Page 1 of 3
Colgate Total
I <3 drugs
Join date: Sep 2007
2,211 IQ
#1
I usually watch porn on mute but just now I tried watching some videos with the volume up and it is just vulgar. For the most part, the girls are obnoxiously loud. The guys aren't as loud but still annoying.

Aside from the noise, some of the shit they say is just vulgar! It's a total turn off to hear some woman say "fill my ass" or "fuck my cunt!" It gets worse as you get into the more hardcore stuff like bukkake, rape, or gang bang porn. The women are gagging on cocks, crying, and screaming. Then the men are saying degrading things to the women they're having sex with. In one video, a bunch of guys were busting loads in this one woman's mouth and it just pooled up, and then she swallowed it. The guys who just jizzed in this woman's mouth were all like "you sick fucking *****!"

Why would you treat someone like that?

I just can't enjoy it without muting it.
Like podcasts? Listen to these!
BEER!
VIDEO GAMES!
MOVIES/GEEKY SHIT!

_______________________________________________
Last edited by zappp : Today at 4:20 PM. Reason: Suck on my balls, UG
smartguyreviews
Kenny G on Ecstacy
Join date: May 2008
863 IQ
#2
Quote by Colgate Total

Aside from the noise, some of the shit they say is just vulgar! It's a total turn off to hear some woman say "fill my ass" or "fuck my cunt!" It gets worse as you get into the more hardcore stuff like bukkake, rape, or gang bang porn. The women are gagging on cocks, crying, and screaming. Then the men are saying degrading things to the women they're having sex with. In one video, a bunch of guys were busting loads in this one woman's mouth and it just pooled up, and then she swallowed it. The guys who just jizzed in this woman's mouth were all like "you sick fucking *****!"


I kinda agree with you

but I really dont **** with anything remotely hardcore

I just like how you're complaining about the vulgar stuff and watching rape porn
boreamor
^(^_^)^
Join date: Oct 2006
751 IQ
#4
I was told about this British porno and at the end, when the guy had came, he turned to the camera, smiled, thumbs up and said "Quality".

Another one had a guy ****ing this girl doggy and kept saying "That's champion that".
theogonia777
Miss Kristen
Join date: Jun 2009
2,141 IQ
#6
I tend to mostly watch solo stuff with a lot of dirty talk, so audio is very important.
Quote by Hal-Sephira
Shut the mother#%$& up, $^%got. You have a #$%^ing terrible muther&@$#ing taste in %#$@ing music, @&%$ing movies and %&$#ing video games. Every time I see you on the forums, you are always saying something overrated and some $@&#ing sh*t. You are just mother$^@%ing ignorant as a whole.

Get a #%$@ing life or you will get banned for life.


Quote by Arby911
Kristen is very open-minded; believes that everyone is entitled to her opinion...


Quote by NirvanaLuvr16
omg its better than i imagined... so dark and cozy and warm...


Read this please. This as well.
Ometh
UG Addict
Join date: Oct 2009
3,911 IQ
#7
If this thread is an attempt to make me hard congratulations TS
Quote by slapsymcdougal
I'm cockblocked regularly by my appearance and personality.
chev311e
Will do moose stuff for $
Join date: Oct 2009
400 IQ
#8
Why not just stay away from the hardcore stuff? I don't go anywhere near anything that's not one guy and one girl doing it in missionary with the blankets covering all the private areas.
Colgate Total
I <3 drugs
Join date: Sep 2007
2,211 IQ
#9
Quote by chev311e
Why not just stay away from the hardcore stuff? I don't go anywhere near anything that's not one guy and one girl doing it in missionary with the blankets covering all the private areas.

Because that's boring. That's the kinda stuff I jerked off to late at night on Cinemax when I was like 12.
Like podcasts? Listen to these!
BEER!
VIDEO GAMES!
MOVIES/GEEKY SHIT!

_______________________________________________
Last edited by zappp : Today at 4:20 PM. Reason: Suck on my balls, UG
snipelfritz
Senior Fun Correspondent
Join date: May 2006
1,554 IQ
#10
Meh, I dislike the really over the top noises. And I prefer the dude to make no noise whatsoever.

But overall, I'm okay with it. Gagging on dicks is kinda hot, but I doubt I ever felt that way before having had someone gag on my own dick.

It just sounds like you need to expand your porn horizons TS.
BOOM-SHAKALAKALAKA-BOOM-SHAKALAKUNGA
LostLegion
32CSM
Join date: Oct 2010
2,216 IQ
#11
Quote by Colgate Total
Because that's boring. That's the kinda stuff I jerked off to late at night on Cinemax when I was like 12.

