by StewieSwan
gay


You beat me.
Quote by Athabasca
My ex did the same. Cheated on me and then acted like I'd given her sister a facial. Women are retarded.
#33
Straight as an arrow.
████████████████████████████
███████████████████████████
█████████████████████████
██████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
#35
Quote by neidnarb11890
Yeah, but you've got like a 500% higher chance of taking shit if you said "I believe Jesus Christ is my Lord & Savior" than if you said "I like to take giant dicks up the ass." No one wants to pick on fags around here.


Dat true dat.
"You're not hardcore unless you live hardcore"
#37
Phonihphile and I didn't even know it. I raped some chick's phone with notifications (Facebook), and now I guess I'm a phoniphile.
#38
Quote by Kensai
Straight as an arrow.



I used to be straight like you...
Check out my band Disturbed
#39
Quote by StewieSwan
I used to be straight like you...


"You're not hardcore unless you live hardcore"
Page 1 of 4