#1


So on June 14th Pokémon centres across Japan will release this merchandise to the public. I wish Canada got stuff like this

Also heil Mario Kart 8 and Veruca James is cool.
#2
have u been kissed?
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#3
Can you not order them or something
You hit 'em and they get back up
I hit 'em and they stay down
- Frank Castle
#4
Quote by lolmnt
have u been kissed?



Clearly this merch used one of it's smooch PP's on me.
#5
Quote by Z0S07657
Clearly this merch used one of it's smooch PP's on me.

i dont wanna be the bear of bad news but i dont think that counts
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#6
Quote by lolmnt
i dont wanna be the bear of bad news but i dont think that counts

idk i think it does

ive kissed someone before i swear




#8
guys i have also kissed before too dont believe the rumors that i havent kissed i have
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#9
Quote by deadsmileyface
Normally I would call you weaboo scum but I have a soft spot for pikachu

Lol ur a weaboo
You hit 'em and they get back up
I hit 'em and they stay down
- Frank Castle
#12
japan milking this ****ing rat for 15 years
| (• ◡•)| (❍ᴥ❍ʋ
#13
does it count as kissing when a girl bumps into you and her lips accidentally touch your cheek a bit because then I have kissed
You who build these altars now

To sacrifice these children
You must not do it anymore
#16
Quote by the bartender
does it count as kissing when a girl bumps into you and her lips accidentally touch your cheek a bit because then I have kissed

ya dont worry this is how i have kissed too except her lips accidentally bumped my forehead cause i was really short in 6th grade




#18
hey so i dont want a sleeping pikachu. or an awake pikachu. or anything pokemon related, whether asleep or awake for that matter.
There's nothing left here to be saved
Just barreling dogs and barking trains
Another year lost to the blue line
#19
Quote by MinterMan22
ya dont worry this is how i have kissed too except her lips accidentally bumped my forehead cause i was really short in 6th grade

ok cool

so guys if you hevent kissed before and want advise come to me or mint we r experts
You who build these altars now

To sacrifice these children
You must not do it anymore
#20
ts would like to sleep with pikachu
There's no such thing; there never was. Where I am going you cannot follow me now.
#21
Sort of off-topic, but I work with a guy who's 23 and still hardcore into Pokémon.

That's almost as sad as actually wanting any of that shit.
Quote by SteveHouse
This thread is officially about sucking Sleaze off for a sig.


Quote by tayroar
Hey Sleaze I'll give you a blowjob if you sig me. Maybe even some nudey photos?


Quote by crazy8rgood


Sleaze, that made me lulz in my pants.


Quote by 36mikeyb36
hahaha Sleaze i'd give you my mom for that one.
#23
Quote by lolmnt
i dont wanna be the bear of bad news but i dont think that counts



Sail upon the open skies
#24
Quote by Sleaze Disease
Sort of off-topic, but I work with a guy who's 23 and still hardcore into Pokémon.

That's almost as sad as actually wanting any of that shit.

has e kissed tho?

and have u even evr kissed?
You who build these altars now

To sacrifice these children
You must not do it anymore
#25
Quote by Z0S07657

So on June 14th Pokémon centres across Japan will release this merchandise to the public. I wish Canada got stuff like this

Also heil Mario Kart 8 and Veruca James is cool.


They added a pokemon center to our mall a few months ago. When I saw it I thought that would have been really cool like 10 years ago. Don't really care for it now.