But anal's ****ing disgusting.
beefcake122
no fun.
Join date: Jan 2010
350 IQ
#12
I don't like porn in the first place, sex/nudity is just too awkward for me, been trying to watch it lately but I can't have sound.
sunbather is shit
WCPhils
UnBanned
Join date: Sep 2010
731 IQ
#13
I don't watch gross stuff like that
___

Quote by The_Blode
she was saying things like... do you want to netflix and chill but just the chill part...too bad she'll never know that I only like the Netflix part...
Somekid94
Dingus
Join date: Nov 2009
622 IQ
#14
Quote by LostLegion
But anal's ****ing disgusting.

This.

I stay away from anything hardcore, because once you get to a certain point its not even hot. Its almost funny.
Alucard817
Registered User
Join date: May 2010
1,443 IQ
#16
HAHAHAHAHA!!!! At TS complain about people saying vulgar things in porn, yet he watches hardcore, and rape porn.

Heres an idea stop watching the pro stuff (I hate it) most of it is fake anyway. Watch the amateur stuff.
Quote by FatalGear41
In the end, the only question is: what bass would Jesus play?

I think he's a Fender Jazz guy.
DavesCrusade
Registered User
Join date: Dec 2008
43 IQ
#17
I find it extremely funny that you are disgusted by what they say, not the actual acts featured in gangbang and rape porn. I just find it strange that that's where you drew the line.
dubstar92
Freetarded
Join date: May 2008
531 IQ
#18
Lol are you really complaining about porn being dirty?
grok it.

SKREAM!

Listen to jazz, it's good for you...
WCPhils
UnBanned
Join date: Sep 2010
731 IQ
#20
Quote by snipelfritz
Thread title reminded me of this:
http://www.todaystmj4.com/news/local/45555407.html

Yes, this is the biggest news to ever come out of my hometown (well since The Wizard of Oz premiered here).

Best part

Van Iveren will appear in court March 5. Stieghorst said the incident will not deter him from watching pornography, but he'll have to alter his viewing habits.

"I'm just going to watch it with the sound down, or I'll buy myself some decent headphones," he said.
___

Quote by The_Blode
she was saying things like... do you want to netflix and chill but just the chill part...too bad she'll never know that I only like the Netflix part...
master
UG Board King
Join date: Jun 2004
1,387 IQ
#22
So the talking is vulgar and disgusting but the visuals of a girl getting her mouth filled to the rim with cum isn't?
Burgery
crack hitler
Join date: Nov 2009
3,179 IQ
#23
you guys are pussies
Quote by JamSessionFreak
lots of really smart stuff
Nelshizzle
Banned
Join date: Nov 2004
2,790 IQ
#25
Yeah, the hardcore shit that involves verbal degradation is very heart wrenching. Yeah, the girl is a porn girl, but the shit talking is really f'd up. Also, slapping women really hard in the face and stretching their mouths open infuriates me.

The gagging noises are hot, the moaning to me is hot, the pussy farts are hot, and the ass slaps are hot.

gg
Acϵ♠
UG Board King
Join date: Apr 2006
2,050 IQ
#26
ahahahah Colgate you're such a pussy
Quote by yellowfrizbee
What does a girl have to do to get it in the butt thats all I ever wanted from you. Why, Ace? Why? I clean my asshole every night hoping and wishing and it never happens.
Bitches be Crazy.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
genghisgandhi
Kristaps Porzingis
Join date: Mar 2009
4,324 IQ
#27
Quote by Alucard817
Heres an idea stop watching the pro stuff (I hate it) most of it is fake anyway. Watch the amateur stuff.

Yeah this
Wesbanez
Registered Abuser
Join date: Aug 2007
1,380 IQ
#28
Quote by Nelsean
Also, slapping women really hard in the face and stretching their mouths open infuriates me.


Alrite smart ass, how do you get the roofies in then?
Nelshizzle
Banned
Join date: Nov 2004
2,790 IQ
#29
Quote by Wesbanez
Alrite smart ass, how do you get the roofies in then?


Remember to keep the class, and drop in the glass.
Crazyedd123
Seeking electricity
Join date: Jan 2009
2,158 IQ
#30
I hate being on a porn site, and they have those proper hardcore ads on the side where the guy's throwing the girl around and shit.

