#1
Come up with a 'funny' caption for this tedious pic and you will win me seeing the Black Lips and some other crappy bands for free.



#9
Ching Ching chin
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#11
"Help! They're making me listen to the Black Lips"
___

Quote by The_Blode
she was saying things like... do you want to netflix and chill but just the chill part...too bad she'll never know that I only like the Netflix part...
#12
Can someone please photoshop that so it looks like he's being sucked into a cat's arse hole? That'd make laugh and turn this thread from bad into... not too bad.
#13
Eaten by a grue
How do you make a signature? Is this a signature? Sig?.... Nature?..... Sigmund Freud?...... Nature Valley?.... Sigmund Fraud?..... Frankie Valli?.... ah, $!*@ it...
#15
Cue Tom Araya's scream from Angel of Death
╘MESHUG╦G╗AH





Ibanez ARX 350
Dunlop 535Q
Ibanez TS9
Peavey TransTube Supreme
DRIVE Elite straight 412
#16
'Warning! Super Bum Fluff may eat you.'
Quote by laid-to-waste
look nigga, if you're chillin with 5 bros and 2 hos, you're gonna wanna pay attention to all of em equally. not moon over the hos forever and laugh at every shitty thing they say and just stare at them all night, like some of my mates do.
#17
nice necro brah
dirtbag ballet by the bins down the alley
as i walk through the chalet of the shadow of death
everything that you've come to expect


#18
Oh, you meant don't feed them after midnight.

Edit: 3 days ain't a necrobump.
Quote by Shredwizard445
Go ahead and spend your money, I don't care. It won't make you sound better.


Quote by Shredwizard445
Sure upgrading your gear will make you sound better.


#19
'This monster wanted Chinese tonight.'
Quote by laid-to-waste
look nigga, if you're chillin with 5 bros and 2 hos, you're gonna wanna pay attention to all of em equally. not moon over the hos forever and laugh at every shitty thing they say and just stare at them all night, like some of my mates do.
#20
It is in the Pit. Especially for a thread as pointless as this.
dirtbag ballet by the bins down the alley
as i walk through the chalet of the shadow of death
everything that you've come to expect


#21
'Wang hides wang in red towel.'
Quote by laid-to-waste
look nigga, if you're chillin with 5 bros and 2 hos, you're gonna wanna pay attention to all of em equally. not moon over the hos forever and laugh at every shitty thing they say and just stare at them all night, like some of my mates do.
#27
'The cat shat little Chinese people.'
Quote by laid-to-waste
look nigga, if you're chillin with 5 bros and 2 hos, you're gonna wanna pay attention to all of em equally. not moon over the hos forever and laugh at every shitty thing they say and just stare at them all night, like some of my mates do.
#30
Quote by Ziphoblat

Check out my DeviantArt page.
Quote by Axelfox
Please understand how little we as a community care