#7
cuz all they do is jerk off with their instruments

i realize op is just trying to rustle jimmies but dream theater sucks, for real
~don't finkdinkle when ur supposed to be dimpdickin~
#9
jdifojsdofj

isdjfsidjfs!!1.21.!

sfdigjsafgjaspfjaspidfasidjfalsidjfaqsdjfsepk39482395823405971271237102387)!&$)!*@#&%@)$%(*@#_$(*@#%(

See what I just typed? That's gibberish spawned from boredom. It's the same thing you decided to write, just with different letters.
#11
Becuase they aren't full of SWAG AND YOLO themes. They are soooo outdated and lame. This is why justin bieber can't retire, because then "sucky" dream theater, who have talent and skill would actually become famous outside of of their neckbeard clique.
Quote by jrcsgtpeppers
There shall be a stop to this madness. The battle is not over. My tasty licks aren't going anywhere.

Quote by The_Blode
^ I've just realised if you say Simple Plan's 2011 effort "Get Your Heart On!" really fast in a Southern American accent, it sounds gross. . .like sexual gross!

Quote by Necroheadbanger
Hello.
I'm looking for professional bongo-ists and triangle-ists to make a Progressive Technical Brutal Death Metal band
(will be called AxOxJxLxAxIxVxXxUxWxZxQxUxRxWxGxJxSxAxLxKxMxNxHxUxGxAxAxWxVxCxBxZxVx)
(Don't even ask what it means)


https://soundcloud.com/95dank



#13
Quote by Primus2112
cuz all they do is jerk off with their instruments

i realize op is just trying to rustle jimmies but dream theater sucks, for real


my jimmies aren't rustled by this... they are raped
Quote by jrcsgtpeppers
There shall be a stop to this madness. The battle is not over. My tasty licks aren't going anywhere.

Quote by The_Blode
^ I've just realised if you say Simple Plan's 2011 effort "Get Your Heart On!" really fast in a Southern American accent, it sounds gross. . .like sexual gross!

Quote by Necroheadbanger
Hello.
I'm looking for professional bongo-ists and triangle-ists to make a Progressive Technical Brutal Death Metal band
(will be called AxOxJxLxAxIxVxXxUxWxZxQxUxRxWxGxJxSxAxLxKxMxNxHxUxGxAxAxWxVxCxBxZxVx)
(Don't even ask what it means)


https://soundcloud.com/95dank



#15
Quote by Primus2112
cuz all they do is jerk off with their instruments

i realize op is just trying to rustle jimmies but dream theater sucks, for real


this
#18
Quote by RugrugTheMaz
they just play the same riff over and over and then that dude makes fart noises with his mouth

You're getting mixed up with WillT08
#19
Quote by Primus2112
cuz all they do is jerk off with their instruments

i realize op is just trying to rustle jimmies but dream theater sucks, for real


this.
banned
#20
Jimmies rustled

Quote by Primus2112
cuz all they do is jerk off with their instruments


I used to think this, then I listened to Dream Theater
#21
Quote by Primus2112
cuz all they do is jerk off with their instruments

i realize op is just trying to rustle jimmies but dream theater sucks, for real

This
e-married to Jack (bladez)
#23
I'd rather listen to Miley than Dream Theater. #RealTalk
"If God exists, there's no way he is French" - Andrea Pirlo

S A D B O Y S
#24
Quote by Ssargentslayer
You're getting mixed up with WillT08

as if I'd use riffs

I'm an actual musician. I don't do stupid things like riffs and melodies, it's not the 90s
#25
Quote by willT08
as if I'd use riffs

I'm an actual musician. I don't do stupid things like riffs and melodies, it's not the 90s


:x don't you have a song that haz a melody and riff in it? Im p sure u do.
#29
Quote by ehbacon
#talent

well I mean it's probably a better tune than half the people in this thread will ever make in their life and it's just samples off freesound and a youtube video so yeah i'm pretty #talented tyvm for noticing
#30
Because they take forever to get to the good parts of their songs.
Whats goes around must come down
#31
Their basslines aren't dirty enough
'And after a while, you can work on points for style.
Like the club tie, and the firm handshake,
A certain look in the eye and an easy smile.'

'You have to be trusted by the people that you lie to,
So that when they turn their backs on you,
You'll get the chance to put the knife in.'
#32
Quote by ehbacon
#talent


Well, let's think about it for a moment; he took a piano sample from a video he found on Youtube and turned it into a badass tune. I would say that's a pretty admirable accomplishment.
#34
Quote by ehbacon
#talent

lol someone's #jealous




#35
Quote by ehbacon
#talent


I have just received word that there is indeed room at the jel school for this young man.
#36
haha ikr

i think all these people on here that try and give me shit about how easy and untalented people are that make dance music are just super jel after they couldn't figure out how fruity loops works lol
#37
i find ehbacon more obnoxious than edm but both less obnoxious than dream theater.
i don't know why i feel so dry