#1

The Noseblower.


The Food Hair Guard.


The Noodle Dryer-Outer.


The Solar Powered Cigarette Lighter.


The cure for vertigo. (My personal favourite).


Cleaner Teeth Eating Device.
You ever see James Bond?



The Child Abuse Suit/Rugrat Brush.


The Male Breast Feeder.
Quote by laid-to-waste
look nigga, if you're chillin with 5 bros and 2 hos, you're gonna wanna pay attention to all of em equally. not moon over the hos forever and laugh at every shitty thing they say and just stare at them all night, like some of my mates do.
#5
Quote by jetfuel495
The solar powered cigarette lighter actually seems pretty cool.

Too bad I don't smoke.

It's just a magnifying glass, although it would be cool to light your cigarettes with it.
#6
I personally like the noseblower. Imagine the interesting conversation topics you'll have when trying to pick up girls in a club wearing it on your head.
Quote by Alix_D
Never heard of Seinfeld, what kind of music do they play? Assuming they use Kramers, it must be heavy!



SAVE GIBSON

#8
Surely all the companies who make these went bust immediately.

Except maybe the baby sweeper. That thing's genius.
#10
I received these and some more in an email. My personal favourite was probably the butter stick pen:

Never imagine yourself not to be otherwise than what it might appear to others that what you were or might have been was not otherwise than what you had been would have appeared to them to be otherwise
#12
I know there was this Japanese device made that supposedly uncensored porn if you put it between like your RF plug and the TV.
REGGIE
#13
Quote by So-Cal
It's just a magnifying glass, although it would be cool to light your cigarettes with it.

No, it wouldn't.
It would take forever and you wouldn't be able to smoke on non-sunny days.

Now, I know what you're going to say: "Well, in those instances, you'd just use a lighter."

Yeah, you also could have just used it the whole time and never even bothered with the magnifying glass in the first place.
Quote by SteveHouse
This thread is officially about sucking Sleaze off for a sig.


Quote by tayroar
Hey Sleaze I'll give you a blowjob if you sig me. Maybe even some nudey photos?


Quote by crazy8rgood


Sleaze, that made me lulz in my pants.


Quote by 36mikeyb36
hahaha Sleaze i'd give you my mom for that one.
#15
Quote by treborillusion

The Child Abuse Suit/Rugrat Brush.


This would help cleaning up.
I Have An Avant Garde Fetish....
Quote by Gantz92
Im in no way an amateur. I masturbate in public all the time.
Quote by Nelsean
I can get an erection just by looking at a plastic cup, or a river.
Quote by Obsceneairwaves
Don't worry, rape will always find a back way in
#16
Quote by adamgur96
This would help cleaning up.

Thanks for pointing that out!
Never imagine yourself not to be otherwise than what it might appear to others that what you were or might have been was not otherwise than what you had been would have appeared to them to be otherwise
#17
Quote by Krieger91
Thanks for pointing that out!


Captain obvious at your service
I Have An Avant Garde Fetish....
Quote by Gantz92
Im in no way an amateur. I masturbate in public all the time.
Quote by Nelsean
I can get an erection just by looking at a plastic cup, or a river.
Quote by Obsceneairwaves
Don't worry, rape will always find a back way in
#19
Quote by Telecaster7
It would make your child very dusty.


My child?

I thought the asian kid comes with the suit
I Have An Avant Garde Fetish....
Quote by Gantz92
Im in no way an amateur. I masturbate in public all the time.
Quote by Nelsean
I can get an erection just by looking at a plastic cup, or a river.
Quote by Obsceneairwaves
Don't worry, rape will always find a back way in
#20
Quote by Telecaster7
It would make your child very dusty.

That's when you beat them.
Quote by Fat Lard
Why would you spend tens of thousands of dollars to learn about a language you already speak? It was over before it even started dude

Quote by captainsnazz
brot pls
#22
Quote by fc89konkari
What the hell is the point with the cure for vertigo?


As far as I can tell, it just makes you unable to look down...
#25
Quote by Tsar66
how would you even eat w/ that?

there is a woman eating a cookie with that in the picture.
Quote by fearofthemark
at your avatar

Quote by due 07
Your avatar had me in stitches for a good two minutes.
#26
Quote by jetfuel495
The solar powered cigarette lighter actually seems pretty cool.


My roommate in college is a chainsmoker and he'd shit himself for one of those.
2013 #5 Uger
2012 #7 Uger

Quote by jetfuel495
Jesus, Horsedick, you are my hero

Quote by JayT44
don't worry guys his girlfriend is black, she said it was okay for him to say that.



Stalk Me

Shitty Covers

Original Music

Lastfm
#27
I would use the noodle drier.

Though I`d probably just prefer to blow on it.
One of the third friendliest users
Stratkat's pet


Quote by Momentosis
Void is a wanker that's why

#28


Quote by Telecaster7
I have the book that all these come from.

Same, here's what the cover looked like on the edition I got, many years ago.

Quote by laid-to-waste
look nigga, if you're chillin with 5 bros and 2 hos, you're gonna wanna pay attention to all of em equally. not moon over the hos forever and laugh at every shitty thing they say and just stare at them all night, like some of my mates do.
#29
Quote by Tarsplitter
there is a woman eating a cookie with that in the picture.


yeah obviously i can see that, but it looks like it would be really hard to eat w/
#30
Quote by adamgur96
My child?

I thought the asian kid comes with the suit

Quote by laid-to-waste
look nigga, if you're chillin with 5 bros and 2 hos, you're gonna wanna pay attention to all of em equally. not moon over the hos forever and laugh at every shitty thing they say and just stare at them all night, like some of my mates do.
#33
children
It's over simplified, So what!

Quote by eGraham
I'm going to be on top of what is called a knob
Quote by theguitarist
Big ones can be fun in some ways but generally, they are a pain in the ass.
Quote by Wolfinator-x
I don't know what is going on in this thread or why I have an erection.
#34
Surprised I'm the first one to say it in here, but the 'Cure for Vertigo' is a 'cure' for acrophobia, not vertigo. Acrophobia is the fear of heights; vertigo is just a dizziness and sense of motion when stationary.
Hey, look. Sigs are back.