#3
Did anybody ever actually bother to chase down the yay? I was always too busy with mah homies... and that goddamned Zero kid.
Quote by whywefight
This man speaks truth and has a beastly username.

Quote by Saint78
you are a beautiful person.
#4
Quote by SwaggleyKubrick
and that goddamned Zero kid.


double slow down cheat succes at 1st attempt
baab
#5
Sunn O))):
Quote by Doppelgänger
You could always just sleep beside your refrigerator.

Guitar:
- Ibanez S670FM w/ JB
- Fender 'Lite Ash' Stratocaster
- Fender '72 Deluxe Telecaster
- Arbiter LP Jr. Doublecut
Amp:
- Laney VC15

'72 Tele Appreciation Group
RIP DIO
#6
ayo for yaaaaayo.


Talk about yo pay yo.
Quote by zgr0826
My culture is worthless and absolutely inferior to the almighty Leaf.


Quote by JustRooster
I incurred the wrath of the Association of White Knights. Specifically the Parent's Basement branch of service.
#7
Quote by SwaggleyKubrick
Did anybody ever actually bother to chase down the yay? I was always too busy with mah homies... and that goddamned Zero kid.


I hated shooting those ****ing toy aeroplanes.
The plan was to drink until the pain over.
But what's worse, the pain or the hangover?
Who am I? I'm a titan so be expectin' a clash.
#10
Quote by My Last Words


lol, I came here to say this. Beat me to it!

That line is a bit of an inside joke to some people I know.
Quote by Jesus
Gaza Strip- home. At least it was before I fucked ereythang up...
#14
Quote by SwaggleyKubrick
Did anybody ever actually bother to chase down the yay? I was always too busy with mah homies... and that goddamned Zero kid.

After I read this thread I went into my brother's room and he was playing GTA:SA, and had just failed a courier mission to be immediately phoned by Zero.
That coincidence.
But boys will be boys and girls have those eyes
that'll cut you to ribbons, sometimes
and all you can do is just wait by the moon
and bleed if it's what she says you ought to do
Last edited by Hydra150 at May 21, 2013,
#16
Quote by Hydra150
After I read this thread I went into my brother's room and he was playing GTA:SA, and had just failed a courier mission to be immediately phoned by Zero.
That coincidence.




When they met each other they were both at the age of 39
Now THAT'S a coincidence.
baab
#17
I flew through San Fierro on a plane with no name
it felt good to be out of the rain
when you're falling, you don't remember your name
for there ain-HOLY SHIT WHERES MY PARACHUTE AH FUUUCK

is what my brother is going to be faced with then he unpauses his game
I told him I'd get him back to the mission start, I didn't say at which altitude
But boys will be boys and girls have those eyes
that'll cut you to ribbons, sometimes
and all you can do is just wait by the moon
and bleed if it's what she says you ought to do
Last edited by Hydra150 at May 21, 2013,
#21
I've wasted so much time on San Andreas it's unbelievable. I kinda miss it.
Quote by slapsymcdougal
I'm cockblocked regularly by my appearance and personality.
#25
Quote by SwaggleyKubrick
Did anybody ever actually bother to chase down the yay? I was always too busy with mah homies... and that goddamned Zero kid.

I did and got a disappointing profit, a couple hundred dollars. Not done it again.
#28
Why you keep asking me that, holmes? I told you, i dunno. Where the holiness does his business, is his business.
baab