Page 4 of 7
#122
Bristol and Newtown, but if that is him it was in a class at Bristol
___

Quote by The_Blode
she was saying things like... do you want to netflix and chill but just the chill part...too bad she'll never know that I only like the Netflix part...
Last edited by WCPhils at Sep 30, 2012,
#124
15:



17:
Before I got my muscles on


18:

Just being unreasonably handsome



19:

The most recent photo taken of me

#125


I'm currently at number 4.
BEWARE THE BANANA ARMY.

I SAY, I SAY, BEWARE THE BANANA ARMY.

They say when they finally attack, all the impostors will peel themselves. In order to tell if you have been assimilated, check for a zipper somewhere near your pelvis.


#126
Quote by soundgarden1986
Ah yes. I believe he mainly goes to the Bristol campus. I don't really talk to him much outside of band situations so I wouldn't know but odds are it IS him. Hell, you've probably talked to him more than I have



Damn, small world


Anyways....

12 (or 13) on a camping trip after after I ran into the tree I'm standing next to.
Look at those flowing locks




16 at the beach




19




20 (last week)

___

Quote by The_Blode
she was saying things like... do you want to netflix and chill but just the chill part...too bad she'll never know that I only like the Netflix part...
Last edited by WCPhils at Sep 30, 2012,
#127
Quote by KiLLSWiTCH-KnoT
2 or 3 or some shit




Not sure why that's hilarious.
return 0;

Quote by jsync
And I've eaten at some of Australia's best pizzerias.



SOUNDCLOUD
. com / fancy-elle
#128
Quote by WCPhils


Nice shirt.
But boys will be boys and girls have those eyes
that'll cut you to ribbons, sometimes
and all you can do is just wait by the moon
and bleed if it's what she says you ought to do
#130
WHO HIT YOU PHILS?!

*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#131
Quote by element4433
WHO HIT YOU PHILS?!


The tree won the fight

Broke my orbital bone


I got the last laugh though. With a chainsaw.
___

Quote by The_Blode
she was saying things like... do you want to netflix and chill but just the chill part...too bad she'll never know that I only like the Netflix part...
Last edited by WCPhils at Sep 30, 2012,
#132
Look, you're not going to get in any trouble. You're safe here. You want an ice cream?


Now, who hit you?
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#134
First a tree. Now marching band?

Let me help you.
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#136
K.
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#138
Look at that face.

Of course you can.
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#139
___

Quote by The_Blode
she was saying things like... do you want to netflix and chill but just the chill part...too bad she'll never know that I only like the Netflix part...
Last edited by WCPhils at Sep 30, 2012,
#140
Did you eat it all?
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#142
Good! THAT WASN'T REALLY ICE CREAM! IT WAS ICE CREAM FLAVORED POISON!

That tree you tried to fuck with was my cousin. Don't mess with my family.

And yes. We are juggalos.
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#144
Quote by element4433
Good! THAT WASN'T REALLY ICE CREAM! IT WAS ICE CREAM FLAVORED POISON!

That tree you tried to fuck with was my cousin. Don't mess with my family.

And yes. We are juggalos.

GREAT SCOTT

RUN PHILSY I'LL DISTRACT HIM



WHAT THE **** IS THAT HOW DOES IT WORK

[IN PHIL WE TRUST]


Quote by Trowzaa
I only play bots. Bots never abandon me. (´・ω・`)

#146
IT'S TOO LA......


Hold up. What the hell? How's that metal? It's sticking to the metal? What if I hold a Coke can up to it?

WHAT THE FUCK? This shit won't work. This fucking magic ass rock won't work right. Fuckin' gay-ass monkey shit.
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#147
Quote by element4433
IT'S TOO LA......


Hold up. What the hell? How's that metal? It's sticking to the metal? What if I hold a Coke can up to it?

WHAT THE FUCK? This shit won't work. This fucking magic ass rock won't work right. Fuckin' gay-ass monkey shit.
I may have to sig that
#148
Quote by element4433
Good! THAT WASN'T REALLY ICE CREAM! IT WAS ICE CREAM FLAVORED POISON!

That tree you tried to fuck with was my cousin. Don't mess with my family.

And yes. We are juggalos.

Oh God. I have a juggalo manager. He sounds exactly like that.
#149
14/15:



17 (with my then-girlfriend):



22 (with my now-wife, then-girlfriend from 17)

My God, it's full of stars!
#150
Your juggalo manager poisons people with ice cream flavored poison?
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#151
Quote by element4433
Your juggalo manager poisons people with ice cream flavored poison?

Nah. But he always says shit like "The government's trying to put the Juggalos down cuz they think we're a gang, but we're really just like a big family bro. These ninjas, they're my family bro."
#152

8th grade so i was 14 or 15 here


16 or 17. It was a photo for my band


18


and me right now. 19.


Yup, i don't look any different
#153
Time to make an ass of myself (oh wait, I do that daily)!

Age... 3 or 4 or 5 or something



Age 15 I think


Oh goody here we go! 16



18... Seem to be doing alright again...



GAH HOLY SHIT What happened to me when I was 20?? And jesus christ let's not forget those braces =/



I was mistaken for a cat and was thus sold. I am 23 and am still stuck in a cat orphanage without an owner. Thanks a lot, 20 year old self, you cunt.
#155
Quote by Hydra150
Boy band? More like some -core band that's as unpleasant as white noise during a holocaust.



Glory days.
#158
Quote by Julz127


Not sure why that's hilarious.

powerrangers swag bro


Why did I come home drunk and post loads of pictures of myself from the internet to the internet.
#159
Quote by Wolfinator-x
Ladies (and gay men), please stand back. My sexiness has been classified by the American Sexiness Society With the Incrediblest Pecs Ever (also known as ASSWIPE) as a viable instrument of psychological torture. The fact that I am way out of your league no matter your caliber may render you insane.

BEHOLD!




Age like, 11.




"No, Orin, I don't know how I'm going to die. Wait... are you asking me or telling me?"