Poll: Have you
Poll Options
View poll results: Have you
Yes
185 70%
No
52 20%
Lolmnt
27 10%
Voters: 264.
Page 1 of 6
#1
i have kissed in twenty fourteen
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#3
Quote by Dirge Humani
ok say hi to your mother for me then

my mom probly doesnt kno u
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#5
Quote by deadsmileyface
yes i bang hot girls everyday

whoa nice congrats
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#7
a good kissing tip is to always wear chapstick just in case u might kiss
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#8
Quote by blake1221
yes it is true

oh cool i have also kissed maybe we kissed by accident&it was me u kissed ha ha jk
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#9
i haved
Quote by lambofgod127
btw im in hs and im almost 18 so if u do think she was flirting with me dont say that its wrong im almost a grown man.




༼ ▀̿Ĺ̯▀̿ ̿ ༽ WE ARE ROB ༼ ▀̿Ĺ̯▀̿ ̿ ༽
#10
I don't remember.

But it has been a while...
BOOM-SHAKALAKALAKA-BOOM-SHAKALAKUNGA
#11
I actually don't remember


Wait I have! Only once though

edit edit: my memory is disgustingly bad, twice. Obviously neither meant much if I can't remember it properly though
cat
Last edited by guitarxo at Jun 3, 2014,
#13
usually i would say no but this year i can say yes are you guys proud of me
Quote by R. Shackleford.
Glad to see the sex king getting some action I think it might be time for me to pull him out again tonight and take him for a spin around the rift.
#14
Quote by lolmnt
oh cool i have also kissed maybe we kissed by accident&it was me u kissed ha ha jk


ha ha ew gross! i could never kiss a boy unless he was cute jk ha
#15
I'm kissing right now. Guess who!
--------------╯╰--------------
A SIGNATURE.
--------------╮╭--------------
#17
Ive kissed today but her breathe was bad
Quote by Night
wtf is a selfie? is that like, touching yourself or something?
#18
Quote by Thrill-house
Some of you need to get out there and meet somebody, damn.

Thanks for the tip bro.
BOOM-SHAKALAKALAKA-BOOM-SHAKALAKUNGA
#19
Quote by Thrill-house
Some of you need to get out there and meet somebody, damn.

No I don't I bang hot girls everyday
banned
#24
Quote by MH400
Had sex this morning. lol

but have u kissed girls on the moth bcuz that is what matters
Quote by Sliide90027
But as a bigoted lemming, you have so cry an Alinslyite slur revealing you lack of reason and sense.


Quote by MusicLord16
BOB 1. ur 20 and two u like evil things and idk if u worship the devil
#25
Quote by MH400
Had sex this morning. lol


eww thats just gross

way to ruin the nice vibe of the thread.
sometimes I see us in a cymbal splash or in the sound of a car crash
#26
no i have not i have not kissed since twenty twelve&that makes me kinda bummed :-(




#30
Quote by slapsymcdougal
The taste of his cherry chapstick?

I hope his girlfriend dont mind it.
#32
yes a few weeks ago I kissed a girl

I didn't only kissed her but she evn let mr put my weiner in her cooch
You who build these altars now

To sacrifice these children
You must not do it anymore
#33
Quote by the bartender
yes a few weeks ago I kissed a girl

I didn't only kissed her but she evn let mr put my weiner in her cooch

in the butt?
#34
I've never kissed. Kissing is for people with feelings. And feelings are for ******s.
Dance in the moonlight my old friend twilight


Quote by metal4eva_22
What's this about ****ing corpses? My UG senses were tingling.
#35
Quote by DonGlover
I'm kissing right now. Guess who!

lolmnt? That ho bag!
Quote by Trowzaa
I wish I was American.

~ A Rolling Potato Gathers No Moss ~
#37
Quote by Duffman123
I forget how to kiss :s

It's easy. You put your faces really close, then a bit closer, then, once your lips lightly brush against each others, you suddenly try and eat their face off.

At least, that's how I've always done it, and I stand by my record. 47 illegitimate children, and no convictions*.


*It's entirely possible the 'no convictions' bit is the only bit of all that that's true
#40
Quote by slapsymcdougal
He meant "in her couch", because he had sex with her furniture.

Why would he do that? Those stains never go away.