#1
Not for a wedding, but same feels anyway. No lovey dovey crap, if that's possible. If it does, then it's fine. I need some song ideas for a girl's debut because I have to dance with her. So yeah, suggestions?
#3
"Slow Dancing In a Burning Room" and see if she notices the negativity of it.

But for real, it's difficult to find a song fit for a slow dance if it's not a love song. Try "You Have My Attention" by Copeland, or "Ballroom of Broken Hearts" by The Gallery.

I know I have more, but I'm going to leave this here as a placeholder for until after I'm done eating.
Free Ali
#5
Quote by snipelfritz
Dopesmoker


This is a far better answer than anything I would've thought of
#6
dopesmoker 4reals

but this is the real panty dropper

https://www.youtube.com/watch?v=Gq9AOpp4wZQ
Quote by jrcsgtpeppers
There shall be a stop to this madness. The battle is not over. My tasty licks aren't going anywhere.

Quote by The_Blode
^ I've just realised if you say Simple Plan's 2011 effort "Get Your Heart On!" really fast in a Southern American accent, it sounds gross. . .like sexual gross!

Quote by Necroheadbanger
Hello.
I'm looking for professional bongo-ists and triangle-ists to make a Progressive Technical Brutal Death Metal band
(will be called AxOxJxLxAxIxVxXxUxWxZxQxUxRxWxGxJxSxAxLxKxMxNxHxUxGxAxAxWxVxCxBxZxVx)
(Don't even ask what it means)


https://soundcloud.com/95dank



#7
Quote by chrismendiola
"Slow Dancing In a Burning Room" and see if she notices the negativity of it.

But for real, it's difficult to find a song fit for a slow dance if it's not a love song. Try "You Have My Attention" by Copeland, or "Ballroom of Broken Hearts" by The Gallery.

I know I have more, but I'm going to leave this here as a placeholder for until after I'm done eating.


Wow, these are some good songs actually. Yeah like this kinda, but the tempo just a bit slower. Kinda waltzy would be good, I know this girl wants the "bubbly stuff." The kind that makes you wanna puke But a tempo like "Two Towns From Me" by Blind Pilot.
#13
Quote by Hence My Name
Dvorak's one of the greats, too bad this isn't such a stately occasion. Would have been really nice and would have considered this actually.



Ah, too bad. I love him.
#16
I Cum Blood
“If it seems like you are playing around and not practicing, that's when you know you really love it.”
-Jack Johnson

Quote by lattea
i'm kinda gay

Quote by angusfan16
Well damn. You caught me. I'm horribly gay.

RIP Rev
#17
Quote by chrismendiola
This is the song I chose to play for my anniversary because I'm corny as high fructose corn syrup.

https://www.youtube.com/watch?v=lp-EO5I60KA

See if you can pull of the same dance routine.

I would give my middle nut to be able to dance like that.
“If it seems like you are playing around and not practicing, that's when you know you really love it.”
-Jack Johnson

Quote by lattea
i'm kinda gay

Quote by angusfan16
Well damn. You caught me. I'm horribly gay.

RIP Rev
#20
Closer - NIN
Dance in the moonlight my old friend twilight


Quote by metal4eva_22
What's this about ****ing corpses? My UG senses were tingling.
#21
Come Back - Pearl Jam

Not lovey dovey, and kinda depressing when you listen to it closer, but a nice slow number
Come back if you want to
And remember who you are
‘Cause there's nothing here for you my dear
And everything must pass
#23
Quote by MinterMan22
slow dance alone with no one to the sound of four hands clapping

~~~~


let's be real, this is the worst jawbreaker album
i don't know why i feel so dry
#24
Quote by Eastwinn
let's be real, this is the worst jawbreaker album

you're the worst jawbreaker album pal

aYhAyHayH aYhAyhAYH aYh want you




Last edited by MinterMan22 at Dec 7, 2014,
#25
Quote by MinterMan22
you're the worst jawbreaker album pal

aYhAyHayH aYhAyhAYH aYh want you


what no

we're all CLOSE to the END don't you need a friend?
i don't know why i feel so dry
Last edited by Eastwinn at Dec 7, 2014,
#27
Quote by Eastwinn
what no

we're all CLOSE to the END don't you need a friend?

well at least you got #2 right

i love it when you think big




Last edited by MinterMan22 at Dec 7, 2014,
#28
i mean they're all great so really what do even disagree on

the important thing, at the end of the day, is that 4 minute mile > something to rotate on about
i don't know why i feel so dry
#29
Quote by Eastwinn
i mean they're all great so really what do even disagree on

the important thing, at the end of the day, is that 4 minute mile > something to rotate on about

i saw myself in someone else and hated them ever since


get out my face i won't catch you this time




#31
i don't want you


to love me anymore




#34
Quote by theogonia777
*Hank Williams vids*

pick your favorite

Yes.
A poem.
Quote by yoman297
no girl, movember isnt for you. shave your stache pls

I can out-bore you any day