Like, how do people get off to that shit...
Breakfast, Breakfast, it's great for us
We eat, we eat, we eat
That frozen meat
Oh boy, oh boy, oh boy, it can't be beat
Rockford_rocks
Z -> v -> ^+A
Join date: Apr 2006
1,316 IQ
#31
It has to be on. That way I'd never get such gems as the time I was watching this chick being absolutely destroyed by a big black guy. He's got her bent over and in front of him while he's standing up, when the camera pans up to his face, he looks at the camera and points down:

"See dis bitch?"

Cameraman: "Yeah?"

"Imma bust this bitch wit ma nut."


Could not continue fap session due to laughter
snipelfritz
Senior Fun Correspondent
Join date: May 2006
1,554 IQ
#32
Quote by Wesbanez
That has got to be a joke name for a town...


lol, if you're wondering it's pronounced oh-cah-nah-moe-wok.
BOOM-SHAKALAKALAKA-BOOM-SHAKALAKUNGA
Last edited by snipelfritz at Feb 14, 2013,
LostLegion
32CSM
Join date: Oct 2010
2,216 IQ
#35
I once watched a Christmas themed porn video and this lad in a Santa hat was jerking his gherkin in front of a girl's face while he was saying "Oh yeah, do you wanna see what's in Santie's sack?" "Oh yeah Santa, I've been a naughty girl". Then he blew his load on her face.

It's somewhat awkward laughing in bed at 1am in the dark with headphones on and your dick in your head.
theogonia777
Miss Kristen
Join date: Jun 2009
2,141 IQ
#36
You know, I'm kind of surprised that there hasn't been much mention of the audio quality (or almost complete lack thereof) in porn, and not just the amateur stuff. Whether it's atrocious signal-noise ratios, complete lack of noise removal, or extremely inconsistent levels (this can me... quite unpleasant if you listen with headphones) as a result of either A) poor audio editing or B) use of an internal mic on a camera instead of an external mic.
Quote by Hal-Sephira
Shut the mother#%$& up, $^%got. You have a #$%^ing terrible muther&@$#ing taste in %#$@ing music, @&%$ing movies and %&$#ing video games. Every time I see you on the forums, you are always saying something overrated and some $@&#ing sh*t. You are just mother$^@%ing ignorant as a whole.

Get a #%$@ing life or you will get banned for life.


Quote by Arby911
Kristen is very open-minded; believes that everyone is entitled to her opinion...


Quote by NirvanaLuvr16
omg its better than i imagined... so dark and cozy and warm...


Read this please. This as well.
N_J_B_B
Nicko.
Join date: Jul 2006
1,326 IQ
#37
Quote by LostLegion
I once watched a Christmas themed porn video and this lad in a Santa hat was jerking his gherkin in front of a girl's face while he was saying "Oh yeah, do you wanna see what's in Santie's sack?" "Oh yeah Santa, I've been a naughty girl". Then he blew his load on her face.

It's somewhat awkward laughing in bed at 1am in the dark with headphones on and your dick in your head.

I must say, I'm impressed.
Quote by SlackerBabbath
My ideal woman would be a grossly overweight woman who would happy go jogging, come home all sweaty and let me put my dick under her armpit while she shuffles a pack of cards.

Stay classy, pit.
snipelfritz
Senior Fun Correspondent
Join date: May 2006
1,554 IQ
#38
Quote by Jon777
At least keep the volume on for the intros. Some of them can be pretty hilarious.

http://www.youtube.com/watch?v=PZptw1ueUY4

Oh wow

I totally lost it at, "We should take out a loan and use our lemon tree as collateral, because now it's insured."

wut?
BOOM-SHAKALAKALAKA-BOOM-SHAKALAKUNGA
bastards
Dirigo
Join date: Nov 2010
652 IQ
#39
Quote by LostLegion
I once watched a Christmas themed porn video and this lad in a Santa hat was jerking his gherkin in front of a girl's face while he was saying "Oh yeah, do you wanna see what's in Santie's sack?" "Oh yeah Santa, I've been a naughty girl". Then he blew his load on her face.

It's somewhat awkward laughing in bed at 1am in the dark with headphones on and your dick in your head.


I hate it when I'm watching porn with my dick in my head and I'm laughing uncontrollably.

I think it's cuz the dick is in my head.
╘MESHUG╦G╗AH





Ibanez ARX 350
Dunlop 535Q
Ibanez TS9
Peavey TransTube Supreme
DRIVE Elite straight 412
Nero Galon
Alright, Alright, Alright
Join date: May 2012
2,466 IQ
#40
That was the perfect dress for stealing lemons, i'll give the producers that.