Page 1 of 4
#9
wow

i'm from the famous bits

might comes across 1, 2 hypocrites

gal are in shorts

even when it's blitz
#11
Quote by thegurfzone
ICP?

huh?

Although you're probably trolling, rap today isn't bad. You're probably one of those people that also go on about "this generation".
#12
u say led zeplin i say cheef keef

u say jimmy hendrik i say lil wayne

u say rolong stons i say chris brown

u say the b dulls i say 50 sent

u say nirvana i say woka floka flame

millons of kids lisen 2 laim old pepul yusic

lik dis if u lisen 2 god nuw music
There's no such thing; there never was. Where I am going you cannot follow me now.
#13
Quote by theogonia777
u say led zeplin i say cheef keef

u say jimmy hendrik i say lil wayne

u say rolong stons i say chris brown

u say the b dulls i say 50 sent

u say nirvana i say woka floka flame

millons of kids lisen 2 laim old pepul yusic

lik dis if u lisen 2 god nuw music


#19
if there ever was rap that was good, it was 90s rap.
Quote by lolmnt
I love to have my vag pounded by guys who make lame threads on the internet!


Quote by snipelfritz
This thread topic is gold. I've been on this website for 8 years and I've never come up with anything like this. So yeah. Great job TS[457undead].
#22
True rap died the day Ceddybu did die di die did dat de dere did it

oh btw BLU is tits nectar
#24
Still alive and kicking. Danny Brown, Kendrick, Freddie Gibbs, YG, ScHoolboy Q are killing it right now
My Last.FM page. Add me!

Quote by severed-metal
I frequent so many big dick forums it's ridiculous


PSN name: sixty5days
#26
Quote by Redsectoreh
Rap is crap lul


This. You can't spell rap without cRap
#28
Quote by Thrashtastic15

Thanks for spreading my mixtape around!
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#29
Quote by Axelfox
This. You can't spell rap without cRap


You can't spell rock without cRock.
#32
#35
Quote by 457undead
if there ever was rap that was good, it was 90s rap.

Were you even alive in the nineties? Genuine question, cause I don't know.
it's all just coming back
it's all coming back

it's all coming back to me
#38
Quote by Baby Joel
Were you even alive in the nineties? Genuine question, cause I don't know.

yup.
Quote by lolmnt
I love to have my vag pounded by guys who make lame threads on the internet!


Quote by snipelfritz
This thread topic is gold. I've been on this website for 8 years and I've never come up with anything like this. So yeah. Great job TS[457undead].
#39
Nothing happened, it was always pretty shit. The vocal equivalent of wanking a floyd rose for 5 minutes flat on random notes. Sure, you'll always find some people that like that sort of sound, but the rest of us cover our ears and run.
#40
Quote by GFraser
Nothing happened, it was always pretty shit. The vocal equivalent of wanking a floyd rose for 5 minutes flat on random notes. Sure, you'll always find some people that like that sort of sound, but the rest of us cover our ears and run.

lel
banned
Page 1 of 4