Poll: thoughts on triplets?
Poll Options
View poll results: thoughts on triplets?
Hey baby lets dance...cya later
4 17%
I don't know. I think it's funny! I think it's funny! I go, what? It's so absurd. I'm alone.
3 13%
i knew he'd "be back"
5 22%
Failure is not an option
2 9%
If it bleeds, we can kill it.
9 39%
[they] have inhaled, exhaled everything.
0 0%
Voters: 23.
#1
so.. remember that movie "twins" where we found out arnold schwarzenegger and danny devito were actually... "twins"? well, it turns out they weren't all along. they were triplets with eddie murphy as the third brother.

http://www.telegraph.co.uk/culture/film/film-news/9176394/Twins-to-become-Triplets-with-Eddie-Murphy.html

thoughts on this?
Quote by Meths

I don't think any words should be censored.

Especially faggot since homos aren't real people and all.

Quote by sam b
Man City wont win anything and finish below Arsenal.

city: 3rd + FA cup winners.
arsenal: 4th
#2
What that nigga want God?
Word up, look out for the cops [Wu-Tang five finger shit]
(Cash Rules) Word up, two for fives over here baby
Word up, two for fives them niggaz got garbage down the way, word up
KnowhatI'msayin?
(Cash Rules Everything Around Me
C.R.E.A.M. get...)
Yeah, check this ol fly shit out
Word up
(Cash Rules Everything Around Me) Take you on a natural joint
(C.R.E.A.M. get the money) Here we here we go
(dolla dolla bill y'all) Check this shit, yo!

Verse One: Raekwon the Chef

I grew up on the crime side, the New York Times side
Staying alive was no jive
At second hands, moms bounced on old men
So then we moved to Shaolin land
A young youth, yo rockin the gold tooth, 'Lo goose
Only way, I begin to gee off was drug loot
And let's start it like this son, rollin with this one
And that one, pullin out gats for fun
But it was just a dream for the teen, who was a fiend
Started smokin woolies at sixteen
And running up in gates, and doing hits for high stakes
Making my way on fire escapes
No question I would speed, for cracks and weed
The combination made my eyes bleed
No question I would flow off, and try to get the dough all
Sticking up white boys in ball courts
My life got no better, same damn 'Lo sweater
Times is ruff and tuff like leather
Figured out I went the wrong route
So I got with a sick ass click and went all out
Catchin keys from across seas
Rollin in MPV's, every week we made forty G's
Yo nigga respect mine, or anger the tech nine
Ch-chick-POW! Move from the gate now

Chorus: Method Man

Cash, Rules, Everything, Around, Me
C.R.E.A.M.
Get the money
Dollar, dollar bill y'all

Verse Two: Inspector Deck

It's been twenty-two long hard years of still strugglin
Survival got me buggin, but I'm alive on arrival
I peep at the shape of the streets
And stay awake to the ways of the world cause shit is deep
A man with a dream with plans to make C.R.E.A.M.
Which failed; I went to jail at the age of 15
A young buck sellin drugs and such who never had much
Trying to get a clutch at what I could not... could not...
The court played me short, now I face incarceration
Pacin -- going up state's my destination
Handcuffed in back of a bus, forty of us
Life as a shorty shouldn't be so ruff
But as the world turns I learned life is hell
Living in the world no different from a cell
Everyday I escape from Jakes givin chase, sellin base
Smokin bones in the staircase
Though I don't know why I chose to smoke sess
I guess that's the time when I'm not depressed
But I'm still depressed, and I ask what's it worth?
Ready to give up so I seek the Old Earth
Who explained working hard may help you maintain
to learn to overcome the heartaches and pain
We got stickup kids, corrupt cops, and crack rocks
and stray shots, all on the block that stays hot
Leave it up to me while I be living proof
To kick the truth to the young black youth
But shorty's running wild smokin sess drinkin beer
And ain't trying to hear what I'm kickin in his ear
Neglected, but now, but yo, it gots to be accepted
That what? That life is hectic

Outro:

Chorus -- 4X

Niggas gots to do what they gotta do, to get a bill
YaknowhatI'msayin?
Cuz we can't just get by no more
Word up, we gotta get over, straight up and down

Chorus -- 3X

Cash Rules Everything Around Me
C.R.E.A.M.
get the money
Dolla dolla bill y'aauhhhaaaauhhhhahhhauhhhhll, YEAH
#5
Quote by CrimsonBizzare
Why is there nothing about proceeding towards the helicopter in the poll.

I'm shocked and appalled at the absense of "let off some steam, Bennet".
Quote by Diemon Dave
Don't go ninjerin nobody don't need ninjerin'
#6
God damnit.
God damnit.
God damnit.
God damnit.

