Page 1 of 2
#2
russia. lol

edit:

well shut my mouth it wasn't russia.
sometimes I see us in a cymbal splash or in the sound of a car crash
#3
I am predicting a year or two from now some one will make a thread about how this guy got mauled to death by this very bear
I won't slave for beggars pay, likewise gold and jewels. But I would slave to learn the way, to sink your ship of fools.
#4
I bet he has fantastic adventures with his sidekick bear. I bet they even solve mysteries together.

Why don't I have a bear best friend?

"If God exists, there's no way he is French" - Andrea Pirlo

S A D B O Y S
#5
No ****ing way that's real.
Quote by SomeoneYouKnew
Your post was the only bright spot in this disgusting piece of thread.

Quote by lexanirider78
You have balls. I like balls....(awkward silence)

Quote by SeveralSpecies
I waited for the rape.

...


...but the rape never came
#6
A gif of the chair bit was in the thread the other day. To be honest I'm not sure how I feel about any of it
#7
Quote by ryan_nadon
No ****ing way that's real.

If any of it is faked, then its the sound of the horn blowing, the rest seems pretty real
I won't slave for beggars pay, likewise gold and jewels. But I would slave to learn the way, to sink your ship of fools.
#9
Quote by whywefight
what kinda other things?



The bear will suck your dick for a fiver.
"If God exists, there's no way he is French" - Andrea Pirlo

S A D B O Y S
#11
Quote by RealUnrealRob
This is ridiculous

so is dick cheney




#13
I hope the bear has a happy life
Quote by SlackerBabbath
My ideal woman would be a grossly overweight woman who would happy go jogging, come home all sweaty and let me put my dick under her armpit while she shuffles a pack of cards.

Stay classy, pit.
#14
A BEAR THERE WAS
A BEAR! A BEAR!
ALL BLACK AND BROWN AND COVERED IN HAIR!

This guys is a total badass.
My signature lacks content. It is, however, blue.
#15
Reminds me of a time I was fishing in the wild and saw a bear, and walked in the other direction.
#17
that bear is my favorite person
Quote by korinaflyingv
On the come up we were listening to Grateful Dead and the music started passing through my bowel and out my arsehole as this violet stream of light. I shat music. It was beautiful.
#18
That bear can hula-hoop better than I can.
For how can I give the King his place of worth above all else
when I spend my time striving to place the crown upon myself?
#19
I'm laughing uncontrollably, and at the same time I'm thinking that this is kinda wrong..
baab
#22
Quote by My Last Words
I'm laughing uncontrollably, and at the same time I'm thinking that this is kinda wrong..

i can see nothing remotely wrong with this
Quote by korinaflyingv
On the come up we were listening to Grateful Dead and the music started passing through my bowel and out my arsehole as this violet stream of light. I shat music. It was beautiful.
#23
Quote by stratkat
Jesus, that bear's socially functional enough to order a drink at a bar.

Shit, it's on par with me.

It's also cute as shit.
BOOM-SHAKALAKALAKA-BOOM-SHAKALAKUNGA
#25
Simply awe inspiring... only a species as intelligent, complexed and beautfiul as Humans are could teach such a simple being how to perform such an act. Simply astonishing.
#26
That bear was probably beaten, whipped and starved into learning that shit.
Quote by SlinkyBlue


The solution is simple and obvious.

We revolt against ourselves. Mass suicide. The ultimate revolution.
#27
How beary amusing.
Quote by Carmel
I can't believe you are whoring yourself out like that.

ಠ_ಠ
#30
That was unbearably delightful.
Quote by jakesmellspoo
ooh look at me i'm ERIKLENSHERR and i work at fancy pants desk jobs and wear ties and ply barely legal girls with weed and booze i'm such a classy motherfucker.
#31
I liked the part where he was boxing on a chair.
Quote by Sliide90027
But as a bigoted lemming, you have so cry an Alinslyite slur revealing you lack of reason and sense.


Quote by MusicLord16
BOB 1. ur 20 and two u like evil things and idk if u worship the devil
#32
Quote by Cb4rabid
jesus theyre evolving

lol if evolotion wuz real why arnt bears turning into humans then, mr scentist?
██████████████████████████
████████████████████████
█████████████████████
██████████████████████
█████████████████████
██████████████████████████
██████████████████████████


LET'S GO BUCKS
#34
**** man.

I can't even hoola hoop like that bear. What kind of shit is this?
Most of the important things


in the world have been accomplished


by people who have kept on


trying when there seemed to be no hope at all
#35
It's like you guys have never heard of the circus
It's over simplified, So what!

Quote by eGraham
I'm going to be on top of what is called a knob
Quote by theguitarist
Big ones can be fun in some ways but generally, they are a pain in the ass.
Quote by Wolfinator-x
I don't know what is going on in this thread or why I have an erection.
#36
Quote by Obsceneairwaves
It's like you guys have never heard of the circus

To be fair it is 2013
#37
Quote by willT08
To be fair it is 2013


australia...still has them


we're like 50 years behind everyone else though, perth in particular so yeah fair enough
It's over simplified, So what!

Quote by eGraham
I'm going to be on top of what is called a knob
Quote by theguitarist
Big ones can be fun in some ways but generally, they are a pain in the ass.
Quote by Wolfinator-x
I don't know what is going on in this thread or why I have an erection.
#38
Quote by sage76
That bear was probably beaten, whipped and starved into learning that shit.



Yeah, or he could have used our now superior knowledge of psychology to train the bear by using....TREATS!


I hate when people assume that any animal that does tricks was beaten and being exploited for human amusement. Yes, it is amusing, but not in a "point and laugh at the silly bear" kind of way. It's just incredible to see other animals, which we usually view as simple-minded and savage, can actually learn to perform complex tasks. As long as they aren't harmed in any way during the training and are not being forced to perform all the time, I see no problem with it.


The guy probably found the bear abandoned as a cub and decided to take it in. At least that is what I'm hoping. It's true that we don't know anything about this man or the bear, but he doesn't seem abused to me.
Last edited by MeGaDeth2314 at Jun 2, 2013,
#39
Quote by MeGaDeth2314
Yeah, or he could have used our now superior knowledge of psychology to train the bear by using....TREATS!


I hate when people assume that any animal that does tricks was beaten and being exploited for human amusement. Yes, it is amusing, but not in a "point and laugh at the silly bear" kind of way. It's just incredible to see other animals, which we usually view as simple-minded and savage, can actually learn to perform complex tasks. As long as they aren't harmed in any way during the training and are not being forced to perform all the time, I see no problem with it.


The guy probably found the bear abandoned as a cub and decided to take it in. At least that is what I'm hoping. It's true that we don't know anything about this man or the bear, but he doesn't seem abused to me.


I seriously hope you are right.
Quote by SlinkyBlue


The solution is simple and obvious.

We revolt against ourselves. Mass suicide. The ultimate revolution.
#40
Quote by AeroRocker
lol if evolotion wuz real why arnt bears turning into humans then, mr scentist?


I think someone needs a chat with Darwin lol
Page 1 of 2