Anybody here an expert at shooting one in the head with a shotgun? If so, I'm interested in getting you to kill me. I'd do it myself, but I'm busy trying to remember when popular comedies had integrity.
#7
Quote by blake1221
What that nigga want God?
Word up, look out for the cops [Wu-Tang five finger shit]
(Cash Rules) Word up, two for fives over here baby
Word up, two for fives them niggaz got garbage down the way, word up
KnowhatI'msayin?
(Cash Rules Everything Around Me
C.R.E.A.M. get...)
Yeah, check this ol fly shit out
Word up
(Cash Rules Everything Around Me) Take you on a natural joint
(C.R.E.A.M. get the money) Here we here we go
(dolla dolla bill y'all) Check this shit, yo!

Verse One: Raekwon the Chef

I grew up on the crime side, the New York Times side
Staying alive was no jive
At second hands, moms bounced on old men
So then we moved to Shaolin land
A young youth, yo rockin the gold tooth, 'Lo goose
Only way, I begin to gee off was drug loot
And let's start it like this son, rollin with this one
And that one, pullin out gats for fun
But it was just a dream for the teen, who was a fiend
Started smokin woolies at sixteen
And running up in gates, and doing hits for high stakes
Making my way on fire escapes
No question I would speed, for cracks and weed
The combination made my eyes bleed
No question I would flow off, and try to get the dough all
Sticking up white boys in ball courts
My life got no better, same damn 'Lo sweater
Times is ruff and tuff like leather
Figured out I went the wrong route
So I got with a sick ass click and went all out
Catchin keys from across seas
Rollin in MPV's, every week we made forty G's
Yo nigga respect mine, or anger the tech nine
Ch-chick-POW! Move from the gate now

Chorus: Method Man

Cash, Rules, Everything, Around, Me
C.R.E.A.M.
Get the money
Dollar, dollar bill y'all

Verse Two: Inspector Deck

It's been twenty-two long hard years of still strugglin
Survival got me buggin, but I'm alive on arrival
I peep at the shape of the streets
And stay awake to the ways of the world cause shit is deep
A man with a dream with plans to make C.R.E.A.M.
Which failed; I went to jail at the age of 15
A young buck sellin drugs and such who never had much
Trying to get a clutch at what I could not... could not...
The court played me short, now I face incarceration
Pacin -- going up state's my destination
Handcuffed in back of a bus, forty of us
Life as a shorty shouldn't be so ruff
But as the world turns I learned life is hell
Living in the world no different from a cell
Everyday I escape from Jakes givin chase, sellin base
Smokin bones in the staircase
Though I don't know why I chose to smoke sess
I guess that's the time when I'm not depressed
But I'm still depressed, and I ask what's it worth?
Ready to give up so I seek the Old Earth
Who explained working hard may help you maintain
to learn to overcome the heartaches and pain
We got stickup kids, corrupt cops, and crack rocks
and stray shots, all on the block that stays hot
Leave it up to me while I be living proof
To kick the truth to the young black youth
But shorty's running wild smokin sess drinkin beer
And ain't trying to hear what I'm kickin in his ear
Neglected, but now, but yo, it gots to be accepted
That what? That life is hectic

Outro:

Chorus -- 4X

Niggas gots to do what they gotta do, to get a bill
YaknowhatI'msayin?
Cuz we can't just get by no more
Word up, we gotta get over, straight up and down

Chorus -- 3X

Cash Rules Everything Around Me
C.R.E.A.M.
get the money
Dolla dolla bill y'aauhhhaaaauhhhhahhhauhhhhll, YEAH


this
___

Quote by The_Blode
she was saying things like... do you want to netflix and chill but just the chill part...too bad she'll never know that I only like the Netflix part...
#8
How can you have two white babies, and a black one in a set of triplets? MAJOR PLOT HOLE.


Also, I havent even seen the first so I dont know what the premise to the "twins" aspect of it is. But if its in any way biology related, I'm pretty sure this new triplet combination is not possible.
Ball Custom Mark I

Korg Pitchblack > Dunlop Crybaby wah > mODDball audio Green Bastard > Marshall GV2 Guv'nor Plus > EHX Holy Stain > MXR Phase 90 > MXR Carbon Copy

Jet City JCA20h
Epiphone Valve Jr.
Blackstar HTV212
#9
Quote by ma_tt11
How can you have two white babies, and a black one in a set of triplets? MAJOR PLOT HOLE.


Also, I havent even seen the first so I dont know what the premise to the "twins" aspect of it is. But if its in any way biology related, I'm pretty sure this new triplet combination is not possible.


White mother, black father, or vice versa...
#11
Quote by ma_tt11
How can you have two white babies, and a black one in a set of triplets? MAJOR PLOT HOLE.

I'm sure they haven't thought about that. You should email Hollywood and tell them.
#12
Should be funny if they get it right.
The surrealism aspect of it amuses me.
May the Force be with You.
Carmel is hawt
#13
Quote by Jackintehbox
I'm sure they haven't thought about that. You should email Hollywood and tell them.


WELL MAYBE I WILL.
Ball Custom Mark I

Korg Pitchblack > Dunlop Crybaby wah > mODDball audio Green Bastard > Marshall GV2 Guv'nor Plus > EHX Holy Stain > MXR Phase 90 > MXR Carbon Copy

Jet City JCA20h
Epiphone Valve Jr.
Blackstar HTV212
#14
Quote by StewieSwan
They get harder to play as you slow down.



This
Uncle aciD

&

The deadbeatS


Do What Your Love Tells You
#15
dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun dundundun

^BR00T4X^
#16
Quote by blake1221
What that nigga want God?
Word up, look out for the cops [Wu-Tang five finger shit]
(Cash Rules) Word up, two for fives over here baby
Word up, two for fives them niggaz got garbage down the way, word up
KnowhatI'msayin?
(Cash Rules Everything Around Me
C.R.E.A.M. get...)
Yeah, check this ol fly shit out
Word up
(Cash Rules Everything Around Me) Take you on a natural joint
(C.R.E.A.M. get the money) Here we here we go
(dolla dolla bill y'all) Check this shit, yo!

Verse One: Raekwon the Chef

I grew up on the crime side, the New York Times side
Staying alive was no jive
At second hands, moms bounced on old men
So then we moved to Shaolin land
A young youth, yo rockin the gold tooth, 'Lo goose
Only way, I begin to gee off was drug loot
And let's start it like this son, rollin with this one
And that one, pullin out gats for fun
But it was just a dream for the teen, who was a fiend
Started smokin woolies at sixteen
And running up in gates, and doing hits for high stakes
Making my way on fire escapes
No question I would speed, for cracks and weed
The combination made my eyes bleed
No question I would flow off, and try to get the dough all
Sticking up white boys in ball courts
My life got no better, same damn 'Lo sweater
Times is ruff and tuff like leather
Figured out I went the wrong route
So I got with a sick ass click and went all out
Catchin keys from across seas
Rollin in MPV's, every week we made forty G's
Yo nigga respect mine, or anger the tech nine
Ch-chick-POW! Move from the gate now

Chorus: Method Man

Cash, Rules, Everything, Around, Me
C.R.E.A.M.
Get the money
Dollar, dollar bill y'all

Verse Two: Inspector Deck

It's been twenty-two long hard years of still strugglin
Survival got me buggin, but I'm alive on arrival
I peep at the shape of the streets
And stay awake to the ways of the world cause shit is deep
A man with a dream with plans to make C.R.E.A.M.
Which failed; I went to jail at the age of 15
A young buck sellin drugs and such who never had much
Trying to get a clutch at what I could not... could not...
The court played me short, now I face incarceration
Pacin -- going up state's my destination
Handcuffed in back of a bus, forty of us
Life as a shorty shouldn't be so ruff
But as the world turns I learned life is hell
Living in the world no different from a cell
Everyday I escape from Jakes givin chase, sellin base
Smokin bones in the staircase
Though I don't know why I chose to smoke sess
I guess that's the time when I'm not depressed
But I'm still depressed, and I ask what's it worth?
Ready to give up so I seek the Old Earth
Who explained working hard may help you maintain
to learn to overcome the heartaches and pain
We got stickup kids, corrupt cops, and crack rocks
and stray shots, all on the block that stays hot
Leave it up to me while I be living proof
To kick the truth to the young black youth
But shorty's running wild smokin sess drinkin beer
And ain't trying to hear what I'm kickin in his ear
Neglected, but now, but yo, it gots to be accepted
That what? That life is hectic

Outro:

Chorus -- 4X

Niggas gots to do what they gotta do, to get a bill
YaknowhatI'msayin?
Cuz we can't just get by no more
Word up, we gotta get over, straight up and down

Chorus -- 3X

Cash Rules Everything Around Me
C.R.E.A.M.
get the money
Dolla dolla bill y'aauhhhaaaauhhhhahhhauhhhhll, YEAH



You're a cool guy.


Anyway, unless they somehow make this crossover with Predator then this is gonna be shit. Or so bad it's good. Probs shit though.